مرد متهم به شکستن را به Manette آپارتمان, حمله رزیدنت

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 5:45 PM EDT Apr 20, 202032 ساله متهم است که شکستن را به یک آپارتمان همسایه او

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

32 ساله متهم است که شکستن را به یک آپارتمان همسایه اوایل صبح روز یکشنبه از بین بردن خود را از کفش و تخلیه جیب خود را قبل از حمله به ساکن مشت زدن به او در صورت و خفه کردن او را.

قربانی گفت برمرتون افسران پلیس به نام به ساختمان در 200 بلوک از ساحل رانندگی در حدود 2:30 صبح است که در طول حمله او زد روی زمین و داد زدم امید که یک همسایه خواهد 911 تماس بگیرید. مظنون, William A. Fullwood متهم شد دوشنبه در Kitsap County Superior Court با درجه سرقت.

تماس برای کمک به کار کرده است. همسایه در آپارتمان های زیر گفته پلیس او به نام 911 به گزارش صدا مثل یک مبارزه پس از حدود 30 دقیقه از شنیدن توفنده و جیغ.

قربانی گفت: او می دانست که Fullwood به عنوان آنها با هم کار می کرد در Puget صدا Naval Shipyard اما رابطه خود حرفه ای است. قربانی زندگی در طبقه سوم از Manette آپارتمان ساختمان; Fullwood ذکر شده در اسناد دادگاه به عنوان زندگی در طبقه اول.

قربانی گفت: او بیدار شد و با سر و صدا و هنگامی که او تا Fullwood بود که در اتاق خواب خود را درب تحت فشار قرار دادند و گذشته او را به اتاق که در آن او گفت که قربانی او می خواست به مبارزه او با توجه به اسناد دادگاه.

زمانی که پلیس وارد آنها می تواند درب جلو آسیب دیده بود و پس از ضربه زدن آنها شنیده ام یک صدا می گویند "شما نمی آیند در اینجا." اما در باز شد و افسران می تواند قربانی که دست تکان داد و آنها را در داخل.

هنگامی که یک افسر پرسید قربانی چه شده است می تواند انگیزه این حمله قربانی که سفید است گفت: در این حمله که Fullwood که سیاه است ساخته شده این بیانیه: "مرد سفید نمی خواهید به نگه داشتن به من. زمان برای انسان به مرگ است. وجود خواهد داشت مرگ در جنوب امشب."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن