بسیاری از افراد بازداشت شده در تظاهرات بودند, سیاه

برای بزرگنمایی کلیک کنید بروک هامر آخر هفته پس از جورج فلوید کشته شد توسط افسران پلیس در مینیاپولیس ما

توسط ABESTANEWS در 11 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید BROOKE HUMMER
  • بروک هامر

آخر هفته پس از جورج فلوید کشته شد توسط افسران پلیس در مینیاپولیس مانند صدها نفر از شهرستانها در سراسر کشور, تظاهرات علیه خشونت پلیس جاروب شیکاگو است. هزاران نفر در راهپیمایی در مرکز شهر و در محله های سراسر شهرستان به تقاضای عدالت نه تنها برای Floyd اما برای هزاران نفر از مردم به خصوص آمریکایی های سیاه و سفید آزار توسط پلیس در هر گوشه ای از ایالات متحده است.

که آخر هفته ممکن است بین 29 و 31 اداره پلیس شیکاگو ساخته شده 2,172 دستگیری با توجه به سوابق عمومی منتشر شده توسط CPD. این خواننده درتجزیه و تحلیل ها از این سوابق نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق این دستگیری بیش از 70 درصد بودند از Chicagoans. در ضمن شیکاگو به عنوان یک شهر است نه اکثریت سیاه با فقط 32 درصد از این شهرستان شناسایی به عنوان سیاه و سفید و 45 درصد به عنوان سفید. از دستگیری ساخته شده بیش از آخر هفته از 16 درصد بازداشت شد. به عنوان اسپانیایی و 18 درصد به عنوان آسیایی و یا جزایر اقیانوس آرام. تنها 10 درصد دستگیر CPD ،

حتی بیشتر کاملا نزدیک به 80 درصد از 106 دستگیری ساخته شده برای به اجرا درآوردن مقررات منع رفت و آمد در شب 31 مه و ژوئن 1, برای اولین بار دو روز کامل از اجرای مقررات منع رفت و آمد بودند از Chicagoans. در ضمن 11 درصد و 9 درصد به عنوان طبقه بندی شدند اسپانیایی. به عنوان حکومت نظامی ادامه داد: در طول هفته بعد, اجرای, دستگیری رشد و حتی بیشتر با نژاد متفاوت. پلیس هدف قرار دادن سیاه Chicagoans جدید نیست. زمانی که پلیس وجود داشته است در شیکاگو, سیاه ساکنان متوقف شده است, بازداشت و زندانی بیشتر از همتایان سفید هستند و به شدت به احتمال زیاد در پایان دریافت از پلیس در استفاده از زور.

دامون ویلیامز یک سازمان با ما اجازه نفس کشیدن جمعی یکی از افراد دستگیر شده که آخر هفته. او بازداشت شد و در شیکاگو سمت جنوب در 53 سنت "من ناودان به زمین چند بار مورد ضرب و شتم با باتوم ناودان به طور مستقیم در بالای سر من گفت:" ویلیامز." یک افسر نیز kneeled زانو خود را به گردن من با تمام وزن بدن فشار به بتن می باشد. پس از آن من گرفته شد و به زندان 51 خیابان."

او افزود: "همه ما دستگیر شده بودند،"

گزارش های متعدد توسط معترضین اظهار داشت که تفکیک نژادی در این عملیات علاوه بر اینکه نمایندگان راستین از جمعیت این شهر به عنوان یک کل نیز نمایندگان راستین آخر هفته تظاهرات که به طور مشابه, نه عمدتا یا اکثریت ، یکی از معترضان که نخواست توضیح داد که در تظاهرات در مرکز شهر "جمعیت بیشتر بود و سفید و [حداقل] در خط مقدم." ویتالی Vladimirov که با حضور در یک اعتراض در فولرتون خیابان به یاد می آورد که در اعتراض شرکت کنندگان به حدود 85 درصد سفید.

معترضان همچنین گفت: ماموران پلیس بارها و بارها تشدید تظاهرات آرام کارگردانی خشونت نسبت به بسیاری از کسانی که حتی درگیر شدن با ماموران که تنها افزایش یافته که از اعضای گارد ملی پیوست صفوف پولیس.

"بر روی یک پل در [شهر] من تو را دیدم یک افسر پلیس گرفتن در یک زن با حجاب و تکان شدید و سخت او را. من تو را دیدم دو, دختران لاتین, احتمالا در اواخر نوجوانی, دریافت لگد چندین بار توسط ماموران. آنها واقعا کوتاه به سختی پنج پا [بلند] بنابراین هر زمان آنها لگد و یا برخورد با کسانی که پلاستیک سپر آن ضربه آنها را در معده یا قفسه سینه و آنها پرواز به عقب" به خاطر یک معترض. "ماموران ضد شورش و با مگس کش زدن تیم های صف در خیابان در نزدیکی شیکاگو تئاتر و معترضین وجود دارد که در درجه اول سیاه دیدم چیزی اسپری کنید ما را در جهت. من نمی دانم اگر آن را اسپری فلفل یا شیلنگ آب, اما هیچ یک از ما گیر در اطراف برای پیدا کردن. من فکر نمی کنم من تا به حال اجرا است که سریع در زندگی من است." این معترضان همچنین شاهد پلیس کشیدن یک مرد سفید پوست به یک ماشین پلیس و ضرب و شتم یک زن جوان با باطوم و سایر riot gear.

در سمت شمال پلیس حضور نداشت کمتر خسته کننده. Vladimirov گفت: این تظاهرات با حضور او نبود با حدود 200 شرکت کنندگان "اما باید شده اند وجود دارد نزدیک به 100 پلیس در همه طرف" او یاد می شود. "این یک پاسخ قاطع داده است که در آن ما می دانستیم که از ضرب وشتم در جای دیگر در شهرستان. پلیس تعداد در اندازه نسبی به اعتراض بیش از حد بود . . . ترسناکترین قسمت شد گسترده پلیس در بخش که در آن ماموران با استفاده از زباله کامیون و گارد ملی ساخته شده است یک خط از مخازن [برای corral معترضان]."

در سمت جنوب به خشونت های پلیس ادامه یافت. "من بخشی از یک گروه از معترضان که خیلی علنا مورد آزار قرار گرفته" گفت: ویلیامز. "استكبارستیزی و یک مرد در نزدیکی یک فروشگاه و یک گروه از ما سازمان انجام شد پلیس, تماشای حقوق خود را بدانید و برای دفاع از این مرد حمله کردند و زمانی که پلیس شروع به ضرب و شتم سه یا چهار زن با باتوم و سپر. آنها ناودان ما را به زمین آنها به طرز وحشیانه ای به ضرب و شتم یکی دیگر از فعالان و برگزار شد او را در یک سبد. همانطور که ما استقرار استراتژی و خواستار آن است که آنها ما را ترک به تنهایی و اجازه دهید مردم به آنها حمله ما بیشتر است. تجربه من با پلیس است که چیزی فراتر از بودن تسلیم دیده می شود به عنوان یک تهدید چیزی که باید مورد حمله قرار دهد." یک ماه بعد ویلیامز است که هنوز هم در حال تجربه علائم ضربه مغزی او پایدار زمانی که به زمین پرتاب توسط پلیس است که بعد.

"آنها هرگز به عنوان خوانده شده من حقوق میراندا," او اضافه شده است. "وجود دارد هیچ ارتباطی از آنچه [قانون یا فرمان] من نقض یا آنچه من اشتباه خارج از تلاش برای محافظت از بدن من ایستاده و من زمین و بودن در خیابان."

شیکاگو غیر نظامی از پلیس پاسخگویی (کوپا) دریافت کرده 162 شکایت در مورد پلیس انجام از تظاهرات ماه گذشته اکثر آنها از اولین آخر هفته سراسر شهر بود تظاهرات: 56 درصد از این شکایات در مورد استفاده بیش از حد از زور 23 درصد به صورت متمم چهارم قانون اساسی نقض و یا نامناسب جستجوها و 11 درصد برای سوء استفاده کلامی. تا کنون شش CPD افسران رها شده اند از پلیس قدرت بر اساس کوپا توصیه های از این تحقیقات است. CPD اداره امور داخلی (BIA) دریافت اضافی 242 شکایت.

کوپا اعلام کرد که ماموران محافظ خود هویت برای جلوگیری از محاکمه و CPD کد سکوت, فرهنگی, فشار داخل اداره پلیس به گزارش همکاران سوء را مطرح تند چالش برای تحقیقات خود را.

وکیل دولت کیم فوکس در مصاحبه با خوانندهاشاره کرد: "ما دیده ایم برخی از موارد تشدید باتری به افسران پلیس. سال گذشته در این زمان ما تا به حال شاید هفت منازل به قصد سرقت. در این سال ما باید چهل. . . ما نیز تا به حال 18 قتل در یک روز است که بی سابقه جرم و جنایت خشونت آمیز در شهر شیکاگو است. ما دیده ایم تعدادی از افرادی که دستگیر شدند تفنگ نقض ما شاهد تعداد زیادی از مردم مراجعه کننده به اتهام سرقت های محاوره 'غارت.'" از 934 جنایت بازداشت شد که بین 29 مه و ژوئن 8, 226 شدند برای سرقت با توجه به داده ها از وکیل دولت ،

"اما بخش قابل توجهی از دستگیری ساخته شده بیش از آخر هفته شد و شهرداری فرمان نقض مانند رفتار آشوبگرانه و نقض مقررات منع رفت و آمد" گفت: Foxx.

در واقع شیکاگو Appleseed تجزیه و تحلیل اطلاعات بازداشت شده در پلیس شیکاگو وزارت اطلاعات پورتال در بر داشت که اکثر آخر هفته تظاهرات مربوط به بازداشتها به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به اقدامات به جای اموال خسارت "غارت" و یا ضرب و جرح در نیروهای پلیس خلاف زودتر ادعا از اداره پلیس. CPD اعلام کرده بود که غارت شده تا اکثر بازداشت که آخر هفته. حداقل دو سوم از "به احتمال زیاد-در اعتراض به اتهامات مرتبط با" از آخر هفته برای رفتار آشوبگرانه شرح داده شده در CPD گزارش به عنوان "مجمع بیشتر از سه نفر و/یا نقض صلح است."

این تحلیل همچنین نشان داد که اگر چه تظاهرات و "غارت" گزارش شد تقریبا در هر محله در شیکاگو بازداشت شد و به شدت ساخته شده در مرکز شهر (پلیس منطقه 1) و در نزدیکی سمت شمال (پلیس منطقه 18). این خواننده درتجزیه و تحلیل ها تایید این یافته ها. ممکن است بین 29 و 31, 517, دستگیری ساخته شد مرکز شهر 466 دستگیری ساخته شد در جانب جنوبی بازداشت 498 ساخته شد در سمت غرب و بیشترین تعداد—690 دستگیری—ساخته شده بودند در این شهر به سمت شمال.

وقتی که می آید به حکومت نظامی بازداشت پلیس اظهار داشت: "CPD این اجرای سراسر شهر بود حکومت نظامی جهانی بدون در نظر گرفتن نژاد یا محله. پس از افزایش خشونت آمیز و فعالیت های جنایی در روز شنبه, مارس 30th, اکثریت قریب به اتفاق از تماس های اضطراری طی این مدت شد و از شیکاگو جنوب و غرب طرف همین دلیل است که این گروه مستقر منابع بیشتر به آن مناطق."

این خواننده درتجزیه و تحلیل ها از پرونده های عمومی درخواست داده اما متوجه شد که نزدیک به 75 درصد از حکومت نظامی بازداشت شده در چند روز اول اجرای ساخته شد در سمت شمال. از این 64 نفر دستگیر شده بودند در CPD را 19th منطقه که شامل لینکلن مربع و Lakeview و همسایه 18 منطقه که شامل لینکلن پارک و در نزدیکی سمت شمال. اضافی از 16 درصد از دستگیری ساخته شده بودند و در طرف غرب 5.66 درصد ساخته شد در سمت جنوب و 4.72 درصد در مرکز شهر.

"همه از این است که یک آماری بازتابی از واقعیت سیاسی از پلیس در شیکاگو و در امریکا آن است که هر دو خشونت آمیز و نژادپرستانه" توضیح ویلیامز از شیوه های پلیس که به جرم مردم از رنگ حضور در عمدتا سفید محله و احساس می کنم مثل یک شغل ثابت در شیکاگو عمدتا سیاه و قهوه ای و محله. "همین دلیل است که ما نیاز به مکالمه تعطیل از و defunding این سیستم و ایجاد سیستم های جدید در درون سنت لغو شده است."

برای بزرگنمایی کلیک کنید BROOKE HUMMER
  • بروک هامر

تظاهرات کنندگان همچنین گفت که این شهر اقدامات آن را بسیار سخت تر برای ساکنان رنگ برای جلوگیری از شکستن عجله اعلام حکومت نظامی به عنوان پلیس به دام افتاده معترضان در پل ها بر روی رودخانه شیکاگو. این شهر بعدها مطرح شده این پل ترک بسیاری از افرادی که سعی به ترک مرکز شهر به سمت جنوب و یا غرب طرف رشته. معترضان همچنین توضیح داد که فرهنگ و هنر تعطیلی به شدت تحت تاثیر nonwhite محله و کسانی که اقدام به کمک به سیاه و سفید و قهوه ای معترضان مطابق با آخرین لحظات حکومت نظامی اعلان شد و هدفمند توسط مقامات شهرستان.

پس از بازداشت بسیاری از بازداشت مواجه با مشکلات در گرفتن کمک های حقوقی و یا تماس با خانواده است. "من زنجیر به یک نیمکت برای حدود سه ساعت در حالی که آنها تصادفا از طریق کاغذ بازی در تلاش برای پردازش از من و با من استدلال می کنند" ویلیامز توضیح داد. به عنوان یک دیرین سازمان ویلیامز خوش شانس بود برای حمایت از اعضای جامعه و اعضای شورای شهر به طور یکسان به او منتشر شد اما هنوز در بازداشت نزدیک به هشت ساعت. دو مرد جوان او بازداشت شده بود با تا به حال به صبر نزدیک به پنج ساعت قبل از پدر و مادر خود تماس گرفته شد. "برای افراد جوان بالغ قرار است به تماس بلافاصله گفت:" ویلیامز. "تجربه از این دو نوجوان که فقط در محل اشتباه در طول یک روز از هرج و مرج, من فکر می کنم واقعا سمبل چه پلیس است."

در پاسخ به این شیوه کوک کانتی مدافع و چند شیکاگو فعال گروه ها تحت پیگرد شهر شیکاگو برای جلوگیری از دستگیر شدگان از برقراری تماس تلفنی و دریافت حمایت های قانونی پس از دستگیری یک عمل است که منجر به "اجباری بازجویی و حتی شکنجه" را به عنوان مدافع اظهار داشت در شکایت خود را. آنها اشاره می کنند که این مسائل به ویژه فشار دادن در شیکاگو است که شناخته شده است در محاوره به عنوان غلط اعترافی پایتخت ایالات متحده است.

اعتراض به دستگیری در حال حاضر منجر به افزایش در طبخ زندان شهرستان جمعیت است که پس از رسیدن به یک رکورد کم جمعیت 4,026 در اوج این بیماری همه گیر به جمعیت 4,528 ژوئن 4, یک نتیجه مستقیم از دستگیری چهار نفر در تظاهرات. کسانی که در زندان باقی می ماند در معرض خطر بالا برای ابتلا به کروناویروس فقط با یک مورد جدید لازم است برای یکی دیگر از توده شیوع در چه یکی از بزرگترین نقاط قبلا در این بیماری همه گیر. از طریق کمک و اطلاعات به خط اجرا شده توسط شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق کسانی که در این زندان گزارش داده اند که فقدان بهداشت کافی تست و اجتماعی فاصله اقدامات با توجه به مت McLoughlin, اجرا می شود که خط تلفن.

این نابرابری نژادی در بازداشت در تظاهرات آمده در پاشنه مشابه متفاوت مجری توسط پلیس اجتماعی فاصله قوانین در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر به رغم بیانیه های مکرر از شهردار لری Lightfoot که پلیس شیکاگو اجرا اجتماعی فاصله احکام به طور مساوی در سراسر شهر "با یک چشم به سمت عدالت." در یک کنفرانس مطبوعاتی در مارس 26, Lightfoot اظهار داشت: "بر اساس آمار ما شده است نگه داشتن در هفته کسانی که پراکندگی سفارشات اتفاق می افتد در سراسر شهرستان—و بله, در مناطق, در Latinx مناطق در moneyed مناطق از شهرستان."

داده ها از دیگر سوابق ارسال درخواست به پلیس توسط خواننده نشان داد که از 22 دستگیری اجرای اجتماعی فاصله که CPD منتشر شد نژادی اطلاعات 90 درصد دستگیر شدند و باقی مانده 10 درصد ، همه بازداشت های رخ داده در شیکاگو جنوب و غرب طرف در محله هومبولت پارک غرب گارفیلد پارک و وودلاون. CPD نیست انتشار داده در مسابقه برای 14 تقدیر نامه صادر شده اما همه استناد رخ داده در شیکاگو جنوب غرب و شمال دور طرف جایی که بسیاری از این شهر nonwhite جمعیت زندگی می کنند. دفتر شهردار نیست پاسخ دادن به تماس های متعدد برای اظهار نظر در مورد خواننده's تجزیه و تحلیل. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب