محلی اولین پاسخ دهندگان مراقبت های بهداشتی کارگران می توانند مهد کودک رایگان برای 90 روز

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:18 PM EDT May 13, 2020ایالت فلوریدا ارائه شده است به تاسیسات حیاتی ا

توسط ABESTANEWS در 26 فروردین 1399

ایالت فلوریدا ارائه شده است به تاسیسات حیاتی اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی در خدمت در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس با ارائه رایگان مراقبت از کودک تا سه ماه برای پدر و مادر خدمت در آن ظرفیت.

این برنامه با حمایت مالی فلوریدا دفتر آموزش های اولیه شروع مارس 1 و باز است به طیف گسترده ای از مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان زندگی در ایالت فلوریدا است. اوایل یادگیری ائتلاف Escambia County و اوایل یادگیری ائتلاف سانتا رزا شهرستان در حال سازماندهی مربوطه شهرستان تلاش.

"ما در حال انجام چیزی است که هرگز قبل از انجام داده اند به دلیل شرایطی است که هرگز اتفاق افتاده است قبل از" بروس گفت: واتسون مدیر اجرایی اوایل یادگیری ائتلاف Escambia County است. "من بسیار خوشحالم که ما مراقبت از کودکان کارگران آماده و مایل به این چالش افزایش یابد."

همه گیر اثر در مراکز مهد کودک: بیش از نیمی از دولت امکانات مراقبت از کودک بسته هستند

این برنامه با این نسخهها کار شبیه به چگونگی یادگیری اولیه ائتلاف حامیان کم درآمد کار پدر و مادر که واجد شرایط برای مراقبت از کودک (باز به خانواده های ساخت $40,000 یا کمتر برای یک خانواده چهار). اولین پاسخ دهندگان برنامه اما هیچ محدودیت درآمد و به روی همه باز است اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی که نیاز به مراقبت از کودکان به منظور انجام کار خود را.

اوایل یادگیری ائتلاف خواهد پرداخت برای مراقبت از کودک و به مدت 90 روز — یک دوره زمانی است که می تواند تمدید شود اگر وضعیت آن. واتسون تخمین زده می شود بین 40 تا 45 از 85 روز مراکز مراقبت در Escambia County است که او به طور معمول قرارداد با هنوز باز است در طول بیماری همه گیر. مراقبت از کودک تلقی شده است ضروری خدمات توسط دولت و می تواند باز باقی می ماند حتی تحت امن تر-در-خانه سفارش.

بسیاری از اولین پاسخ دهندگان در حال حاضر فرزندان خود را ثبت نام در یکی از شرکت مهدکودکها که در مورد این همایش را عطف به ماسبق پرداخت هزینه های مراقبت از کودک از آوریل 1. در غیر این صورت 90 روز شروع دوره کودک برای اولین بار بعد از مراقبت.

تلفات: سوم COVID-19 مرگ گزارش شده در Escambia County عنوان موارد رشد 182

"برای کسانی که هنوز هم یک کار به خصوص کسانی که با بسیار مهم شغل است که بقیه از ما نیاز به آنها را به عنوان اگر آنها تا به حال هیچ جایی برای گرفتن فرزندان خود را و سپس آن شغل خواهد اساسا پر نشده," واتسون گفت.

بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال کاهش به پذیرش رایگان مراقبت از کودکان به دلیل آنها نمی خواهند به خود را در معرض خطر کودک انتقال هر چیزی را به دیگر کودکان یا بزرگسالان و بالعکس.

"آنها خود را در معرض خطر توسط رفتن را از طریق تمام زدايي چیزی که آنها نمی خواهید به نگرانی در مورد که با فرزندان خود به عنوان خوب," او گفت:.

همایش تشویق پدر و مادر که در خانه ماندن یا بیکار هستند در لحظه ای به فرزندان خود را به روز مراقبت در جهت حفظ فضای رایگان برای اولین پاسخ دهندگان و خانواده خود را. مراکز مراقبت روزانه در حال حاضر اجازه می دهد تا بیش از 10 نفر در هر اتاق از جمله بزرگسالان با رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل به منظور جلوگیری از گسترش ویروس.

واتسون گفت: مراقبت از کارگران در حال گرفتن به اندازه کافی اعتبار در طول همه گیر به عنوان بسیاری از آنها در حال به خطر انداختن سلامت خود را به نشان می دهد تا به کار به منظور ارائه مراقبت از کودک — انتقادی خدمات لازم برای زیرساخت های اساسی.

"مراقبت از کودکان ما کارگران در حال بدست گرفتن تمام خطرات همان مراقبت های بهداشتی ما کارگران بدون هیچ گونه پشتیبانی مشغول به کار در یک بیمارستان" واتسون گفت. "آنها که از انواع پس زمینه و انواع سطوح قرار گرفتن در معرض. ... ما ارائه دهندگان در میان همه این و پذیرش آن بدون حمایت و مزایای تجهیزات حفاظت فردی."

رایگان مراقبت از کودک است که یک "موهبت الهی" در طی این بیماری همه گیر

Shanna رابینسون صاحب خانه از نماز مرکز آموزش مجازی در بررنکس خیابان در پنساکولا. او گفت که او معمولا بیش از 100 کودک در مراقبت از او اما این تعداد در حال حاضر بین 35 و 40 به علت ادامه بیماری همه گیر.

چند تن از خانواده های واجد شرایط برای جدید رایگان برنامه مراقبت از کودک است که به معنی رابینسون هنوز هم مهم درآمد او نیاز به نگه داشتن امکانات بالا و در حال اجرا است. آن را نیز بدان معنی است که او می شود به بازی در تلاش های امدادی که او می بیند به عنوان یکی از بزرگترین مسئولیت است.

"به نظر من ما اولین پاسخ دهندگان از آنجا که ما در حال آنهایی که مطمئن شوید که پدر و مادر می تواند در خط مقدم با ساخت مطمئن شوید که بچه های خود را امن هستند" رابینسون گفت. "شما نمی توانید کار اگر شما احساس نمی راحت دانستن فرزند شما امن است و او را به شستن دست های خود را نگه داشتن همه چیز تمیز و ما مطمئن شوید که وجود دارد نه گسترش میکروب ها. ما فقط به انجام بهترین ما می توانیم برای انطباق با اوضاع و مطمئن شوید که پدر و مادر احساس امنیت و بار اضافی برداشته کردن از آنها."

فلوریدا coronavirus: خلیج فارس نسیم مراقبت از گزارش مورد COVID-19 در اتاق نوزاد

Aayana McCreary یکی از کسانی که پدر و مادر. او 3 ساله و 5 ساله هستند که هر دو تحت رابینسون مراقبت در خانه, نماز, و او شروع به او 90 روز رایگان برنامه مراقبت از کودک در روز دوشنبه.

McCreary یک مورد هماهنگ کننده با حفاظت از کودکان در سواحل خلیج فارس بچه خانه که در آن او متخصص در پزشکی قانونی معاینات پزشکی برای کودکان مشکوک به سوء استفاده رنج می برد. او را به عنوان یک مهم مراقبت های بهداشتی کارگران تحت دولت تعریف از کسانی که واجد شرایط برای رایگان برنامه مراقبت از کودک.

"من کار در یک شغل است که بدون در نظر گرفتن اگر یک کودک دارای علائم یا نه, ما قصد داریم برای دیدن آنها به دلیل ماهیت آنچه ما انجام می دهیم و پس از آن نوع ترسناک" McCreary گفت. "اما در همان زمان, ما در حال انجام بهترین ما می توانیم مطمئن شوید که ما در حال ارائه یک خدمت بزرگ به جامعه ما و امن نگه داشتن آنها را به عنوان به خوبی به عنوان خودمان است."

McCreary گفت: در نظر گرفتن بار پرداخت برای مراقبت از کودک از بشقاب او اجازه داده است او را به بهتر تمرکز در بچه ها زمانی که آنها در خانه هستند و کاهش استرس های مالی در ارتباط با این بیماری همه گیر و کار خود را.

"من با تجربه یک افزایش شدید در هزینه های روزمره مانند غذا و اصلی موارد برای خانه ما," او گفت:. "فقط قادر به مراقبت از کودک است که یکی از عمده هزینه های خارج از این لیست فقط یک نعمت غیر مترقبه. ... این فقط عالی بودن قادر به می دانم که بچه ها در یک محیط که در آن آنها در حال امن و مراقبت."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به درخواست برای رایگان مراقبت از کودک مراقبت ويژه کارگران و بازدید از یادگیری اولیه ائتلاف Escambia County سایت (برای Escambia ساکنان) و یا اوایل یادگیری ائتلاف سانتا رزا شهرستان سایت (برای سانتا رزا ساکنان).

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن