NAACP رهبران Kitsap روسای پلیس بحث پاسخگویی اقدامات در جلسه

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 12:55 AM EDT Jun 6, 2020بیش از یک هفته پس از تظاهرات محکومیت پلیس به قتل جورج

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

بیش از یک هفته پس از تظاهرات محکومیت پلیس به قتل جورج فلوید شروع در مینیاپولیس, Kitsap, قانون اجرای رهبران خواسته شد به حساب برای استفاده از زور در خود گروه در طول یک زوم جلسه شب جمعه.

برمرتون NAACP جمهور تریسی سیل پیشگام تماس بود که با حضور بیش از 60 نفر از جمله کنگره ایالات متحده درک کیلمر دولت تشکر. درو هانسن, دولت بهداشت ، کریستین Rolfes, برمرتون شهردار گرگ ویلر چند برمرتون شورای شهر و اعضای ستاد هر یک از Kitsap را در ادارات پلیس و کلانتر گری سیمپسون.

"این تماس نمی خواهد همه چیز را ثابت اما آن را یک گام اول" سیل گفت. "آنچه من به دنبال یک تعهد به کار و نه فقط یک مکالمه و فراموش کردن در مورد آن, اما به جلو حرکت کند."

پلیس پاسخگویی است تحت این عناوین در پی فلوید کشتن با فعالان در سراسر کشور مقامات خواستار اجرای فوری اصلاحات و کاهش بودجه برای ادارات پلیس.

در سیاتل شهردار جنی Durkan اعلام کرد 30 روز ممنوعیت گاز اشک آور و پادشاه شهرستان کار ائتلاف قطعنامه خواستار سیاتل افسران پلیس صنفی آدرس نژادپرستی در درون صفوف خود را. شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti هفته گذشته اعلام کرد که او را از بین $100 و 150 میلیون دلار از پلیس لس آنجلس بودجه و قرار دادن پول نسبت به برنامه های اجتماعی و شهر را سیاه جامعه است. چندین شهر مینیاپولیس councilmembers باید علنا به حمایت انحلال این شهر نیروی پلیس به طور کامل.

این موضوعات نیست بوجود می آیند در روز جمعه جلسه که با تمرکز بر خواسته های سیل مطرح شده در بیانیه منتشر شده در هفته گذشته است که به چالش های اجرای قانون به تصویب پاسخگویی اقداماتی مانند اجرای شهروند تخته بررسی و ممنوعیت "زانو نگه می دارد."

سیل همچنین خواسته مقامات پلیس در مورد بخش سیاست پیگیری استفاده از زور توسط افسران شهروند بررسی تابلوهای خاص و تکنیک های خویشتن داری و تنوع است.

"ما باید یک راه طولانی برای رفتن ما ساخته شده برخی از پیشرفت اما زمانی که همه چیز مانند این اتفاق می افتد – حتی به عنوان اخیر به عنوان مسائلی که بوجود آمده اند در سوراخ شهرستان وجود دارد نیاز به تغییر" سیل گفت.

برمرتون افسران نیاز به پر کردن یک فرم خاص که پرچم های استفاده-از-نیروی حوادث برای بررسی بیشتر به گفته رئیس جیم Burchett. آن اشکال وارد شده به یک پایگاه داده که همچنین شکسته شدن استفاده از زور توسط نژاد و جنس و مقوله های دیگر.

یک سیستم مشابه استفاده می شود در هر یک اداره پلیس در این شهرستان خبر داد. پولسبو, برمرتون و پورت اورچارد همچنین آهنگ "نمایش از نیروی" هنگامی که یک افسر تساوی سلاح خود را و یا تیزر, اما نه استفاده از آن.

"من فکر می کنم هماهنگی بین سازمان های که کار می کنند تا از نزدیک با هم مهم است" باین بریدج ایسلند رئیس پلیس جو کلارک گفت. "هنگامی که یک افسر می آید به باین بریدج ایسلند و یا یکی از افسران به ردموند من می خواهم آنها را به دنبال همان قوانین اساسی بنابراین هر یک از فرماندهان و کلانتر می دانید چه انتظار می رود."

مقامات از هر گروه گفت که مربيان خود را آموزش افسران به زانو زدن در یک مظنون گردن و تقبیح اقدامات مینیاپولیس افسر درک چوین که فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای تقریبا نه ساعت.

"هنگامی که شما جای کسی را بازداشت شما در محل زانو خود را بر روی پشت خود را, بنابراین شما می توانید با خیال راحت آنها را به بازداشت و سپس شما می توانید از آنها" پورت اورچارد رئیس پلیس مت براون گفت. قهوه ای اضافه شده که چوین اعمال شد "به سادگی قابل قبول نیست."

"ما در اینجا نه به صدمه زدن به مردم" براون گفت.

سیل خواسته هر رئیس اگر آنها می توان به اجرای یک شهروند بررسی هیئت مدیره با حکم قدرت – یک گروه از اعضای جامعه است که می تواند انجام تحقیقات خارجی به خشونت پلیس و یا دیگر سوء.

پولسبو رئیس پلیس دن Schoonmaker مشخص شده در سطوح مختلف از شهروند نظارت یک هیئت مشورتی است که فراهم می کند بازخورد در سیاست پلیس و یک شهروند بررسی هیئت مدیره با قدرت بیشتر به دیکته جهت پلیس, سیاست و جامعه, نظارت کمیته حقوقی و تحقیقی قدرت. در حال حاضر تنها ردموند دارای یک هیئت مشورتی اگر چه مقامات از هر بخش گفت: آنها به این ایده.

"من قطعا فکر می کنم که آینده; من فکر می کنم که شنیده شده است با صدای بلند و روشن و من می دانم که من یک کارمند, من می دانم که من اینجا هستم برای خدمت به جامعه و در صورتی که تمایل به کجا می رود که من قطعا مایل به کار در آن پارامترهای" Schoonmaker گفت.

کلانتر Gary Simpson گفت: شهرستان ندارد رسمی فرایند مشارکت جامعه اما از آن است که یکی از گام های بعدی

"من مانند سران نگاه به جلو به داشتن آن کمک می کند تا ما دریافت راهنمایی" سیمپسون گفت.

در پاسخ به سیل سوالات در مورد تنوع برمرتون شهردار گرگ ویلر گفت دولت او تا به حال توسعه یافته استخدام برنامه اما تنوع در کارکنان شهرستان است که هنوز هم "محزون می خوانی unrepresented."

"در حالی که همه ما فکر می کنم ما انجام داده ایم خیلی واضح است که ما انجام داده اند به اندازه کافی" ویلر گفت.

در کنگره ایالات متحده درک کیلمر D-فرفره هاربر صحبت به طور خلاصه در مورد دو لایحه پرداختن به پلیس اصلاحات است که قبل از این مجلس نمایندگان در هفته آینده – یکی از پرداختن به تعصب نژادی آموزش و استفاده از chokeholds.

اعضای عمومی سوالات مطرح شده در این جلسه چت در مورد اعتماد داخلی تحقیقات پلیس دقت خود گزارش استفاده از زور و عواقب افسران که با استفاده از تأیید نشده و یا ندیده تکنیک های.

سیل گفت که این تماس بود که به طور خاص به مسائل آفریقایی-آمریکایی جامعه و نه پاسخ به سوالات در چت.

"وجود دارد نظرات که در حال جلو آمدن در چت پرسیدن سوال است که به طور خاص در مورد امروز پس از من نخواهد بود خطاب به کسانی که به" سیل گفت.

پس از زوم تماس سیل گفت که او در نظر گرفته شده به ترتیب یک مصاحبه با رئیس هر اداره و کلانتر به پخش BKAT و همچنین به عنوان یک جامعه فروم به عنوان به زودی به عنوان ممکن است در زمان COVID-19 محدودیت.

"این چیزی است که من می خواهم اشاره به عنوان "فاز 1' پاسخگویی" سیل گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن