مارتین اتکینز بزرگترین لحظه در شیکاگو تاریخ موسیقی

"وجود دارد شهرهای دیگر که ادعا می کنند به سرمایه گذاری و یا مرکز آن است. و من فکر می کنم همه در اینجا مشغو

توسط ABESTANEWS در 28 خرداد 1399
"There are other cities that claim to be the capital of this or the center of that. And I think everybody here is so busy actually doing it that nobody takes the time to wave the flag." - KARA HAMMOND
  • "وجود دارد شهرهای دیگر که ادعا می کنند به سرمایه گذاری و یا مرکز آن است. و من فکر می کنم همه در اینجا مشغول است, در واقع آن را انجام می دهند که هیچ کس طول می کشد زمان به موج پرچم."
  • کارا هموند

نه تنها 2020 سال از شیکاگو موسیقی آن نیز از 35 سال به صورت غیر انتفاعی و هنر شورای کسب و کار شیکاگو (A&BC) فراهم می کند که کسب و کار تخصص و آموزش به طراحان و سازمان های خود را در سراسر شهر بود. برای جشن ها و میلاد راه اندازی شد #ChiMusic35 کمپین در ChiMusic35.com که شامل یک نظرسنجی برای تعیین اجماع 35 بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی و همچنین به عنوان یک قرعه کشی به نفع یک&BC کار حمایت از خلاق جوامع مبارزه با تاثیر COVID-19 در شهر disinvested محله.

بخش دیگری از مبارزات انتخاباتی است که این خواننده همکاری: یک سری spotlighting چهره های مهم در شیکاگو موسیقی در خدمت به عنوان #ChiMusic35 سفیران. در این هفته ما از شنیدن درامر نویسنده و مربی مارتین اتکینز. متولد در شمال انگلستان در سال 1959 او پیوست تصویر عمومی با مسئولیت محدود در سال 1979. پس از نانامی به بازی در لندن و نیویورک او به شیکاگو نقل مکان کرد و در سال 1989—"انتخاب" را به عنوان او را سریع به اشاره است. در اینجا او پیوست منی, صنعتی, گروه, وزارت, تشکیل supergroup Pigface و همچنان به همکاری با طیف گسترده ای از هنرمندان است.

این مصاحبه انجام شد Ayana Contreras که یک DJ میزبان و تولید در WBEZ رادیو و مقاله نویس برای بدبینی مجله.


Ayana Contreras: اولین چیزهایی که اول است. مورد علاقه خود را چه شیکاگو موسیقی لحظه ؟

مارتین اتکینز: اگر شما می خواهم از من پرسید این سوال من نمی دانم که شش ماه پیش به من گفته اند که آغاز صنعتی, موسیقی, موم Trax! سوابق. من صحبت کردن در '89, '90, '91, گروه, وزارت, و همان انرژی در این شهر که من احساس کردم در لندن در آغاز پانک راک.

  • Pigface را encore عملکرد "Suck" در Thalia سالن در تاریخ 30 نوامبر سال 2019 با بسیاری از این شب عظیم صف (و به احتمال زیاد برخی از مردمی دیگر) همه در یک بار روی صحنه

امروز من یک گروه به نام Pigface و ما در Thalia سالن نوامبر 30 2019. و من خیلی خوشحال هستم که ما انجام دادیم. من گروه است جمعی از نوازندگان از گروههای دیگر و همواره متنوع روی صحنه در هر راه ممکن و قابل تصور. اما در Thalia سالن ما ملحق شدند توسط heinrich malan که یک مدافع حقوق معلولین. او برنده میز کوچک رقابت برای NPR. او شکننده اندام و صندلی چرخدار محدود و پخش کمانچه مانند یک ویولن سل. که واقعا خاص برای من است.

اما همچنین از طریق ارتباط ما با اضافه کردن-2 شیکاگو هنرمند او فرستاده چهار هنرمندان است که او یک مربی برای: فقط Chris J. Lamar دای و C. A. M. آنها شروع به پریدن کرد و روی صحنه و اجرا با ما. من خیلی خوشحال به حال که ارتباط در سراسر بسیاری از قطعات از شیکاگو اتفاق می افتد قبل از همه چیز شروع به از هم جدا. و من فکر می کنم حداقل در حال حاضر ما می توانید ببینید که آنها در حال آمدن به عقب با هم.

Pigface at Thalia Hall in November 2019 - BOBBY TALAMINE
  • Pigface در Thalia سالن در نوامبر سال 2019
  • بابی Talamine

شما به ذکر است که صحنه موسیقی در شیکاگو بود که همان انرژی هنگامی که شما نقل مکان کرد و در اینجا به لندن. به طور گسترده تر چرا شما فکر می کنم شیکاگو نوازندگان در سراسر ژانرهای مختلف تبدیل شده اند تا با نفوذ در سراسر جهان? هر کس من خواسته ام این سوال را قبل از شما بوده است Chicagoan مادری. بنابراین من می خواهم تصور کنید که شما ممکن است یک کمی دیدگاه های مختلف در این.

من برای گفتن وجود دارد فقط مردم به انجام آن شکایت نیست که آنها آرزو می کنم این می تواند اتفاق افتاده است و یا که می توانست اتفاق افتاده است. آن را مانند "در عین حال اجازه دهید رول تا آستین ما و همه تفاوت ما قادر به انجام امروز."

وجود شهرهای دیگر که ادعا می کنند به سرمایه گذاری و یا مرکز آن است. و من فکر می کنم همه در اینجا مشغول است, در واقع آن را انجام می دهند که هیچ کس طول می کشد زمان به موج پرچم و بحث در مورد آن و ترویج آن است. این یک محل عالی بود.

یکی از هنرمندان که پرید روی صحنه با ما او را به نام دای. و من واقعا دوست دارم موسیقی خود را. من دنبال او در Instagram. و بسیاری از پست های خود را به تازگی مانند "هی ما رو یک ماشین پر از پوشک و آب. و ما قصد داریم در این مکان اگر شما نیاز به هر چیزی." و آن را فقط آنقدر بزرگ برای دیدن—و نه فقط انرژی که از مردم در تلاش برای ترویج خود اما مردم درگیر بودن در جوامع خود و در تلاش برای ایجاد یک تفاوت. v

Martin Atkins onstage with Pigface - BOBBY TALAMINE
  • مارتین اتکینز روی صحنه با Pigface
  • بابی Talamine


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن