مرد متهم به شکستن از طریق پنجره برای حمله به پورت اورچارد زن

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 6:16 PM EDT Jul 20, 2020یک زن 21 ساله متهم هفته گذشته از طریق شکستن یک پنجره

توسط ABESTANEWS در 31 تیر 1399

یک زن 21 ساله متهم هفته گذشته از طریق شکستن یک پنجره به خانه همسایه و آزار او متهم شده بود روز دوشنبه در درجه اول سرقت.

پس از داستین Joel Ewert گفته را از طریق پنجره مادرش سعی کرد که او را به یک بیمارستان اما او در سمت چپ ماشین خود را در حالی که رانندگی به برمرتون و شروع به پریدن کرد به Puget صدا.

او مهار و تسکین یافته توسط پزشکان قبل از اینکه به بیمارستان منتقل.

پورت اورچارد پلیس نامیده می شدند در روز پنج شنبه در 9:31 p. m. به 900 قطعه عقاب تاج محل پس از 911 کنندگان دریافت تماس های متعدد در مورد آنچه که صدا مانند یک انفجار و شکستن شیشه با توجه به اسناد دادگاه.

یک زن به افسران گفت: او داخل گاراژ رفت و به بررسی بر روی سگ خود را در یک اتاق دیگر پس از شنیدن پارس و مردی را دیدم که او نمی دانست که در خارج از محل اقامت "ساخت حیوانات برای تلفن های موبایل" و تپش در او درب و پنجره.

انسان و سپس از طریق شکست شیشه را برداشت و یا منگنه او یا سر butted خود را به عنوان او تلاش برای دفاع از خودش با توجه به اسناد دادگاه. همسایه ها شروع به فریاد برای او و سعی به اجرا کردن درب. او نمی تواند باز کردن درب, اما بنابراین او قفل آن را برای او.

زن گفت که او به تماشای مرد اجرا میشه و به نقره ای هوندا.

Ewert را در بیانیه ای به پلیس گفت: او پسر شد اقدام عجیب و او می دانست که او رفته بود به خانه همسایه و "تا به حال برخی از مشکل." او تصمیم گرفت که او را به سنت مایکل مرکز پزشکی در برمرتون در خودرو همسایه شناسایی شده اما در حالی که در جاده ها Ewert سعی به ترک ماشین. او طول کشیده در کنار بزرگراه 3 پس از عبور از Gorst و او "شروع به پریدن کرد و زد (Puget) صدا" با توجه به اسناد دادگاه.

یک برمرتون افسر پلیس در صحنه که در آن Ewert زد به آب بوده است, نظارت بر رادیو به روز رسانی از پورت اورچارد در مورد شکستن در. او اشاره کرد که این خودرو همسان توضیحات و تماس پورت اورچارد افسران پلیس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب