Kitsap سالن های آماده برای باز کردن درهای خود را هنگامی که فاز 3 تایید می آید

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 6:26 PM EDT Jun 26, 2020مکان مردم برای سرگرمی به زودی آماده می شود برای مشتریا

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

مکان مردم برای سرگرمی به زودی آماده می شود برای مشتریان یک بار Kitsap County وارد فاز 3 از فرماندار بازگشایی طرح است.

سینما در لیست از کسب و کار تایید شده برای فاز 3 باز و مایکل Goodnow chief operating officer از دور, سرگرمی, گوید آنها آماده است.

دور سرگرمی هشت تئاتر در غرب واشنگتن است. این Roxy در برمرتون تاریخی لینوود تئاتر و بینبریج سینما آماده بودند به باز جمعه بود, دولت را تایید, Kitsap County, نرم افزار برای ورود به مرحله 3.

تئاتر باز خواهد شد فقط در 50 درصد ظرفیت برای اطمینان اجتماعی فاصله اما Goodnow می گوید به نظر می رسد او در سینما به عنوان "اصلی اجتماعی distancers."

"شما با یک گروه از دوستان, پیدا کردن صندلی خود," او گفت:. "معمولا مردم نمی نشستن درست در مقابل شما و یا درست در کنار شما. مردم همیشه از نوع پیمایش است که فضا و تمرین کمی اجتماعی فاصله."

صرفه جویی برای فیلم های پرفروش مانند "جنگ ستارگان" که در قرعه کشی بزرگ جمعیت و بینندگان پر کردن صندلی. در حال حاضر برای تلفن های موبایل تولید نمی بسیار Goodnow گفت: تا مردم را ببینید ترکیبی از فیلم های قدیمی تر همراه با برخی از چیزهای جدیدتر.

همانطور که برای تمیز کردن کارکنان مشاهده خواهد شد که در آن در تئاتر مردم نشستن و تمیز در اطراف آن مناطق. اگر وجود دارد تنها چهار نفر در یک تئاتر وجود دارد بدون نیاز به تمیز کردن 200 کرسی پس از هر نشان می دهد Goodnow گفت.

این شرکت همچنین تشویق مردم به خرید بلیط به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های اعتباری به عنوان آنجا که ممکن است. پلکسی گلاس سپر در محل در فروش می ایستد.

Goodnow نمی کند و انتظار می رود جمعیت زیادی و می گوید وجود خواهد داشت فضای کافی برای مردم به احساس راحت است.

پدر و مادر بدون مهدکودک یا مدرسه برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان به زودی باید گزینه های بیشتر از رسانه های انرژی خود را هنگامی که فاز 3 تایید شده است.

سرپیچی ترامپلاین پارک در سیلوردل امیدوار است برای به دست آوردن مشتریان به تندرست به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است که در این شهرستان تصویب شده است برای مرحله 3. دلینا هرناندز مدیر کل و حق رای دادن شریک گفت: سرپیچی مشتاق به مردم یکی دیگر از گزینه به خارج و فعال باشد.

ظرفیت محدود خواهد شد به 50 نفر است. قبل از همه گیر به ظرفیت 170.

"ما در حال رفتن به تشویق مردم برای رزرو آنلاین به طوری که آنها نمی توانید در اینجا برای پیدا کردن ما در ظرفیت" هرناندز گفت.

نیز وجود داشته باشد جهت مسیریابی نوار روی زمین برای کمک به نگه داشتن مردم در یک فاصله.

"دلیل این است که بیشتر از یک سرگرمی ورزشگاه نوع منطقه آن کمی متفاوت است چرا که مردم استفاده می شود به در حال اجرا در اطراف هر کجا که می خواهید, به," او گفت:.

ضد عفونی کننده دست دستگاه قرار داده خواهد شد در سراسر تسهیلات و بهداشتی مورد نیاز خواهد بود قبل از رفتن بر روی چیزهایی مانند zipline. وجود خواهد داشت و کارکنان اختصاص داده شده به تمیز کردن به طور مداوم او گفت:.

گذراندن روزهای گرم تابستان اسکیت در برمرتون یخ مرکز امکان پذیر نخواهد بود کاملا رتبهدهی نشده است اما فاز 3 اجازه می دهد برای 20 نفر چوب-و-جن هاکی گفت: Matt راهکارهایی هاکی مدیر. آزاد اسکیت به صورت شکل اسکیت باز را نیز مجاز است. عمومی اسکیت بازگشت تاریخ است که هنوز هم در هوا, راهکارهایی گفت.

"ما امیدوار به باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم; هر کس می خواهد به عقب بر گردیم به اسکیت," او گفت:.

بسیاری از این ساختمان دارای بسته شده بود در اتاق قفل و صندلی محدود است. نیز وجود دارد هیچ تلوان ماشین آلات و یا مواد غذایی خرید و فروش در این زمان.

بچه ها کشف موزه در باین بریدج ایسلند قصد ندارد به بازگشایی برای پذیرش کلی در طول فاز 3 هر چند گروه کوچک اردوگاه های روز هنوز در حال ارائه در این تابستان. این موزه همچنین گسترش آن در خانه های بنیادی و اردوگاه کیت برای خانواده ها به یک موزه تجربه در خانه گفت: Corinne premier fst موقت مدیر اجرایی.

"در قلب ما تعاملی آموزش و پرورش فضایی که در آن خانواده ها کشف و ایجاد یک پایه برای یادگیری مادام العمر از طریق فیزیکی اکتشاف است که شدیدا تحت پارامترهای یک "امن شروع برای واشنگتن" او گفت:. "ما نمی توانیم صبر کنید برای استقبال خانواده های ما در یک نقطه در آینده زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار است."

این Kitsap منطقه ای کتابخانه آغاز شده است پذیرش بازگشت از کاربران کار به جمع آوری 140,000 آیتم های چک کردن قبل از این کتابخانه ها بسته شده است.

موارد قرنطینه به مدت حداقل 72 ساعت گفت: جینی Allen, برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی های دیجیتال مدیر. بازده پذیرش بین 10

ابتدا در دوشنبه مراجعان می توانید شروع به قرار دادن اقلام در خود نگه دارد و آنها را انتخاب کنید منظقه, که خواهد شد به طور نامحدود به عنوان مورد نیاز است. وانت با انتصاب آلن گفت: تا زمانی که یک حامی را نگه می رسد آنها مطلع می شود از طریق تلفن یا e-mail به برنامه تا زمان.

آلن گفت: KRL امید به مردم اجازه می دهد به شاخه های جولای 27 برای برخی خدمات محدود بسته به شهرستان تصویب فاز 3. او گفت: کارکنان هیجان زده است برای دیدن مشتریان دوباره.

"کارکنان فقط در هفته گذشته و آنها در حال گرفتن به حالت عادی" آلن گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن