Kitsap County عادلانه و رم لغو شد تا 2021

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 5:20 PM EDT Jun 2, 2020وجود خواهد داشت هیچ برخلاف broncos بدون تخریب دربی و هی

توسط ABESTANEWS در 14 خرداد 1399

وجود خواهد داشت هیچ برخلاف broncos بدون تخریب دربی و هیچ کارناوال سواری در Kitsap County Fairgrounds در ماه اوت است.

Kenneth Bagwell, رئيس جمهور از Kitsap عادلانه و رمیدن انجمن مطلع شهرستان در روز سه شنبه که در آن لغو شد. او گفت: در نامه ای که آن را یک تصمیم دشوار و یک هیئت مدیره برگزار شد در ساخت به عنوان طولانی به عنوان آن می تواند.

این Kitsap عادلانه و رم انتقال به یک سازمان غیر انتفاعی در سال گذشته به جای سازماندهی شده توسط شهرستان و پارک ها بخش.

"من هرگز نمی تواند تصور کند که در سال اول ما به عنوان یک سازمان ما خواهد بود در مواجهه با یک مانع به عنوان قابل توجه و یا به عنوان بی سابقه ای به عنوان COVID-19 همه گیر" Bagwell گفت: در نامه ای به Kitsap County parks کارگردان جیم Dunwiddie.

این Kitsap عادلانه و رمیدن انجمن کار کرده است پس از همه گیر شروع به جمع آوری اطلاعات و تحقیق در مورد امکان برگزاری یک نمایشگاه در این تابستان و مشورت ذینفعان از جمله حامیان مالی و فروشندگان. غیر انتفاعی نیز در گفتگو با واشنگتن عادلانه انجمن برای به دست آوردن یک حس از تصمیم گیری ساخته شده توسط دیگر نمایشگاه ها در واشنگتن است.

"ما می دانیم که Kitsap عادلانه و رم یک رویداد است که بسیاری از مردم مشتاقانه در هر سال است. همیشه یک رویداد که در آن جامعه می آید با هم برای یادگیری باید سرگرم کننده, معاشرت با دوستان و تجربه یک شیوه زندگی است که ما را به بازگشت به ریشه های ما. ما به طور کامل آگاه است که به تعویق انداختن این نمایشگاه و بازار مال فروشان خواهد شد که اثرات در کسب و کارهای محلی و شرکت کنندگان" Bagwell گفت: در این نامه است.

پس از شور و مشورت با ذینفعان هیئت مدیره تصمیم به برگزاری یک رویداد در این سال با نگرانی برای سلامت عمومی در ذهن است. این تصمیم به اتفاق آرا بود که وجود خواهد داشت هیچ نمایشگاه تا Aug. 25-29, 2021.

افراد مانند محدود داوطلبان عادلانه ممکن است مورد بحث قرار گرفت در این تصمیم به لغو. این نمایشگاه معمولا بیش از یک هزار داوطلب که شرکت کنند.

"بسیاری از این افراد هستند که در معرض خطر سن براکت بنابراین بدیهی است که ما می خواستم به صحبت کردن با آنها و مطمئن شوید که ما خود را به عنوان ورودی به مشارکت آنها گفت:" شیدا هتفیلد عادلانه مدیر. او گفت: اکثر کسانی که در پاسخ احساس نمی راحت داوطلبانه در نمایشگاه امسال.

این هیئت همچنین در نظر گرفته دستورالعمل های تعیین شده توسط شهرستان و دولت های ایالتی و فدرال است که تاثیر عملیات و متوجه شدم تمیز کردن ایستگاه های PPE و دیگر اقدامات ایمنی را افزایش می دهد هزینه ها و ایجاد چالش های مالی. جامعه حامیان مالی بیان شده به هیئت مدیره است که بسیاری از نیست و در یک محل از نظر مالی در این زمان برای حمایت از این نمایشگاه و فروشنده مشارکت به احتمال زیاد خواهد بود. نیز وجود دارد بسیاری از ناشناختهها در مورد اثرات COVID-19 در 90 روز Bagwell گفت.

هتفیلد امیدوار این را به آنها این فرصت را به آماده شدن برای حتی بزرگتر و بهتر نمایشگاه در سال آینده, اما برخی از جمع آوری کمک های مالی ممکن است نیاز به پرش بر برنامه ریزی برای سازمان های غیر انتفاعی.

"ما نیاز به ایجاد اضافی دلار دیگر از نمایشگاه زمان" هتفیلد گفت. "این نمایشگاه خواهد بود 99 درصد از بودجه ما, اما این امر می تواند به خوبی به یک کوسن."

هتفیلد می گوید او نا عادلانه نمی خواهد این سال اتفاق می افتد و که بسیاری از جامعه به نظر می رسد به جلو به آن است.

"همه قرار می دهد قلب و روح خود به نمایشگاه" هتفیلد گفت. او می داند که بچه ها را از این دست — و نه فقط آنهایی که نشان می دهد حیوانات و یا شرکت در 4 ثانیه, اما همچنین کسانی که فقط به عشق آمد و خوردن آب نبات پنبه و بازی.

"ما عمیقا متاثر شده این تصمیم اما صمیمانه احساس آن است که در بهترین منافع جامعه ما" Bagwell گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن