Kitsap ساکن درگذشت از COVID-19 مارس در مارک شهرستان سوم ویروس مربوط به مرگ

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 6:02 PM EDT Jul 15, 2020Kitsap مقامات بهداشت عمومی اعلام کرد که یکی از درگذشت

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1399

Kitsap مقامات بهداشت عمومی اعلام کرد که یکی از درگذشت COVID-19 در اوایل ماه مارس به مناسبت اولین شناخته شده مرگ و میر از این ویروس در Kitsap County است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید COVID-19 منجر به مرگ یک فرد بالغ با شرایط بهداشتی اساسی با توجه به Kitsap بهداشت عمومی منطقه است. CDC تکمیل شده postmortem تست پس از آن درخواست شده توسط Kitsap, دفتر پزشکی قانونی محلی مقامات بهداشت گفت: یک بیانیه عمومی چهارشنبه.

فرد Kitsap سوم تایید COVID-19-مربوط به مرگ است. سلامت منطقه گزارش داد دو نفر دیگر مرگ و میر در ماه آوریل از جمله 80 ساله جوآن شکارچی دیرین برمرتون ساکن شناخته شده به خانواده و دوستان به عنوان "عوض کردن جو."

سلامت منطقه نیست انتشار اطلاعات اضافی در مورد کسی که مرده در ماه مارس با استناد به فدرال حفظ حریم خصوصی بیمار ،

بیش از گذشته چند هفته تعداد COVID-19 نفر در ایالت واشنگتن به شدت افزایش یافته است منعکس کننده در مورد روند دیده در سراسر کشور را به عنوان ایالت نورد coronavirus محدودیت.

در این ماه به تنهایی Kitsap دیده است بیش از 60 مورد جدید بیش از 300 کل COVID-19 موارد هفته گذشته است. در ماه ژوئن این شهرستان گزارش شده 93 جدید ویروس موارد شدید سنبله در مقایسه با 11 COVID-19 موارد گزارش شده در ماه قبل.

در روز سه شنبه رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد ایالت مکث در شهرستانهای بازگشایی که اجرا شد در اوایل این ماه ادامه خواهد داد تا از طریق حداقل جولای 28. Inslee هشدار داد وجود یک "خطر قابل توجهی" که بخش هایی از اقتصاد ممکن است بسته شود و دوباره اگر coronavirus همچنان به سرعت در حال گسترش آسوشیتد پرس گزارش داد.

"ما نه به عنوان بد شکل به عنوان برخی از کشورهای دیگر. اما ما باید به دنبال که در آن ما در حال رفتن به, نه تنها, که در آن ما هستند" Inslee گفت: در یک کنفرانس خبری. "و ما می رویم به مشکل بزرگ اگر ما راهی برای دست کشیدن از این بیماری همه گیر است."

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن