Kitsap زن سرویس اشتراک هدف از ایجاد دوره احساس بیشتر شبیه به یک "هدیه"

جسی Darland Kitsap Sunانتشار: 10:37 AM EDT Apr 18, 2020ردموند — Aljolynn Sperber بسته نبكنس پد facemasks و تنق

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

ردموند — Aljolynn Sperber بسته نبكنس پد facemasks و تنقلات را در جعبه در اتاق ناهار خوری-تبدیل-دفتر کار در خانه ردموند. این جعبه را به سفر در سراسر ایالات متحده و کانادا و یا در سراسر جهان را به مکان هایی مانند نروژ برای رسیدن به کسی آستان در زمان خود را برای چرخه ماهانه.

بانوی جعبه آلی از یک دوره و راحتی مراقبت از جعبه اشتراک آغاز شده توسط Sperber که بزرگ شد در ردموند. جعبه حمل هستند به مشترکین از یک بار در ماه و یا با این حال اغلب آنها را انتخاب کنید بر اساس چرخه قاعدگی خود را. دوره ملزومات آمده در هر یک از جعبه در هر ماه و تغییر انواع آیتم های راحتی آنها را همراهی کند.

Sperber مدیر عامل و موسس از جعبه فکر ایده سه سال پیش. او شروع به تحقیق در مورد این ایده و تصمیم حدود یک سال پیش به دنبال آن. او راه اندازی کسب و کار در ماه نوامبر و تا به حال حدود 300 سفارشات پس از آن. او 100 مشترکین در محدوده زمانی معین.

سطوح مختلف از جعبه در دسترس هستند برای نیازهای مختلف. این "نیازهای اساسی" جعبه $21.95 شامل دوره ملزومات یک میان وعده و یک راحتی آیتم استفاده کنید. این "نازپرورده AF" box for $59.95 شامل دوره ملزومات به علاوه سه تنقلات و پنج pampering راحتی اقلام است. "هدیه" جعبه $39.95 شامل دوره ملزومات و دو میان وعده و دو آیتم های راحتی.

بخش مهمی از جعبه است که مطمئن شوید که آن شرکت همکاران را در برخی از راه. این شرکت که باعث می شود او آلی بامبو خواب ماسک های مالی درآمد حاصل از استرالیا بوش آتش بازیابی, تلاش, برای مثال. او همچنین با این نسخهها کار با پولسبو کسب و کار — دور با کلمات عطار — که در آن او می شود بمب حمام یکی از محبوب ترین آیتم های راحتی. دیگر به راحتی آیتم های شامل روغن های ضروری, لوسیون خاک رس ماسک صورت و بیشتر.

شرکت خود را به یک موسسه خیریه به نام روز برای دختران به دسترسی بهتر به دوره مراقبت برای کسانی که در کشورهایی که به آن نیاز دارید. او همچنین کار با برنامه ریزی والدین برای اهدای کیت پایه دوره منابع برای دانش آموزان در مناطق محروم.

تمامی محصولات ارگانیک دیگر بخش مهمی از جعبه ماموریت.

"من خودم هستم آگاهانه مصرف کننده و من واقعا در مورد مراقبت از آنچه می رود به بدن ما به خصوص در حساس ترین قسمت بدن" Sperber گفت. "اگر وجود دارد یک راه برای اطمینان از این محصولات می تواند جاذب و برای بدن شما خوب چرا که نه؟"

Sperber امید به گسترش شرکت خود را شامل اشتراک مراقبت از جعبه برای menstruators در تمام مراحل زندگی مانند بارداری, جعبه زایمانی جعبه یا یائسگی جعبه. او گفت: برنامه ریزی خود را به گسترش است به همین دلیل او را انتخاب کرد به نام آن بانوی جعبه به جای چیزی دوره خاص.

Sperber با این نسخهها کار در مشاوره بازاریابی به عنوان یک کار اصلی اما هنگامی که جوجه جعبه بیشتر مشترکین او قصد دارد به تمرکز صرفا بر شرکت او. او قرار می دهد جعبه هم خودش و گاهی با کمک دوستان یا پسرش. هنگامی که بانوی جعبه 500 مشترکین او قصد دارد به استفاده از یک شرکت تحقق برای قرار دادن با هم بسته.

او شروع به این شرکت به دلیل از خود دوره درد.

"من تخمگذار بر روی نیمکت. من تا به حال فقط بدست از محل کار به خانه و برداشتن پسر من و من یک پدر و مادر" Sperber گفت.

او متوجه شد هنگامی که او به خانه که او نمی باید هر گونه تجهیزات برای او دوره. آن را در حال حاضر اواخر و در حال حاضر او تا به حال برای رفتن به فروشگاه و شام.

"تا به آنجا به عنوان یک راه بهتر برای menstruators برای مقابله با این ناراحتی," او گفت:. Sperber فکر جوجه جعبه اما می خواستم به آن را بیشتر سرگرم کننده از آمازون "مشترک شدن و نجات" بنابراین مراقبت از اقلام و تنقلات بخشی از آن است.

"من واقعا می خواست می شود قادر به کمک به menstruators احساس خود را در دوره یک هدیه است نه یک ناراحتی," او گفت:.

اشتراک جعبه با محصولات از ریش تراش برای وینیل افزایش یافت محبوبیت در چند سال گذشته است. هر دو کارآفرینان انفرادی مانند Sperber و شرکت های بزرگ را آغاز کرده اند تلاش پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان به صورت فردی از طریق این بسته های ماهانه.

رابی tanya warren باکستر متخصص در اشتراک و نویسنده "عضویت در اقتصاد" و "برای همیشه لطفا برای معامله" گفت: برخی از جعبه ها سرپرستی می آورد لذت و کشف چیزی جدید به مشترکین در حالی که دیگران برای راحتی و یا به صرفه جویی در پول در موارد نیاز به خریداری شده به صورت مکرر.

Sperber لیدی جعبه یک بیت از هر دو باکستر گفت. او جعبه را یک ضرورت مورد مثل تامپون اما همچنین ارائه آن در بسته بندی زیبا با رفتار و مارک های جدید برای کشف. ویژگی خاصی مانند این واقعیت است که محصولات خود تمام آلی مهم به برخی از مصرف کنندگان است و ممکن است یکی دیگر از دلایل آنها برای انتخاب کردن جعبه به جای جعبه فروشگاه.

ظهور اشتراک جعبه فعال شده است توسط تکنولوژی باکستر گفت.

"پنج سال پیش اگر من می خواستم برای شروع یک جعبه اشتراک من می خواهم احتمالا باید جعبه را خودم آن را می شود سخت به پرداخت هزینه Venmo و یا پی پال نیست به عنوان گسترده" باکستر گفت. "در حال حاضر آن را بسیار آسان تر به راه اندازی."

باکستر گفت: قدرت ماندن از مدل اشتراک باقی مانده است دیده می شود.

بر اساس گزارش مک کینزی یک شرکت مشاوره و 15 درصد از خریداران آنلاین را امضا کرده اند تا برای حداقل یک سرویس اشتراک. و سنتی آجر و ملات شرکت در حال تلاش برای دریافت در در عمل است. هدف و خارج شده اند زیبایی اشتراک جعبه و حتی نایک دارای یک سرویس اشتراک برای کفش در حال حاضر باکستر گفت.

او گفت: COVID-19 انگیزه برخی از مصرف کنندگان به تلاش اشتراک مبتنی بر کسب و کار.

"وجود یک برآمدگی به صلیب در گرفتن مصرف کنندگان به پرداخت برای اعتماد کنید و سعی کنید یک راه جدید برای انجام کاری" باکستر گفت. "در حال حاضر ما در حال داشتن یک لحظه که در آن مردم در حال حاضر به تجدید نظر در رفتارهای خود را — آنها را به."

COVID-19 قرار دادند Sperber مشتریان برای درخواست اشتراک جعبه که غیر از دوره های مرتبط به عنوان به خوبی. پس از چند ایمیل Sperber تصمیم به ارسال برخی از جعبه با مراقبت از خود و میان وعده موارد.

Sperber گفت: بانوی جعبه نیز به او کمک کرد تا مشترکان صرفه جویی در خود را به یک سفر خارج از خانه فقط برای محصولات بهداشتی زنانه.

"من باید دسترسی مستقیم به ملزومات بنابراین در صورتی که فروشگاه های اجرا از پد و من با وجود این راه دیگری برای دسترسی به ملزومات شما نیاز برای دوره خود را," او گفت:. "نیاز به قرنطینه, اقامت در خانه پدر و مادر و بچه می خواهید یک کمی اضافی مراقبت از خود پس از داشتن ملزومات به علاوه pampering اقلام است."

برخی از پدر و مادر در حال ارسال بسته های خود را تنها دختران Sperber گفت.

"فقط به خاطر شما توسط خودتان در خانه خود را معنا نیست که شما باید به احساس تنهایی می کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب