Naledge خود به ارمغان می آورد رپ مغز به دانشگاه

"من صدای مختلف و دیدگاه های مختلف است که من فکر می کنم نیست در دانشگاه ها." حسن هنرمند جباری "Naledg

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399
"I have a different voice and a different viewpoint that I think isn't in academia." - COURTESY THE ARTIST
  • "من صدای مختلف و دیدگاه های مختلف است که من فکر می کنم نیست در دانشگاه ها."
  • حسن هنرمند

جباری "Naledge" ایوانز انتظار می رود به صرف مارس در شیکاگو ضبط استودیو با مایکل "دو-O" اگویلار دو لا فرانترا شریک زندگی خود را در هیپ-هاپ duo Kidz در سالن. ملاقات آنها در سال 2000 در حالی که تحصیل در دانشگاه پنسیلوانیا و تشکیل این گروه در سال 2004. خود را در سال 2006 اولین آلبوم مدرسه بود من فشارآمد در مورد احترام indie برچسب Rawkus سوابق مدت کوتاهی قبل از مرگ آن; این دو آلبوم سه بعدی پایان سال 2011 به مناسبتصادر شد توسط اردک پایین سوابق. پس از آن Kidz در سالن شده اند رایگان عوامل و در سال 2017 آنها خود منتشر رایگان شب & تعطیلات آخر هفته.

ایوانز و اگویلار دو لا فرانترا کار کرده اند در پیگیری که در آن و زمانی که آنها می تواند قبل از همه گیر آنها می خواهم ثبت پنج آهنگ در نیویورک و پنج در لس آنجلس که در آن اگویلار دو لا فرانترا زندگی می کند. برنامه های خود را پیچیده در فرد همکاری که Evans ترجیح میدهد به تجارت فایل از طریق ایمیل. اگویلار دو لا فرانترا دی جی برای Lupe Fiasco و ایوانز است که یک دانشجوی دکترا و مدرس در دانشگاه نورث وسترن در سال 2016 او ثبت نام در برنامه دکترا در دانشکده ارتباطات که در آن او همچنین تحقیقاتی همکار با مرکز رسانه ها و توسعه انسانی.

یک بار Kidz در سالن کردم, معروف, بی پروا مفسران weaponized خود آیوی لیگ منشاء داستان نشان می دهد این گروه به نوعی "این را تکذیب می کند." آن را کمک کنید که احساس خوب خود را سبک تنزل آنها به کلیشه ای خوش فکر subgenre از "آگاهانه hip-hop." اما زمانی که ایوانز به پایان رسید و در UPenn در سال 2004 سال قبل از این دو شکست او می خواهم تا به حال خود را پر از مدرسه است. "همانطور که ما نزدیک به فارغ التحصیلی بودم: "من هرگز با انجام این کار همیشه دوباره'," او می گوید. ""من میخوام معروف در پایان این.'"

در زمان مناسبت آمد در سال 2011 اگر چه به اندازه کافی زمان گذشته بود برای ایوانز به تغییر قلب در مورد آموزش عالی است. او ثبت نام در دانشگاه جنوب کالیفرنیا در سال 2012 و دو سال بعد او به اتمام کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی. در شیکاگو او درگیر شدم در جوانان-برنامه های آموزشی, داوطلب در کمی مروارید سیاه Art & Design, آکادمی در سال 2013 و کار به عنوان یک هنرمند آموزش موسیقی-آموزش غیر انتفاعی و مبانی موسیقی, در سال 2015. در آن سال او نیز راه اندازی موسیقی خود را متمرکز غیر انتفاعی به Brainiac پروژه.

بیشتر Evans کار می کرد با بچه ها بیشتر سوال او بود. چگونه می تواند از مدارس ترکیب به طور خاص هیپ هاپ مرتبط با ساخت موسیقی های برنامه نویسی به برنامه های درسی خود را? چگونه می تواند که دانشجویان را تشویق به پیدا کردن خلاق صدای آنها می تواند در خارج از محیط نهادی? چگونه می توانید از فن آوری کمک به آنها در این روند ؟

بررسی این سوالات از طریق یک برنامه دکترا نگاه تر و جذاب تر و ایوانز کاربردی به سه شیکاگو مدارس. زمان خود را در پایه های موسیقی خود آگاه شمال غربی پایان نامه است که هنوز هم در حال پیشرفت است—از آن رو باز افراد جوان چگونه از رنگ تعامل با خرده فرهنگ ها و چگونه تاثیر می گذارد که جهان خارج از موسیقی با تاکید بر نقش فن آوری است.

ایوانز نیز کار بر روی یک کتاب برای DIO مطبوعات به نام یاد بگیرید مانند یک رپر و ساختمان در یک مطالعه جداگانه از مته و فناوری است که او در تابستان گذشته شروع شد در حالی که کارآموزی برای مایکروسافت تحقیقات جدید انگلستان اجتماعی و رسانه های جمعی. هر کسی زیر مته پس Chief Keef ظهور در سال 2012 می تواند ام پیش بینی کرد که در نهایت تمرکز علمی علاقه و ایوانز تنها کسی نیست به بررسی فرهنگ از طریق یک لنز. تصنیف از گلولهیک کتاب جدید در تمرین, تکنولوژی و باندهای توسط دانشگاه استنفورد جامعه شناسی استاد فارست استوارت در حال انتشار توسط انتشارات دانشگاه پرینستون در این هفته. ایوانز در حال حاضر عبور از مسیرهای با استوارت در پژوهش های خود را, اما خود را به روش های بسیار متفاوت هستند.

با من ملاقات کرد ایوانز در پاییز چرا که او می خواست برای مصاحبه با من در مورد تمرین و مکالمه ما هم در مطالعات خود و تجربه خود را در ساخت موسیقی در شیکاگو است. من کنجکاو در مورد چگونه کار خود پیشرفت کرده است پس از آن او هنوز هم در مسیر تحصیلات تکمیلی به عنوان اوایل به عنوان 2021—و در مورد چگونگی ظهور COVID-19 در ایالات متحده ممکن است تحت تاثیر پروژه های خود را. ماه گذشته من به نام ایوانز به صورت گسترده بحث در مورد بازگشت او به دانشگاه مطالعه خود را از یک فرم هنری او هنوز ایجاد رابطه تکنولوژی و هیپ-هاپ ، ما گفتگو ویرایش شده برای طول و وضوح.

"The branding of drill should be around the fact that these kids from marginalized communities found ways to use cell phones to hack the industry. That's the story." - COURTESY THE ARTIST
  • "این نام تجاری از تمرین باید در اطراف این واقعیت است که این بچه ها از جوامع به حاشیه رانده شده در بر داشت راه برای استفاده از تلفن های همراه برای هک این صنعت است. که داستان است."
  • حسن هنرمند

Leor Galil: چرا شما می خواهید به دنبال یک PhD?

جباری "Naledge" اوانس: من شروع به دیدن این ابزار همانطور که من شروع به کار با جوانان است. من شروع به رفتن به این جلسات جایی که من در تعامل با مردم به تلاش برای امن کمک های مالی من به پایان رسید تا بودن در اتاق با تعداد زیادی از محققان برای این شرایط و من به پایان رسید تا در سخنرانی خود در بسیاری از مدارس. مردم می گویند که به من گفت: "شما ممکن است بهره مندی از یک دکترا در زمانی که این است که همه گفته و انجام می شود." سوالات من درخواست شد چیزهایی را که می تواند حل شود که در آن سطح مطالعه است.

من تا به حال یک realer گفتگو با یک استاد که در شمال غرب Aymar ژان "AJ" مسیحی است. او را شکست و آن را به من به اندازه کافی وجود ندارد و هنرمندان در دانشگاه. وجود دارد بسیاری از مردم که صحبت در مورد هنر وجود دارد بسیاری از مردم که تحقیقات آن جهان و حتی افرادی که در نیمه دسترسی—وجود دارد یک تن از روزنامه نگاران که به دکترا کار می کنند و سپس آنها قادر به ورود به فضاهای چرا که آنها از روابط سابق خود شغل. اما از دیدگاه یک هنرمند متفاوت است.

من نمی دانستم چه منظور او تا زمانی که من به دنبال یک دکترا. من صدای مختلف و دیدگاه های مختلف است که من فکر می کنم نیست در دانشگاه ها. او مانند "این واقعیت است که شما رفت و به پن در کارشناسی و این واقعیت است که شما این همه تجربه زندگی شما در واقع یک نامزد مناسب را در برنامه ما." تمام تحقیقات من—همه از آن رانده است شرایط زندگی واقعی و گفتگو با مردم در زمینه های است که من حتی نمی خواهد روابط با اگر من در ترانشه.

دیدن چگونه ما صنعت تغییر کرده است به سرعت من تقریبا مثل یک بیگانه. من غوطه ور در جهان است که من مطرح شد به اما hip-hop تغییرات در هر هفته. من متوجه است که زمانی که من صحبت کردن با نوجوانان در مورد آنچه آنها انجام می دهند برای پیدا کردن مخاطبان—آنچه آنها انجام می دهند برای پیدا کردن در مورد خود و دوستی سال نوری فراتر از آنچه که من انجام شده بود.

هر دو پدر و مادر من دکترا. اگر از شما خواسته من مدرسه ابتدایی همکلاسی ها یا همکلاسی های دبیرستان این بود که بیشتر منطقی مسیر از ایده تبدیل شدن به یک هنرمند—من فکر می کنم که مردم شگفت زده شده. من نیمه در زمان راه طولانی خانه.

  • جباری Evans صحبت می کند در فوریه سال 2020 رویداد به میزبانی دانشگاه صدا و هنرهای صنایع برنامه.

اگر این یک راه طولانی بازگشت به دانشگاه را با موسیقی حرفه ای بودن نوع از فرصت های مطالعاتی چگونه است که به شما کمک کند کشف کردن آنچه شما می خواهید به انجام به عنوان یک دانشجوی دکترا?

من نمیفهمد واقعی سرعت است که نقطه تمام از این دکترا است که به برخی از نوع سوال است که تنها می تواند پاسخ داده شود با یک پایان نامه. درست قبل از—من می گویند 2013, 2014—من شروع به انجام مربیگری کار با جوانان است که می خواستم به صنعت موسیقی. آغاز کار من با بسیاری از هنر نه برای سود که یکی از آنها شد و مبانی موسیقی. آنها مرا به عنوان یک سخنران مهمان—کسی که در این صنعت می تواند مشاهده برنامه درسی و در رفتن و در واقع مانند "Yo" است و این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجام" است که هیپ-هاپ بر اساس آموزش و پرورش در CPS مدارس "است که آن را چرند? چیزی است که ما انجام می دهیم درست است؟"

دیدن چگونه برای عدم بهتر از نظر من یک nerd من همیشه بچه که نوع بود آرام در مورد برخی از عقل خود را. وجود دارد هیچ چیز در این مدرسه ارائه شده است که کشید از من اعتماد به نفس—همه چیز من می تواند استفاده از ذهن خلاق با ترکیب با عقل من. اینها چیزهایی که من در بر داشت به طور کلی در ورزش است. اما پس از آن من تا به حال این طرف دیگر از من بود که بسیار فکری و بسیار کنجکاو هستند. در حال رشد در ساحل جنوبی—آن را برای تلفن های موبایل دیوانه اما به فکری انعطاف پذیری آن تابو بود.

کار با پایه های موسیقی آنها قرار دادن برنامه ها در سطح ابتدایی است که می شده اند یک رویا به یک بچه مثل من. داشتن شده است کسی که در واقع رفت و از طریق فرایند گرفتن یک قرارداد ضبط اولین تجربه من با موسیقی هیپ هاپ بود که 12 در یک اتاق پر از کندی و 40-اونس در فضاهای بودند که فوق العاده ناقص و دروغ گفتن به پدر و مادر من در مورد که در آن من بود. این دیوانه در فکر کردن در مورد سطح خطر و حماقت بود که درگیر پیدا کردن من کرافت. اگر شما تا به حال توانایی رفتن به مدرسه وجود دارد و بخشی از روز است که شما می توانید انجام دهید ؟

وجود دارد مردم در سراسر جهان که در حال انجام این کار است. هیپ-هاپ بر اساس ed یک برچسب شده است که استفاده طولانی قبل از من. آن بوده است جالب این مسائل در حال انجام عطف به ماسبق خواندن همه آنچه که من از دست رفته در حالی که من در یک تور هنرمند. وجود دارد و مردم در سال 94 و 95 که انجام شد فوق العاده dope, جالب, کار در هیپ-هاپ اد. حتی در اینجا در شیکاگو شما رو افرادی مانند دیوید Stovall که در UIC—او یکی از عمده مردم در این زمینه—و افرادی مانند Decoteau Irby که همچنین در UIC. کریس Emdin که در دانشگاه کلمبیا در نیویورک او را به عنوان پدرخوانده هیپ-هاپ اد. اما من فکر می کنم حتی راه هایی که آنها در آن نگاه متفاوت است از من. به حلقه ای که در کار من در مبانی موسیقی led به من مایل به کمک به برنامه درسی خود را انجام و فشرده تر کار می کنند.

شما می خواهید به تمرکز بر روی شیکاگو—اما چرا رسانه ها, تکنولوژی و جامعه ؟

جوانی من در تعامل با آنچه که آنها انجام می دهند این است که با استفاده از اینترنت. بیشتر متوجه شدم بسیاری از چیزهایی که آنها قادر به انجام این کار با super-duper محدودیت . . . من تا به حال به صرفه جویی در پول برای رفتن به یک استودیو واقعی; بسیاری از این جوانان بدانند راه برای قرار دادن studios در گهواره به انجام ضربه بر روی تلفن خود را. آنها در حال استفاده از این سیستم عامل است که در حال تغییر نگه دارید. زمانی که من شکستن در آن مای اسپیس; در حال حاضر ما شاهد ظهور Infinite.

من گفتم که: "این سوال است که من در حال حاضر فکر کردن در مورد باید شامل فن آوری است." من هم می خواستم که قادر به ورود به فضای که در آن من می تواند شنیدن آنچه که افرادی که در ایجاد این فن آوری انجام شد. من یک بحث در Spotify در بوستون در این تابستان. ده سال پیش آنها بوده ام آرام من به عنوان یک هنرمند. در حال حاضر من بیشتر در آینده با سوال در مورد جامعه لزوما صنعت. من هنوز پرسیدن سوال در مورد چگونه جوانان ایجاد مشاغل—من هنوز در حال انجام است که—و من نیز درخواست در مورد استفاده از فن آوری خود را و که در آن آنها آن را به رفتن.

یکی از مربیان من از کارشناسی دکتر جیمز پترسون او هیپ هاپ محقق که تحت مطالعه قرار دکتر مایکل اریک Dyson—که واقعی پدرخوانده همه از این. او به من گفتن "شما می توانید برخی از ایده های مشابه; شما فقط باید به گوشت آن و ترجمه آن به علمی-صحبت می کنند. هنگامی که شما انجام دهد—هنگامی که شما دریافت کنید که اعتبار سنجی از کسانی که سه حرف بعد نام خود را—هنگامی که شما وارد اتاق دسترسی باز می شود متفاوت است. وجود دارد یک سفر را برای شما پس از آن که من فکر می کنم هیجان انگیز خواهد بود برای شما."

به عنوان یک دانشگاهی شما رو برای همیشه کنجکاو و این چیزی است که relatable. به عنوان یک MC شما باید همیشه کنجکاو چرا که شما نمی توانید به نشستن در همان نقطه. من نمی تواند "مدرسه من است Hustle" Naledge نه بیشتر. من 35 در حال حاضر من یک کودک من اینجا نشسته فکر کردن در مورد ازدواج, اما در همان زمان من در حال مبارزه با "چگونه می توانم این زندگی پشت ساخته شده است که من Naledge?" که چیزی است که من موسیقی است در مورد در حال حاضر وجود دارد یک تکامل است.

  • یک آهنگ از سال 2006 اولین آلبوم Kidz در سالن

سوالات که من به برنامه درخواست کرده بود برای انجام با hip-hop-آموزش و پرورش مبتنی بر ابزار آن, و چگونه ما را از غیر رسمی به رسمی در تنظیمات. از طریق این مطالعه آن چرخد و من در حال حاضر فکر کردن در مورد "چگونه مته هنرمندان بزرگ کردن یوتیوب؟" من فکر کردن در مورد اینکه چرا در شیکاگو وجود دارد یک زیرساخت است که ساختمان از طریق اینترنت بیشتر از دیگر نواحی شهری. من فکر کردن در مورد چگونه دی جی ها در طول این زمان از COVID-19 شده اند نوآوران در رابطه کارگری و چه که به ما بگویید که در مورد آینده کار می کند ؟ و آنچه می تواند راه اندازی کوچک از یادگیری چگونه هنرمندان هیپ هاپ, خود راه انداز, وقت و زمان دوباره و نوآوری در وقت و زمان دوباره ؟

من فکر نمی کنم من حتی آماده برای این نوع از دقت علمی, وقتی که من 23 بود. من هوشمند بود اما من به اندازه کافی بالغ نشده—من زندگی را تجربه کنند. من دنبال یک رویا بود که سوار عشق من.

Kidz در سالن را به دست آورد کشش در یک زمان عجیب و غریب که در آن اینترنت بود واقعا وحشی, غرب وحشی. من فقط صحبت کردن به اندرو باربر مورد که: "Yo" وجود دارد یک نقطه که در آن ما خواهد انجام چنین تاثیرگذار چیزهایی که گرفتن نمایش است که هیچ یک از کسب درآمد." برچسب ها واقعا نمی دانند, مانند, "چگونه است که ترجمه به فروش" که خنده دار است در حال حاضر.

من استفاده می شود برای گفتن Vic Mensa و من فکر می کنم من به همه بچه ها که من با تعامل بودند که از من جوانتر زمانی که آنها در راه خود را تا نشستم با همه آنها و به آنها گفته بودند و من به آنها گفتم چیزهایی که من اشتباهات ، من تا به حال افکار که همه آنها gonna be بزرگ در برخی از سطح و من فکر می کنم که یک بخشی از میراث بیش از حد. این دلیل که چرا من فکر می کنم آموزشی در تمام سطوح و داشتن یک خوب گوش برای موسیقی است که همیشه میخوام یک بخشی از میراث. که من بزرگتر شدم متوجه شدم این بود تا افرادی مثل من Mikkey Halsted, GLC, chicago history, the Cool Kids—این بود تا ما را به کار در پشت سر هم با بچه ها مثل DJ RTC و اندرو آرایشگر برای ساخت آنچه که در حال حاضر دارای ساختار.

این برنامه در شمال غربی اتصالات شد به دلیل آن بود که بین رشته ای و در عین حال گسترده به اندازه کافی گسترده و در عین حال به من اجازه برای پیدا کردن تمرکز من. شمال غربی است مثل این است که در Def Jam به عنوان یک خواننده رپ است. آن را اساسا به من یک تن از منابع و توانایی راه رفتن را به یک اتاق و می گویند "این جایی است که من مطالعه" و مردم آن احترام بگذارند.

رفتن را از طریق تصدی آهنگ من نمی ممکن است قادر به ماندن در شیکاگو است. اما من هرگز نمی باید روابط به شیکاگو. تحقیقاتی که من انجام من خیلی دسترسی در اینجا به دلیل روابط—این چیزی است که تو به من یک پرش خوب-شروع به فکر کردن در مورد این کتاب برای اولین بار. و پس از آن نیز فکر کردن در مورد این دومین پروژه ای است که پدید آمده از انجام مصاحبه با هنرمندان—آن شروع به فکر کردن در مورد مته صحنه.

من به افرادی مانند دیوید دریک اندرو باربر و برخی از مردم در دانشگاه کلمبیا که انجام شد یک فیلم مستند—آنها به من داد برخی از دسترسی به مصاحبه با افرادی مانند جوان ریز ریز Spenzo Big Homie سازمان حفاظت محیط زیست و پادشاه لویی. این افراد در اطراف من اما به این دلیل که موسیقی آنها خیلی متفاوت از من نبود درک نبوغ خود را.

که یکی دیگر از پروژه من شده فکر کردن در مورد. چگونه زیبایی شناسی مته—کل خشونت طبیعت آن و راه آن را به فعالیت های جنایی می رود که در اینجا در شیکاگو—باید مارک مته. زمانی که واقعا سریعتر از تمرین باید در اطراف این واقعیت است که این بچه ها از جوامع به حاشیه رانده شده در بر داشت راه برای استفاده از تلفن های همراه برای هک این صنعت است. این داستان و این داستان من می خواهم بگویم.

چگونه مطالعه رسانه به عنوان یک دانشگاهی و بودن در فضاهای با جوانی که در راه شکل گیری تکنولوژی های جدید استفاده می شود بر شما و هنر خود را?

بسیار سطحی و سطح آن را فقط نگه می دارد من برای دانستن اینکه چه چیزی در حال حاضر و پس از آن چگونه من مناسب است که در آن. که مفید می دانم. اگر شما یک مرد به طور منظم سن و سال من تنها راه شما می فهمم چه زمان به صحبت کردن با فرزند شما, و یا می شود که در آن کودکان هستند و این طبیعی نیست—مگر اینکه شما یک معلم مدرسه, مگر اینکه شما یک DJ مگر اینکه . . . من homies مانند جو Freshgoods که صاحب یک streetwear فروشگاه—او را در تعامل با جوانان در همه زمان ها. او رانندگی آنچه آنها فکر می کنم, اما او نیز از شنیدن آنچه در جریان پنهانی در همه زمان ها. این نوع از موقعیت است که تحقیقات من دادن. من شده است در CPS کلاس های درس دیدن آنچه که جوانان علاقه مند است.

تاپیک تک شاخ از hip-hop فضا مانند شانس رپرهای و Drakes که قادر به وارد کنید, کسی, گفتگو, خود را, و مردم آن را قبول کند. اما بعد از آن مردم بود من برادر کوچک و طالب بیش از حد ، —ما گام به گام در خارج از این مکالمات که مردم استفاده می شود برای از ما, و آن را بی دست و پا. بنابراین ما باید به کشف کردن راه های جدید برای دوباره اختراع کنیم که خوش طعم هستند—چیزی که برای من جالب بوده.

  • Naledge تازه ترین آلبوم انفرادی 2012 شیکاگو پیکاسو 2

راه ما را مجبور به استفاده از تکنولوژی در طول همه گیر است بنابراین اساسا متفاوت است. چگونه است که تاثیر خود را روز به روز و تحت تاثیر قرار چگونه شما فکر می کنم در مورد پایان نامه خود?

در حال حاضر هر کس نیاز به رفتن از راه دور, من فقط به اندازه آموزش و پرورش در فن آوری خود را. من در تدریس یک کلاس در حال حاضر در شمال غربی مدرسه مطالعات حرفه ای که آموزش بزرگسالان ادامه تحصیل خود را. بنابراین در حال حاضر من در برخورد با, مانند, مادر سه که با این نسخهها کار در بیمارستان که دنبال مدرک و هرگز با استفاده از زوم قبل از.

برنامه ریزی تبدیل شده متفاوت; دانشگاه فرستاده مردم, صفحه اصلی, بنابراین برخی از مردم نیست و در شیکاگو است. بنابراین در حال حاضر ما در زمان برنامه ریزی متفاوت است که در برخورد با دانشجویان دوره لیسانس حداقل. شما را تبدیل به بیشتر از یک معلم است. شما را تبدیل به کسی که برای ایجاد انرژی نیز هست چرا که مردم در یک کشور که در آن آنها لزوما قادر به تمرکز بر روی کاری که در دست است که متفاوت و دشوار است. هنگامی که شما در یک کلاس درس شما می توانید حس خود را به مخاطب است. بخشی از کل سخنرانی فرایند است که قادر به تغذیه کردن انرژی از افرادی که در اتاق هستند و به طوری که می شود جدا و عجیب و غریب; آن احساس می کند مانند شما در حال صحبت کردن با خودتان.

آنها می گویند نوشتن یک پایان نامه است که در حال حاضر اجتماعی فاصله. من در حال حاضر مزاحم دختر من, چون من برای ساعت ها نشستن در مقابل یک کامپیوتر نوشته و او را مانند "آیا شما انجام می شود؟" و من گفتم: "من نمی دانم." این چیزی است که هرگز انجام شده است. نوشتن پایان نامه شده است حدود 14 ماه اما از لحاظ فنی من انجام شده است این پروژه برای چهار سال است. من شده است با نشستن در تنهایی نوشتن و خواندن.

شما مشغول به کار بر روی پایان نامه خود برای 14 ماه و شما در حال حاضر می آیند تا با پیگیری که مته مطالعه است . . .

تنها دلیل من قادر به انجام این کار بود چون من رو کارآموزی با مایکروسافت در تابستان گذشته. من در کمبریج—آنها یک گروه به نام اجتماعی و رسانه های جمعی. همه آنها این است که فکر می کنم در مورد تحقیقات; آنها باید این برنامه کارورزی و حکومت تنها برای تابستان کارورزی است که شما چیزی را که کاملا نامربوط به پایان نامه. پس از آن من مجبور به پیدا کردن یکی دیگر از پروژه های.

من با همکاری یک محقق وجود دارد که من در نگاه کردن به, اساسا من مشغول به کار بود با یک خانم به نام نانسی Baym و تخصص او در آنلاین fandom و راه است که در آن هنرمندان مربوط به مخاطبان از طریق دیجیتال به این معنی است. او می دانست هیچ چیزی در مورد هیپ هاپ فضا و بنابراین ما همکاری در یک مقاله که منجر به من فکر کردن در مورد مته. اما اگر من تا به حال که کارآموزی, من نمی خواهم که در این زمان به فکر می کنم در مورد آن.

من هم برای ارتباط برقرار کردن با یک استاد به نام فارست استوارت. او می خواهم انجام یک زن و شوهر عمومی-همه چیز رو—او تا به حال یک مقاله در شیکاگو مجله. او مطالعات مته بیشتر از نظر جرم شناسی و نظارت تفکر در مورد این که چگونه این تعاملات آنلاین نشت به چه معناست و چگونه پلیس نظارت است. او در بر داشت برخی از همان چیزهایی که من پیدا کردم—مانند ابتکار و خلاقیت با تکنولوژی—حتی اگر من با تمرکز بیشتر در این صنعت به دلیل این که فقط بیشتر که من هستم و من در پس زمینه. اما توانایی همکاری با استادان شاغل زمانی که من یک دانش آموز فوق العاده سرد است.

یکی از چیزهایی است که آن تجربه به من داد که من تا به حال در مقابل ماشین-یادگیری, مردم, اقتصاددانان—افرادی که انجام شد بسیار چیزهای مختلف از هر چیز من مشغول به تحصیل شد و به آنها توضیح دهید که چرا آنچه که من مطالعه مهم است. که بسیار ارزشمند بود چرا که سوالات آنها در حال میخوام بپرسم آیا راهی متفاوت از آنچه کسی که حتی از راه دور است علاقه به هیپ-هاپ را بخواهید. من یاد گرفتم که چگونه به فریم کار من در آن تابستان. آن را مانند یک تاکسی مکالمه—اگر کسی از شما می پرسد "چه چیزی شما را انجام دهید؟" در حال حاضر من فکر می کنم که چگونه به توضیح است که. آن را مانند این جوانان بودند که به حاشیه رانده شده اند قادر به تبدیل شدن به راه رفتن, راه اندازی, پس به صحبت می کنند. چگونه یک استارتاپ است که خندیدن خود را و در حال کار بر روی یک تکیه بودجه به رقابت با شرکت? و این جوانان است که نمیفهمد ،

همه کار من است برخورد با پیامدهای تکنولوژی در مسابقه دسترسی و یادگیری و محل کار توسعه. بنابراین زمانی که من صحبت کردن به یک اقتصاددان و من صحبت کردن در مورد آنچه که هنرمندان مانند Keef و Durk آیا برای شیکاگو اقتصاد این است که چگونه آن را برای خوشایند آنها را.

من عاشق گرفتن در مقابل مردم پیدا کردن در مورد زندگی خود را غرق خودم را در جهان خود را و تلاش برای ترجمه که. این یک احساس است که می تواند برابر با ساخت یک آهنگ اما من در بر داشت که آن را نزدیک دوم. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب