موری هل دادن $430B coronavirus امداد لایحه برای مدارس و مهد کودک

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:54 PM EDT Jul 17, 2020به عنوان پدر و مادر نگاهی به بازگشت به مدرسه برای کودک

توسط ABESTANEWS در 28 تیر 1399

به عنوان پدر و مادر نگاهی به بازگشت به مدرسه برای کودکان خود این سقوط آنها در حال تماشای یک هدف در حال حرکت.

K-12 در مدارس عمومی, Kitsap و شمال ماسون شهرستان در حال آماده سازی برای دانش آموزان برای بازگشت به کلاس درس حداقل بخشی از زمان تکمیل آموزش آنلاین. اما واشنگتن مقامات بهداشت و رژیم صهیونیستی. جی Inslee این هفته گفت که تنها می تواند اتفاق می افتد اگر جوامع بطور همه جانبه در آغوش اقدامات مانند اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

پدر و مادر — که بسیاری از آنها پژوهشگر حمایت از دانش آموزان خود را' آموزش در خانه در حالی که کار از خانه — در حال تعجب که چگونه برای برنامه ریزی برای سقوط زمانی که کودک خود را ممکن است یا ممکن است در مدرسه و مهد کودک نیاز آنها ممکن است یا ممکن است در دسترس است.

سناتور. پتی موری (D-واشنگتن) را معرفی کرده است $430 میلیارد coronavirus امداد لایحه با هدف ایجاد ثبات در مهد کودک بخش, کمک به مدارس دولتی جبران هزینه های مرتبط با این بیماری همه گیر و اضطراری ارائه کمک های مالی به دانشجویان, در میان دیگر مرتبط با آموزش و پرورش تخصیص بودجه.

موری در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه با خبرنگاران تاکید کرد ضرورت ارسال کمک به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان بیشتر از آنها عملیاتی شدند در precariously حاشیه نازک حتی قبل از این بیماری همه گیر.

در ایالت واشنگتن 1,061 برنامه های مراقبت از کودکان بسته شده بود از روز شنبه تحت فشار ناشی از افزایش هزینه ها به دلیل COVID-19 با توجه به مراقبت از کودک آگاه از واشنگتن است. این برنامه تا به حال در ترکیب ظرفیت در خدمت 48,318 کودکان با توجه به CCAW سخنگوی مارسیا Jacobs. در Kitsap County, 35 برنامه های بسته شده بود.

"اگر دولت فدرال نمی گام تا و ارائه پشتیبانی ما در خطر از دست دادن 4.5 میلیون اسلات مراقبت از کودکان در سراسر کشور" موری گفت: با استناد به تجزیه و تحلیل توسط مرکز آمریکایی پیشرفت که لوایح خود را به عنوان یک پیشرو فکر می کنم تانک. "ما مطلقا نمی توانید اجازه دهید که اتفاق می افتد."

آنچه در این لایحه

موری رتبه بندی عضو مجلس سنا بهداشت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته معرفی Coronavirus مراقبت از کودکان و آموزش و پرورش تسکین عمل 30 ژوئن با رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر (D-نیویورک).

"COVID-19 دارای طرح میتوانست به مراقبت از کودک و مدارس در راه است که واقعا بی سابقه ای ایجاد هرج و مرج در سراسر سیستم آموزش و پرورش ما" موری گفت: در یک جلسه به ارائه لایحه است. "وجود دارد یک راه طولانی پیش رو به طور کامل آموزش و پرورش و مراقبت از کودکان در بحران اما این لایحه مهم گام اول است.

موری لایحه شامل 50 میلیارد دلار برای کمک های مالی که ارائه دهندگان مراقبت از کودکان می توانید استفاده کنید برای کمک به پرداخت کارکنان خود را ارائه شهریه و شرکت پرداخت برای کمک به خانواده ها و ارتقاء سطح سلامت و اقدامات ایمنی. پول از این لایحه به دنبال $3.5 میلیارد دلار کمک برای مراقبت از کودکان و آموزش های اولیه به مراکز بود که بخشی از مراقبت عمل می کنند.

این لایحه همچنین شامل:

  • $175 میلیارد دلار برای K-12 مدرسه برای کمک به پرداخت هزینه برای بهداشت عمومی پروتکل ها و به ارائه آموزش با کیفیت بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را می آید به عنوان فرد در آموزش و یا آموزش آنلاین
  • $132 میلیارد دلار برای آموزش عالی از جمله اورژانس و کمک های مالی به دانش آموزان برای هزینه های مانند غذا ، مسکن ، مراقبت از کودکان و فناوری
  • 33 میلیارد دلار برای یک فرماندار صندوق اجازه می دهد تا فرمانداران به اختصاص بودجه مورد نیاز برای خدمات آموزشی در مناطق ایالت خود را سخت ترین ضربه از COVID-19 بحران
  • $12.9 میلیارد دلار برای جوامع به طور نامتناسبی تحت تاثیر بحران از جمله کسانی که با تعداد زیاد از خانواده های کم درآمد مهاجر کودکان و دانش آموزان که بی خانمان هستند و زبان آموزان زبان انگلیسی
  • 12 میلیارد دلار به اطمینان حاصل شود دانش آموزان با معلولیت دریافت حمایت آنها نیاز
  • 4 میلیارد دلار برای کمک به ارائه تکنولوژی و دسترسی به اینترنت
  • دیگر تخصیص بودجه و اقداماتی از جمله ارائه برای اطمینان از IF گیرنده و ثبت نشده دانش آموزان دسترسی به کمک های مالی اضطراری

مهد کودک 'رکن اصلی برای خانواده ها

دسترسی به مقرون به صرفه مراقبت از کودک است "linchpin" برای خانواده ها قادر به بازگشت به کار گفت: Rekah قوی, ورودی, رئیس هیئت مدیره برای دولت واشنگتن و انجمن شروع به سر و ECEAP که او نیز صحبت کرد در تماس است.

قوی گفت: اختلال در مراقبت از کودکان و آموزش های اولیه در این بیماری همه گیر است به طور نامتناسبی تحت تاثیر خانواده ها از رنگ. این اثرات شامل میزان بالایی از تعطیلی مرکز در میان مراکز مراقبت از کودکان و متعلق به اداره شده توسط مردم از رنگ. که یک ضربه به صاحبان خود و همچنین محروم کردن کودکان از مهم ارتباط فرهنگی قوی گفت.

لوک جاسمین III, مالک و مدیر Parkview مرکز آموزش زود هنگام در اسپوکن و رئیس جمهور از واشنگتن مهد کودک در مراکز کانون گفت: عدم دسترسی به مراقبت از کودک تا به حال trickle-down تاثیر در بهبود اقتصادی و او پیش بینی آن می تواند بسیار بدتر است.

"من می توانم به یاد بسیاری از همکاران من که رفتم بیرون از کسب و کار به دلیل افزایش هزینه ها و دشواری حفظ کارکنان" جاسمین گفت: "این کاملا وخیم شدن. مراقبت از کودک ضروری است به ما کارگران ضروری و نیاز ما به مسئولانه بازگشایی جوامع ما.

"بدون بیشتر بودجه اضطراری, ما قصد داریم برای دیدن بسیاری امکانات بیشتر, از, قادر به باز کردن. که واقعا مانع توانایی ما برای رسیدن به اقتصاد و مردم مشغول به کار است."

در همان زمان به عنوان مراقبت از کودک اسلات های از دست داده شده اند ارائه دهندگان مراقبت از کودکان را تجربه کرده اند از دست دادن ثبت نام (و درآمد). این روند همچنان به عنوان دولت مرحله به مرحله بازگشایی درآمد حاصل به طور یکنواخت و با عقب نشینی به دلیل اخیر سنبله در تعداد COVID-19 موارد است.

مراقبت از کودک آگاه از واشنگتن گزارش 24,518 جای خالی موجود در برنامه های مراقبت از کودکان در سراسر کشور و در 443 پست های خالی در Kitsap County است.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن