ممکن است دوش پیش بینی به حرکت در بعد از خشک مارس

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 6:43 PM EDT مه 1 سال 2020مارس رگبار آوریل, گل, اما در این سال برخی خود را آغاز

توسط ABESTANEWS در 13 اردیبهشت 1399

مارس رگبار آوریل, گل, اما در این سال برخی خود را آغاز آبپاش.

آوریل بود خشک تر از حد معمول اما چند روز با آسمانی نگه داشته ماه از شکستن هر رکورد برای کمبود بارش باران ،

متوسط بارندگی در سراسر Kitsap شبه جزیره بود 2.05 اینچ با توجه به جاستین Pullin یک هواشناس در خدمات ملی آب و هوا در سیاتل. متوسط آوریل 2.79 اینچ است.

به طور متوسط Kitsap می شود 2 تا 3 اینچ باران در مارس گفت: Joel Purdy, عمومی, آب و برق منطقه hydrogeologist هر چند در این سال مکان در سراسر شبه جزیره را دیدم بین 1 تا 2 اینچ از بارش باران.

"ما تا به حال تنها هفت یا هشت روز باران, اما آنها خیلی قوی روز باران" Purdy گفت.

در برمرتون ملی فرودگاه فقط 1.76 اینچ بودند ثبت شده برای ماه آوریل با توجه به Kitsap خدمات عمومی منطقه داده است. که محل در سال 2019 را دیدم 2.63 اینچ دیگر کم سال است. در سال 2018 و تا سال 2017 بارندگی در فرودگاه بود و بیش از 6 اینچ. اما بارش باران وجود دارد در سال 2016 کمتر از این سال در 1.58 اینچ است.

کینگستون دیدم سطوح مشابه از بارش باران با 1.63 اینچ این آوریل در مقایسه با 2.52 اینچ در سال 2019 و 5.39 در سال 2018 است.

سال آغاز شده و مرطوب — 22 روز مستقیم از باران در ماه ژانویه است. ممکن است هوا به شروع بارانی با یک سیستم در حال حرکت در شب جمعه و به دنبال آن امکان چند جدا رعد و برق.

"الگوی به نظر می رسد باقی می ماند بی قراری از طریق نیمه اول از هفته چند جبهه را از طریق فشار" Pullin گفت. "پس از آن ممکن است ما را به یک خشک کن به عنوان الگوی فشار بالاتر ایجاد شده است."

به طور کلی با مرطوب ژانویه و خشک آوریل بارندگی است در تاریخ همتراز با آنچه در مورد میانگین برای این زمان از سال است. با این حال پیش بینی آب و هوا مرکز می گوید: همه چیز ممکن است کمی خشک و گرمتر از نرمال در آینده هفته Pullin گفت.

او گفت: مرطوب ژانویه لزوما کمک به حفاظت از آتش سوزی در این تابستان.

"این رفتن به این بستگی دارد که چه نوع از یک الگوی ما به عنوان ما در حرکت به فصل تابستان و چه مقدار بارندگی ما," Pullin گفت.

"این قطعا به نظر می رسد مانند ما بهار بود و خیلی خشک" Purdy گفت. "این که خشک کردن چیزهایی که از قبل از تابستان به طوری که معمولا نه خوب فرمول."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن