NAS Pensacola تیراندازی تحقیقات هنوز باز و فعال'

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 1:47 PM EDT May 13, 2020بررسی Dec. 6 تیراندازی در ایستگاه هو

توسط ABESTANEWS در 26 فروردین 1399

بررسی Dec. 6 تیراندازی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola که در سمت چپ چهار نفر — از جمله تیرانداز — و زخمی شدن هشت نفر دیگر "هنوز باز است و فعال" با توجه به دوشنبه ایمیل از Naval Criminal Investigative Service قانون آزادی اطلاعات تیم.

این ایمیل در پاسخ به یک شنبه ایمیل از شمال غربی فلوریدا اخبار روزانه به دنبال به روز رسانی در مورد وضعیت این روزنامه Dec. 7, 2019, نامه درخواست مدارک از NCIS و وزارت نیروی دریایی تحت فدرال قانون آزادی اطلاعات. این روزنامه در خواست اطلاعات در مورد تیرانداز, عربستان, نیروی هوایی سرهنگ احمد محمد Shamrani و همه دیگر عربستان هوانوردی دانش آموزان در نصب و راه اندازی در زمان عکسبرداری است.

هر دو نیروی دریایی و NCIS رد آن اولیه درخواست برای اسناد و مدارک و هر دو هم را رد کرد و پس از آن درخواست از کسانی اولیه رد. اما نیروی دریایی را به قاضی مدافع کلی ترک درب باز به پتانسیل آینده و انتشار اسناد و مدارک مربوط به تیراندازی.

► تغییرات برای دانشجویان خارجی: سناتور. ریک اسکات پیشنهاد تغییرات به صورت نظامی خارجی دانش آموزان پس از NAS Pensacola حمله

پروتکل های جدید: ایران پایگاه نظامی جدید پروتکل های امنیتی به زودی در پی حمله Pensacola

Al-Shamrani اخراج کشنده عکس های داخل یک NAS Pensacola ساختمان در صبح Dec. 6 قبل از او کشته شد یک پاسخ Escambia County Sheriff معاون دفتر. در پی تیراندازی, 21 نظامی عربستان کارآموزان از جمله 12 از NAS Pensacola, اخراج از ایالات متحده است.

در یکی دیگر از توسعه های مرتبط با اخبار روزانه' تلاش برای به دست آوردن سوابق مربوط به تیراندازی, قانون آزادی اطلاعات, دفتر فرماندهی مرکزی ایالات متحده — یک فرماندهی واحد متشکل از تمام ایالات متحده خدمات نظامی که در منطقه مسئولیت شامل عربستان سعودی -- گفت: در یک جمعه ایمیل که یک Dec. 9, 2019, درخواست قانون آزادی اطلاعات از اخبار روزانه به دنبال اطلاعات در مورد al-Shamrani و دیگر عربستان آموزان در NAS Pensacola در زمان تیراندازی باقی مانده در فرایند بررسی.

"درخواست در حال حاضر #1731 در USCENTOM صف" ایمیل اشاره کرد. "لطفا با دفتر ما تماس بگیرید در 60 تا 90 روز اگر پاسخ شده است ارائه شده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن