قاتل در سال 1968 مورد سرد را دیدم هرگز, عدالت, زندگی و مرگ در برمرتون

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 3:33 PM EDT Jul 29, 2020برای یک خانواده که می دانستند جانی M. Chrisco 25 سال

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399

برای یک خانواده که می دانستند جانی M. Chrisco 25 سال پیش کلمه ای که اواخر Kitsap County مرد شناسایی شد هفته گذشته به عنوان قاتل در یک سال 1968 حل نشده تجاوز به عنف و قتل یک زن در کالیفرنیا نمی آمد به عنوان یک شگفتی است.

"نوچ" گفت: سینتیا Wotipka, 60 که مورخ Chrisco حدود دو و نیم سال در 1990s. ملاقات آنها در برمرتون گورستان جایی که آنها هر دو کار کرده و در این رابطه به پایان رسید و پس از اتهامات سوء استفاده و تهدید و یک قاضی سفارش Chrisco به دور ماندن از او.

برای زن دیگری که در نظر گرفته Chrisco ناپدری شکل تا زمان مرگ خود در سال 2015 و بازدید او را در بستر مرگ, اخبار آمد و به عنوان یک شوک است.

"هرگز در یک میلیون سال گفت:" جیل بورژوا 58. Chrisco و بورژوا' مادر کارن Fairchild رو هم در مورد 1997 و با هم زندگی می کردند در برمرتون تا Fairchild, 74, درگذشت در سال 2014 از علل طبیعی.

"بسیاری از مردم دوست جانی" بورژوایی گفت. از سوی دیگر او یک خلق و خوی. او یک شکل عجیب و غریب در راه اما مفید و بدون جاذبه. او همچنین می دانست که او را به صحبت در مورد کاهش گلوی زمانی که او تحریک شده و رفت و هرگز در هر نقطه بدون بسته بندی دو تپانچه.

"او عینک کلاه کابوی و همیشه آسان رفتن," بورژوایی گفت. "او خودش را برای مردم در همه زمان ها است."

از طریق ژنتیکی شجره نامه Chrisco عموم شناسایی هفته گذشته به عنوان قاتل در نیم قرن سرد مورد قتل در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا که در سال 1968 کودکان یافت می شود در یک میدان یک زن ناشناس تجاوز به شدت مورد ضرب و شتم با گلو را کاهش داد. در ابتدا کودکان فکر بدن یک مترسک.

هویت او ناشناخته بود به نام "جین سازمان حفاظت محیط زیست" و به خاک سپرده شد در یک قبر بینام و نشان در نیوپورت بیچ اما تحقیقات ادامه دارد.

DNA در صحنه همراه با DNA موجود در سیگار به لب نزدیک بدن — به علاوه پیشرفت در آزمایش ژنتیکی به رهبری مقامات به Chrisco در ماه مارس است.

در ماه گذشته بیشتر تست شناسایی زن به عنوان آنیتا لوئیس Piteau, 26 در اصل از آگوستا ایالت مین است. Piteau هنوز زندگی خواهر و برادر خالی از سکنه ناگهانی ناپدید شدن خواهر خود را.

شناخته شده به عزیزان به عنوان یک ماجراجو زن Piteau چپ مین برای کالیفرنیا به اکتشاف سواحل غرب و هالیوود اما در نظر گرفته شده برای بازگشت به خانه و در نهایت.

"او فقط می خواستم به بیرون می آیند و تجربه زندگی کمی در اینجا گفت:" دیوید Dierking بازنشسته هانتینگتون بیچ کارآگاه پلیس که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک محقق برای اورنج کانتی دادستان منطقه.

Bragged که او می تواند دور با آن

به دنبال بازگشت Wotipka به یاد می آورد که Chrisco bragged در مورد چگونه او می تواند شروع آتش سوزی و دور با آن. این خود می بالد در جدید رزونانس در نور او را شناسایی شدن به عنوان یک قاتل که رفت و قبر او در سن 71 از سرطان گلو, بدون اینکه به عدالت به ارمغان آورد.

"با تشکر از پروردگار اگر این او بود که خدا محافظت از من و بچه های من" Wotipka روز دوشنبه گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در تگزاس است. "من کمی شرمنده برای تحقق دوست پسر من بود و یک قاتل, اما من همیشه به حال که در پشت سر من."

Chrisco به خاک سپرده شد با جانباز افتخارات در Tahoma ملی گورستان در کنت پس از او باقی می ماند و رفت و بلامعارض در Kitsap County, دفتر پزشکی قانونی.

"مرگ جانی Chrisco مانع کامل اعمال عدالت برای آنیتا قتل و زخم است که هرگز التیام" اورنج کانتی دادستان منطقه تاد اسپیتزر در بیانیه ای گفت. "اما آن را به گل نشسته پیگیری عدالت است که تضمین این بود که اگر, اما زمانی که ما در نهایت قادر به بگویید آنیتا عزیزان که او را کشته است."

"هیچ شکی نیست که او پسر ما'

Chrisco بود نه اولیه مظنون در قتل با توجه به بیانیه ای که گفت که او از خدمت در ارتش پس از سه سال زمانی که یک آزمون روانی تشخیص داده و او را به عنوان "الگو بودن سریع به خشم آسان به احساس ناحق درمان مزمن رنجش نابالغ و ضربه."

هر چند او به عنوان یک کهنه سرباز جنگ ویتنام, Dierking نظامی گفت: سوابق نشان می دهد Chrisco هرگز در ویتنام بود که نامناسب برای ارتش زندگی است. نزدیک او شد فورت براگ در کارولینای شمالی.

"او یک سرباز خوب" Dierking گفت.

"او واقعا amped تا خدمات" بورژوایی گفت. Chrisco نگه داشته و یک عکس از خود را بر روی دیوار خود را از ارتش روز, او گفت:. هر چند Chrisco خود را نمی گویند بسیار او گفت بورژوایی او خدمت در ویتنام و گفته اند ممکن است بیشتر به مادرش.

"او گفت که او هرگز در مورد آن صحبت کردیم که این زحمت او بیش از حد" بورژوایی گفت.

تاریخچه خشونت در قطعات

هر چند بسیاری از Chrisco را سابقه جنایی بوده است از دست داده Dierking گفت: محققان قادر به متناسب با هم بیت ها و قطعه است که باقی می ماند. Chrisco وارد ارتش در 17 پس از اینکه به جرم تجاوز به عنف قانونی. این سوابق نشان می دهد اتهامات مختلف جرایم خشونت آمیز از جمله حمله با سلاح مرگبار, ضرب و جرح همسر در زمان آدم ربایی و کودک آزاری, Dierking گفت.

این گیج محققان برای پیدا کردن بسیاری از ناقص سوابق. آنها دریافتند اتهامات اما کمی به هیچ اسناد و مدارک است که او تا به حال تحت پیگرد قانونی قرار.

"ما هیچ شکی نیست که او ما مرد" Dierking گفت. "رفتن را از طریق تاریخ خود را وجود دارد چیزهای زیادی را در دست داشتند اما بسیار کمی در پاسخگویی."

سوابق نشان می دهد در طول سال Chrisco مشغول به کار به عنوان یک لی لی و یک خودرو, مکانیک Dierking گفت. بورژوازی گفت: او می دانست که او را به کار در محل توقیف بتن کارخانه در خیابان پنسیلوانیا در غرب برمرتون به عنوان یک مرد نگهداری — و او در مورد اینکه یک مسافت طولانی راننده کامیون.

بورژوازی گفت Chrisco بود و مجروح در یک آتش سوزی در کارخانه بتن سایت زمانی که یک تکه از سقف افتاد و برش چشم خود را. زمانی که او تحت درمان پزشکان دریافتند که در گذشته او دچار سکته مغزی یا آسیب مغزی نوعی, او گفت:.

'نه عشق واقعی در تمام'

محققان شواهدی وجود دارد که او در سال 1986 چپ کالیفرنیا برای Kitsap County, بازگشت جنوبی برای چهار سال دیگر و سپس به طور دائم در حال حرکت به برمرتون در سال 1990.

Wotipka نمی دانم چه آورده Chrisco به غرب اما گفت که او ممکن است به دنبال یکی از همسران خود را به عنوان او ازدواج کرده بود و چند بار.

Wotipka توصیف Chrisco به عنوان یک لافزن کنترل و نفرت انگیز که مست — او گفت: او مشروبات الکلی. او "بیش از حد bragged" در مورد زمان خود را به عنوان بخشی از ارتش و نیروهای هوابرد در ویتنام و انجمن با Bandidos باند موتور سیکلت در حالی که در کالیفرنیا.

"او محفوظ است اما گاهی اوقات انجام یک خلق و خوی بد" او گفت:.

او نمی نگه داشتن هر گونه عکس و یا یادگاران از وقت خود را با هم.

"این درست نیست عشق در همه" Wotipka گفت. "در راه آن یک رابطه, راحتی. آن را یک بار در زندگی من بود که احتمالا یکی از خشنترین."

آنها را ملاقات کرد در حالی که کار به عنوان groundskeepers در جنگل, چمن گورستان همچنین محل که منجر به فروپاشی و صرف زمان با هم در میله های اطراف برمرتون.

در Kitsap دادگاه پرونده از سال 1995 Wotipka — سپس با استفاده از نام Browning — نوشت که Chrisco سرزنش او برای مستی رانندگی بازداشت. یک سال 1996 مورد در Kitsap Sun نشان می دهد Chrisco سن 53 و زندگی در برمرتون محکوم شد پس از مستی رانندگی محکومیت در Kitsap County دادگاه منطقه.

"او به دنبال من چون من دور از او" Wotipka نوشت: در اسناد دادگاه گفت Chrisco بود "بسیار مست و متخاصم."

Wotipka گفت: پس از دستگیری چپ Chrisco محروم از گواهینامه رانندگی خود را, او یک مسئولیت برای گورستان چرا که او هنوز هم سوار کامیون خود را برای کار. او به اطلاع مدیریت, او گفت:, که منجر به Chrisco را اخراج و سپس خود را تهدید.

در این طومار برای محافظت دائمی از سفارش, Wotipka نوشت که Chrisco تا به حال آزار جسمی او در طول رابطه خود و تهدید به کشتن او و فرزندان او.

"گفت که او قرار بود برای ارسال یک بمب را از طریق ایمیل به من کودکان اقامت در آن زمان و خلاص شدن از آنها," او نوشت:, و اضافه کرد که Chrisco همچنین تهدید به سوزاندن او و بستگان او' خانه.

دو پسر درگذشت

Wotipka گفت: 1995 حفاظت منظور پایان دادن به رابطه خود را, اما او هنوز هم گاهی او را در اطراف شهر در میله های زندان. او به یاد می آورد او صحبت کردن در مورد داشتن یک پسر که در یک تصادف ماشین با او در چرخ.

یک سال 1972 داستان در لس آنجلس تایمز گزارش داد Chrisco 10-year-old son جانی گلن Chisco کشته شد در بزرگراه 101 هنگامی که یک ماشین رانده شده توسط elder Chrisco لغو شد.

Dierking گفت: سوابق نشان می دهد که Chrisco مست بود در پشت چرخ. هیچ پرونده داشت و به او نشان می دهد تحت پیگرد قانونی قرار. Chrisco بود به شدت مجروح در تصادف.

"او می گویند که او مست بود و رانندگی بود و بد تصادف" بورژوایی گفت. "زمانی که او گفت که او شروع به شناور کردن نمودار با نوشیدن."

بیشتر سوابق محققان بهبود نشان می دهد Chrisco تا به حال یکی دیگر از پسر در اوایل دهه 1960 که فوت در 20 روز از عفونت روده حقایق است که در حال حاضر به نظر می رسد مشکوک Dierking گفت.

"چیزی که باعث خود سیستم معده به یک پارگی یا سوراخ" Dierking گفت. "آیا بود که ضربه و یا چیز دیگری که من نمی دانم."

سوال دیگر باقی می ماند مانند چگونه Chrisco ملاقات Piteau. Dierking استدلال که چون آنها زندگی کرده بود در نزدیکی هر یک از دیگر در جنوب کالیفرنیا ممکن است آنها را ملاقات کرده و رفته در یک تاریخ. Chrisco می تواند جذاب و خوش تیپ belying چه fumed در زیر سطح.

"اگر شما نمی بینید این سمت از او شما می دانید هرگز" Dierking گفت.

سوال این است که ممکن است هرگز پاسخ داده شود یکی شاید فراتر از قابلیت محققان.

"سوال بزرگ برای بسیاری از مردم است که چگونه شما انجام آنچه شما انجام به آنیتا و فقط وجود دارد؟" Dierking گفت. "اجازه می دهد که سیاه چاله و هرگز بسته شدن به او ،

کیمبرلی Edds ، سخنگوی اورنج کانتی دادستان منطقه گفت: ممکن بود که Chrisco می تواند مرتکب شده اند دیگر جنایات حل نشده اما اشاره کرد که آنچه منجر به حل Piteau داده است پلیس در سال 1968 به طور کامل جمع آوری حتی به ظاهر ناچیز شواهد.

"بدیهی است که ما بسیار خوش شانس است که در پاسخ افسران به این مورد خیلی سخت کوش در جمع آوری شواهد با سیگار کون و حفظ آن حتی قبل از DNA که در آن است در حال حاضر" Edds گفت. "این همیشه یک امکان ما می تواند اتصال او به چیزهای دیگر اگر شواهد وجود دارد."

فقط به عنوان به خوبی شکاف گلو خود را'

پس از شکستن تا با Wotipka, Chrisco شروع یک رابطه با Fairchild. بورژوازی گفت: مادرش او را در یک بار و آنها با هم زندگی می کردند در یک زیرزمین کوچک آپارتمان در برمرتون.

"او تا به حال یک نگرش است که او یک رشته badass" بورژوایی گفت. Chrisco تا به حال پنهان تپانچه مجوز و او گفت که او انجام دو اسلحه: 9 میلی متر و یک .380. او گفت: مادر او ساده و بی تکلف اعتماد.

"مادر من همیشه تحت تاثیر قرار" بورژوایی گفت. "این نوع از سخت به او به طور جدی او در این جهانیان مرد کوچک. او را به بحث در مورد چگونه اگر کسی عصبانی او را, او را به آنها شلیک. فقط به عنوان به خوبی شکاف گلو خود و یا ساقه آنها را به جای مقابله با آنها است. من زمان زیادی است که به عنوان هیاهو. در حال حاضر به نظر می رسد کمی متفاوت است."

یکی از چیزهایی که ایستاده به بورژوازی بود که چگونه کنترل او از مادرش. در یک نقطه بورژوازی مربوط می شد با سلامت مادر و نگران او و Chrisco امتناع به Fairchild به دنبال توجه پزشکی است که بورژوازی تا به حال پلیس انجام یک رفاه را بررسی کنید.

بورژوازی گفت: این خشم Chrisco خیلی که نه صحبت می کنند به بورژوازی برای بیش از یک سال است.

گاهی اوقات مادر او در اعتماد بورژوایی که Chrisco مورد آزار قرار گرفته اما بورژوایی مشکوک بود عقب نگه نمی دادن کل داستان دانستن است که بورژوازی را مجبور به مداخله کرد. بورژوازی گفت: مادر او شیفته با او.

"او واقعا در عشق با او و جانی می تواند انجام دهد بدون اشتباه" بورژوایی گفت.

دیدن آنچه که دیگران در حال خواندن در داستان های مربوط به:

  • مورد سرد حل ؟ مظنون متهم 26 ساله به قتل زن برمرتون
  • دهه عقب: حل نشده قتل بازیگران سایه بیش از دهه گذشته
  • مرد می شود 25 سال, به علاوه 17 سال برای سرد مورد قتل

همانطور که برای بورژوازی Chrisco به اندازه کافی خوب است — هر چند نوع know-it-all و دستکاری. اگر بورژوازی به حال پنچر یا نیاز به کار انجام می شود در اطراف خانه Chrisco خواهد کمک کند. در حالی که بورژوازی مطالعه عدالت کیفری در المپیک, کالج, Chrisco خواهد نگه دارید جلو در دانش خود را از قانون به جای آشکار چگونه او می دانستند.

پس از Fairchild درگذشت Chrisco شد تنها و هر روز او را دیدار بورژوایی در خانه او در Mason County است. در طول این زمان او ادامه داد: در زندگی روزمره از خرید سیگار و میلر زندگی بالا آبجو از راب توقف سریع در 15 خیابان در برمرتون. بورژوازی گفت که او یک الکلی است.

"اگر او نوشیدن مشروب سخت را فراموش کرده ام" او گفت:.

هنگامی که او رفت و به هریسون مرکز پزشکی برای آخرین بار او آگاه بود اما رفت و ناخودآگاه در مدت کوتاهی پس از. سرطان گلو ساخته شده آن را دشوار اگر نه غیر ممکن است به صحبت می کنند. Chrisco هیچ بستر مرگ اقرار به او.

"ما نمی مانند مرد'

کوتاه و مختصر Browning, 40, Wotipka را به یاد داشته باشید در مورد Chrisco به جز مادرش گفتن او را به دور ماندن از او را دوست پسر سابق.

"من به یاد داشته باشید او به ما هشدار در مورد او اما من به یاد داشته باشید هر گونه تعامل با او" براونینگ گفت.

زمانی که براونینگ رسیده به خواهرش کارولین سالن 39 و گفت خواهر خود را مادر خود درگیر شده بود با کسی در حال حاضر شناخته شده به عنوان یک قاتل سالن بلافاصله فکر Chrisco.

"این اولین کسی است که ظهور در سر من زمانی که او گفت که" هال گفت.

هر دو از Wotipka کودکان نمی شد زندگی با او در زمان و سالن خاطرات مرد در حال پژمرده. او به یاد می آورد یک جشن تولد برای Chrisco و همچنین پیدا کردن او دندان مصنوعی است که به تقویت حس خود را که Chrisco بود بیش از حد قدیمی به قدمت خود ،

"ما نمی مانند مرد گفت:" سالن که در حال حاضر در تگزاس زندگی می کند. "او واقعا قدیمی و آزار دهنده بود و همیشه در اطراف."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب