لری شاخه بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی

"وجود دارد یک جریان ثابت از نوع جدیدی از موسیقی ناشی از شیکاگو که به جهانی." عکس لری شعبه نه تنها 20

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399
"There's a steady flow of new kinds of music emanating from Chicago that go global." - PHOTO COURTESY LORI BRANCH
  • "وجود دارد یک جریان ثابت از نوع جدیدی از موسیقی ناشی از شیکاگو که به جهانی."
  • عکس لری شعبه

نه تنها 2020 سال از شیکاگو موسیقی آن نیز از 35 سال به صورت غیر انتفاعی و هنر شورای کسب و کار شیکاگو (A&BC) است که پشتیبانی از معماران و طراحان و سازمان خود را از سراسر شهر بود با کسب و کار تخصص و آموزش است. برای جشن ها و میلاد راه اندازی شد #ChiMusic35 کمپین در ChiMusic35.com که شامل یک نظرسنجی برای تعیین اجماع 35 بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی و همچنین به عنوان یک قرعه کشی به نفع یک&BC کار حمایت از خلاق جوامع مبارزه با تاثیر COVID-19 در شهر disinvested محله.

بخش دیگری از این کمپین این است که شیکاگو خواننده همکاری: یک سری spotlighting چهره های مهم در شیکاگو موسیقی که در خدمت به عنوان #ChiMusic35 سفیران. برای اولین بار به بحث در مورد شخصی خود بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی است که لری شاخه اعتبار به طور گسترده ای به عنوان اولین زن DJ در شیکاگو افسانه ای خانه-موسیقی صحنه است. او برجسته شده است در چند خانه-موسیقی فیلم های مستند و کتاب و برگزار کرده است بسیاری از DJ رزیدنتی. شعبه cohosts این خانه فهرست نشان می دهد در WNUR 89.3 FM و خدمت در هیئت مدیره مدرن موسیقی رقص تحقیقات و آرشیو بنیاد. او همچنین دیرین بهداشت عمومی مدافع و تجاوز+ فعال—اطلاعات بیشتر در دسترس است lorabranch.com.

این مصاحبه انجام شد Ayana Contreras که یک DJ میزبان و تهیه کننده برای WBEZ و Vocalo و می نویسد: برای بدبینی مجله.


Ayana Contreras: مورد علاقه خود را چه شیکاگو موسیقی لحظه ؟

لری شاخه: گذشته از برخی از لحظات شخصی چه به ذهن می آید این است که Chaka Khan عملکرد در سال 2013 در جشن سالانه مرکز در Halsted. مورد علاقه من عملکرد توسط یکی از هنرمندان مورد علاقه.

اتفاق افتاد. شما می دانید که چگونه در گالاس ماندن مردم برای شنیدن آهنگ ها را می شناسند و سپس شروع به پوست کردن ؟ خوب بعد از Chaka Khan به پایان رسید او معروف آهنگ ها, جمعیت 800 تا 900 مهمانان شروع به نازک تا زمانی که وجود دارد حدود 150 از ما. آن را بسیار صمیمی کنسرت. Chicagoan مادری, Chaka Khan ما را دعوت به آمدن به صحنه است. او زمان زیادی از درخواست های, و آن را بزرگ lovefest. برادر من و دوستان من بودند. ما صحبت در مورد آن را به این روز است.

  • Chaka Khan در سال 2013 مرکز در Halsted جشن و سرور در یک فیلم به ضرب گلوله توسط خواننده ناشر تریسی Baim

برای اجرای عمومی آن را قطعا بیلی شعبه دارد. او پسر عموی من و محبوب, بلوز, پخش, اما من قسم می خورم من نه مغرضانه. آن را در یک Chicago Blues Festival. محل بسته بندی شده بود که خورشید در حال غروب بود—هیچ مکانی بهتر در جهان است. بیلی بود به روی صحنه آمد فقط به عنوان آن را تاریک کردم و زمانی که این نور افکن تابیده بر او در این زرق و برق دار کت و شلوار آبی, جمعیت فقط در گرفت. من احساس افتخار شیکاگو و ما میراث موسیقی. بلوز ممکن است در اینجا آغاز شده اما آن را به حال خود نوع زادگاه در شیکاگو است.

چه چیزی شما فکر می کنم باعث می شود شیکاگو مانند یک چشمه برای ایجاد ژانرهای موسیقی?

وجود دارد یک جریان ثابت از نوع جدیدی از موسیقی ناشی از شیکاگو که به جهانی. من نظرات در مورد چرا, اما اگر فشار آمد به پرتاب من می خواهم بگویم آن را از آنجا که ما پوشش نقره ای از تبعیض نژادی در اینجا. این پرورش یک نوع واکنش هنری انفجار. که چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما مجبور به گوشه ای. ما دیده ایم که در بسیاری از ژانرهای مانند rock 'n' roll.

نگاهی به خواهر رزتا Tharpe یکی دیگر از شیکاگو افسانه است. او مادر تعمیدی ایجاد صدا است که بسیاری از مردم تقلید. او تا به حال برخی از کشور ریشه در جنوب, اما واقعا رشد در شیکاگو است. او به ارمغان آورد به همراه برخی از بزرگان در rock 'n' roll مانند ریچارد. من عاشق داستان او. او از خانواده من, کلیسا, کلیسای خدا در مسیح در 40 خیابان در سمت جنوب.

شیکاگو بوده است زادگاه بسیاری از ژانرهای موسیقی—از جمله خانه موسیقی که من انجام شده است برای مدت زمان طولانی. که یک موسسه شیکاگو. اجازه ندهید کسی به شما بگوید متفاوت است. منحصر به فرد آن تکمیل نشده به پایین صدا ناشى از سمت جنوب. من هنوز DJ بیشتر برای جشنواره و یا رویدادهای محلی است که به معنی چیزی است که به من مانند سال گذشته انتخاب چند رویداد و در حال حاضر در سال آینده خانه موسیقی جشنواره در پارک هزاره. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن