جف گراهام: دردناک ترین دوران کودکی ورزش حافظه

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 2:51 PM EDT May 27, 2020این جفت ارز از سه اینچی زخم استفاده می شود بیشتر قابل رو

توسط ABESTANEWS در 9 اردیبهشت 1399

این جفت ارز از سه اینچی زخم استفاده می شود بیشتر قابل رویت و کمی حساس به لمس است. امروزه آنها کمی بیش از محو یادآوری از دردناک ترین تجربه های زندگی من است که فقط اتفاق می افتد به من دردناک دوران کودکی ورزش های حافظه.

من نیاز به مجموعه ای از مرحله یک کمی اینجا. در حال رشد در ویرجینیا, من سعی کردم برای من هفتم-کلاس تیم بسکتبال در مدرسه. هنگامی که آن را به بازی پرتال تخصصی اولی من یک بازیکن متوسط: خوب در rebounding, hustling و مناسب و معقول در تیراندازی اما بسکتبال نبود مورد علاقه من, ورزش, فوتبال و بیس بال به وضوح رتبه شماره 1 و 2.

آن را تا حدودی از تعجب زمانی که من ساخته شده این تیم اما من هرگز آن را به بازی. در تمرین یک روز در طول یک بازی 5-در-5 من توپ را به سرقت برده برای روشن مبارکه لیآپ هنگامی که یکی از هم تیمی های من — اجازه دهید او را Ryan — تلاش برای جلوگیری از به من و فرستاده من توفنده به زمین.

آن را یک بازی کثیف اما اگر شما از من بپرسید این بود خیلی گنگ غیر ضروری یکی. من به پایان رسید تا شکستن من دست چپ و قرار دادن در بازیگران به مدت شش هفته. که عمده بود من دچار آسیب در زندگی من است.

سریع به جلو به من سال اول دبیرستان. من بازی در تاریخ اول فوتبال پسران و تیم ما حدود دو سوم از راه را از طریق ما فصل بهار.

در طول عمل ما در حال بازی یک بازی نگه داشتن دور. آن را بسیار مستقیم به جلو: بازیکنان در دایره بیرونی در حال تلاش برای عبور توپ در اطراف در حالی که چند مدافع در داخل دایره در حال تلاش برای جلوگیری از عبور و در اختیار گرفتن دور.

من در خارج و توپ به من می آید و یک مدافع نزدیک است, بنابراین من پشت پدال کمی و ارسال یک پاس در سراسر وسط دایره. به عنوان من پس از طریق این مدافع سهوا اطلاعات تماس کارخانه من و من شروع به عقب افتد. به عنوان یک واکنش من قرار دادن دست راست بر روی زمین را امتحان کنید و break my fall.

نشسته تا من نگاه به من حق با نگاهی به بازوی من.

هر کس می داند که چگونه به منظور جلب یک روشنایی پیچ درست است ؟ چیزی که من راست ساعد شبیه.

من کاملا مطمئنم که شوک شده و به مجموعه در هنگام نگاه کردن در یکی از هم تیمی های من در این نزدیکی هست و با استفاده از یک کلمه لعنت به توصیف شوک از این وضعیت:

"S--- چاد" به من گفت: "من فکر می کنم من فقط شکست بازوی من!"

دریافت این: مدافع که زدم به من به من باعث به سفر آن بود که همان RYAN از بچه های کلاس هفتم! در این روز من کاملا مطمئنم که هر دو صدمات بودند اتفاقی اما بحث در مورد انطباقها.

در حال حاضر به درد ، من صادقانه نمی یاد از تن درد بلافاصله پس از شکست من بازوی من. باید در حال اجرا بر روی آدرنالین به من راه من به بیمارستان برای دریافت چک.

هیچ, واقعی , درد آمد و بعد از آن به عنوان دکتر من در مورد روش دوباره مجموعه هر دو استخوان شکسته در بازوی من: او هم می تواند آن را انجام دهد در حالی که من بیدار می شد و یا او می تواند آن را انجام دهد در حالی که من تحت بیهوشی.

آیا می توانید حدس بزنید که راه من تکیه داده بود?

"او یک کار بسیار دشوار و بچه" به یاد دارم پدرم گفت به دکتر. "من فکر می کنم او می تواند آن را اداره کند."

اوه پسر من آن را اداره کند. من تخمگذار در جدول در عمل من دنده — cleats شین نگهبانان همه هنوز هم در زمانی که دکتر قرار می دهد دست راست من در این تدبیر به نگه دارید تا بازوی من (برو به جستجو برای ديستال راديوس شکستگی کاهش آنلاین شما تصویر را دریافت کنید).

پس از شمارش به سه پزشک اقدام به فشار بازوی من را به عقب با هم. بله فشار است و بهترین فعل من می توانم استفاده برای توصیف این احساس که مرا فرستاده است به معنای واقعی کلمه لگد زدن و جیغ برای پنج ثانیه قبل از این کابوس تمام شد و پرستاران شروع به قرار دادن بازوی من در بازیگران.

همانطور که معلوم شد بازوی من کاملا دوباره مجموعه ای از درستی و من در نهایت نیاز به پیچ و صفحات به راست همه چیز را. من تا به حال این فلز گرفته شده بعدها در زندگی من بازگشت به حال طبیعی.

اخلاقی از داستان ؟ پدر و مادر مراقب باشید از پسر یا دختر خود را ورزش با بچه ها به نام رایان ، و اگر آن را یک 50-50 تماس بگیرید, انتخاب کردن برای بیهوشی.

جف گراهام را پوشش می دهد high school sports برای Kitsap Sun. او را در رسیدن به jgraham@kitsapsun.com و احساس رایگان برای ارسال همراه خود را داستان از آسیب وای.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب