به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در پول ؟ خندق کابل و شروع به جریان.

آیا شما می دانید وجود دارد یک راه ساده شما می توانید صرفه جویی تا 1200 دلار در سال در حال حاضر ؟ آن را به نام

توسط ABESTANEWS در 27 تیر 1399

آیا شما می دانید وجود دارد یک راه ساده شما می توانید صرفه جویی تا 1200 دلار در سال در حال حاضر ؟ آن را به نام برش طناب و یا فرار سنتی کابل تلویزیون برای پخش, جایگزین – و آن را آسان تر به انجام در حال حاضر بیشتر از همیشه.

جریان شما اجازه می دهد به تماشای همان فیلم ها و ورزش هایی که در تلویزیون سنتی اما با استفاده از اینترنت به جای استفاده از کابل. و اکثر جریان خدمات ارائه محتوای اصلی شما می توانید در کابل. پس چرا پرداخت هزینه برای صدها کانال شما هرگز دیده بان? با پخش آنلاين شما را انتخاب کنید نشان می دهد و کانال های که برای شما مهم هستند و بقیه را مانند سنگین کابل لایحه ،

اگر شما در حال فکر کردن در مورد پیوستن به جریان انقلاب اولین چیزی که شما نیاز دارید این است که سریع و قابل اعتماد در اینترنت. در شیکاگو گوگل فیبر Webpass است یک انتخاب ایده آل برای طناب برش. گوگل فیبر Webpass اینترنت است-تنها شرکت ارائه می شود که سرعت به اندازه کافی سریع برای بی عیب و نقص جریان تجربه مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم متصل هستند.

بنابراین چه چیزی باعث جریان بهتر از کابل?

پول پول پول پول...MUH-نه!

به طور متوسط کابل لایحه در مجموع عظیم $217.42 در هر ماه.* مقایسه کنید که به بیشترین جریان خدمات که هزینه ای حدود 10 دلار به 50 دلار در ماه (برخی از آنها حتی رایگان!), و شما می توانید ببینید که چرا بسیاری از مردم در حال برش طناب. در بالا از آن, برخی از ارائه دهندگان تلفن همراه نیز ارائه رایگان خدمات جریان را به مشتریان خود. با این گزینه شما به راحتی می توانید ترکیب های مختلف چند جریان خدمات همه مورد علاقه خود را نشان می دهد و هنوز هم صرفه جویی در یک تکه از تغییر. وجود ندارد هر گونه هزینه لغو یا, بنابراین شما می توانید لغو و دوباره فعال خدمات خود را هر زمان که شما می خواهید.

بیشتر اب زیر کاه هزینه های پنهان و یا شگفتی در قبض خود را.

اگر شما تا کنون افتتاح یک کابل لایحه شده است و blindsided با هزینه های پنهان شما قطعا نه به تنهایی. با توجه به گزارش های مصرف کنندگان دو سوم از آمریکایی ها می گویند که آنها در حال پرداخت در حال حاضر بیشتر در اتهام از آنها پنج سال پیش و این هزینه ها در حال افزایش است. بخار خدمات به ندرت از ویژگی های هر گونه هزینه های پنهان. آنها به اتهام یک تخت اشتراک رای بنابراین شما می دانید دقیقا چه شما پرداخت هر ماه. هیچ شگفتی بیشتر در قبض خود را!

برای بزرگنمایی کلیک کنید thecostof.png

تلویزیون خود را راه خود را

جریان را به شما می دهد کنترل کامل بر تلویزیون خود را. خیاط سفارشی خود را "تلویزیون بسته بندی" را دریافت کنید فقط این را نشان می دهد و شبکه های شما می خواهید و نه یک راز بسته نرم افزاری از کانال یا گران اضافه کردن فایرفاکس برای محتوای حق بیمه. شما همچنین باید این آزادی برای تماشای هر آنچه شما می خواهید در هر زمان و هر کجا بر روی هر دستگاه. نمی جعبه به تماشای تلویزیون تنها در اتاق با یک جعبه کابل.

chicagoreader-in-article-graphic_how-to-start-streaming_v2-_1_.png
برای بزرگنمایی کلیک کنید waystostream.png

گوگل فیبر Webpass – اینترنت خود را برای همه چیز.

در اینجا در شیکاگو آن را نه فقط در streamers که تعویض به گوگل فیبر Webpass بیش کابل اینترنت. پارسه کار-از-homers فصلی مسافران و سنگین interneters همه عشق فوق العاده سریع سرعت و بدون هیچ زحمتی رایگان سرویس گوگل فیبر Webpass فراهم می کند. برای 15 سال گذشته این شرکت بوده است اخلال در بازار با ارائه سریعترین سرعت ممکن است در هر یک از ساختمان آنها خدمت (بدون سرعت بیشتر ردیف) به همان اندازه سریع آپلود و سرعت دانلود و قرارداد-ثبت نام رایگان برای یک نرخ پایین. این بدان معناست که هیچ اضافه هزینه و یا قیمت گذاری تبلیغاتی است که می رود تا پس از یک سال.

حتی ثبت نام سریع و آسان است. فقط یک نصب و راه اندازی رایگان قرار ملاقات آنلاین و یا از طریق تلفن برای یک زمان است که مناسب برای شما. تکنسین نشان خواهد داد تا حق در زمان است و معمولا در عرض چند دقیقه. بیشتر از چهار ساعت در ویندوز و یا در انتظار در اطراف در تمام طول روز! مشاهده وب سایت خود را امروز به ثبت نام و استفاده از همه آن را ارائه کرده است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید whatyouget.png
روی عکس کلیک کنید newcustomersget.png

نقل قول

gfw_logo_stacked_color.png


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب