محلی اعتراض به ماندن در خانه سفارش تساوی جمعیت در پورت اورچارد

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 6:28 PM EDT مه 1 سال 2020بیش از 50 نفر — برخی از پوشیدن facemasks — راهپیمایی

توسط ABESTANEWS در 13 اردیبهشت 1399

بیش از 50 نفر — برخی از پوشیدن facemasks — راهپیمایی در اطراف شهرستان دولت پردیس در پورت اورچارد در بعد از ظهر جمعه با تکان دادن پرچم آمریکا و شعار "بازگشایی Kitsap" در حالی که در اعتراض به رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت در خانه سفارش دهید.

یک سازمان دهنده این تظاهرات مگان طبخ از سیلوردل گفت: او در ابتدا با موافقت اجتماعی فاصله اقدامات و نمی سوال منظور محدود کردن "غیر ضروری" کسب و کار.

"در ابتدا لازم بود هیچ کس نمی دانست چه می گذرد," او گفت:.

اما با گذشت زمان شک و تردید از دولت پاسخ شک و تردید از رسانه ها به علاوه رسمی تعداد مرگ در Kitsap County دو نفر از جمعیت 270,000 به رهبری او را به این باور یک one-size-fits-all رویکرد نقض حقوق خود.

"Kitsap آماده است" گفت: طبخ اجرا می شود که یک صفحه اصلی مبتنی بر سالن مو. "ما در ایتالیا هستیم نه سیاتل."

در همان روز تظاهرات Inslee اعلام کرد گسترش تا مارس 31 اقامت در خانه سفارش دهید.

"این خطر وجود دارد," او گفت: از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. "اما آن چیزی نیست که رسانه ها و دولت می خواهم به شما اعتقاد دارند."

هر چند این اقدامات محدود کسب و کار و حرکت انجام شده توسط مقامات منتخب آنها آمد و در خواست از مقامات بهداشت عمومی و پزشکی حرفه ای به عنوان اقدامات به سرعت گسترش ویروس و حفاظت از زندگی است.

طبخ — که عینک ماسک جمعه در درخواست از او گفت که او نمی تواند اظهار نظر در مورد آن, اما گفت که او دلیلی برای تردید از کسانی که در زمینه پزشکی نیز هست.

"من واقعا نمی اعتماد پزشکان," او گفت:.

او معتقد است که به ناچار وجود خواهد داشت افزایش عفونت به هر حال یک بار اجتماعی فاصله اقدامات آرام هستند. در آن زمان او گفت: کسانی که در معرض خطر هستند باید خود منزوی — اگر آنها را انتخاب کنید و دیگران می تواند ساخت تا ایمنی.

"عقل سلیم به شما می گوید که چگونه بیماری شما باید برای ایجاد ایمنی خود را تا" او گفت:. اگر منظور برداشته شد, آشپز گفت: او را دو او بهداشت رژیم در سالن و نیاز به ماسک.

جکی بیکر از پورت اورچارد نیز با حضور در این تجمع با پوشیدن یک ماسک — اولین رالی او همیشه حضور داشتند. مانند طبخ او گفت: در ابتدا او نمی شد نگران اقدامات اما رشد کرده است و شک و تردید از Inslee.

او گفت که مردم به جعبه بزرگ خرده فروشان — تلقی ضروری است چرا که آنها به فروش مواد غذایی — اما مغازه های کوچک در پورت اورچارد نمی توانید باز کنید که در آن او گفت: وجود دارد خواهد بود به مراتب کمتر مردم با آنها برای آمدن به تماس.

"آن را در مورد ایمنی دیگر آن را در مورد قدرت" او گفت:.

تایلر میلر یک Kitsap County حزب جمهوری خواه حوزه کمیته افسر که سازماندهی تظاهرات ماه گذشته در المپیا خطاب به جمعیت و گفت: این محدودیت را نقض قانون اساسی است.

میلر تاکید کرد که او برای دفاع از گسترش این ویروس اما برای اجازه دادن به مردم خود گام های خود را امن نگه دارید و نه از دولت.

"ما می دانیم که چگونه برای ایجاد راه حل های" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن