گیتاریست جاز دیو میلر قطره یک آلبوم از باهوش, احساس خوب, شیار

برای بزرگنمایی کلیک کنید دیو میلر حسن هنرمند در سال 2016 شایعات گرگ توصیف jazz guitarist دیو میلر به

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Dave Miller - COURTESY THE ARTIST
  • دیو میلر
  • حسن هنرمند

در سال 2016 شایعات گرگ توصیف jazz guitarist دیو میلر به عنوان یک شیکاگو جاست مستقر در نیویورک اما حتی پس از آن او به نظر می رسید به همان اندازه ضبط و gigging در اینجا به عنوان او وجود دارد. او پس از نقل مکان به شیکاگو و جدید خود با عنوان آلبوم است که می آید جمعه, مارس 22 طریق Tompkins مربع را در هر شهر صحنه افتخار! فانک و روح-inflected شیار در دیو میلر از ویژگی های standout بازیکنان محلی مانند شیکاگو نوازنده بیس مت Ulery میلواکی درامر Devin Drobka (که گروه شامل زمینه گزارش و بل Dance Songs) و V. V. Lightbody کیبورد دن پيرسون (که کمک می کند تا اجرا میلر جدید استودیو ویسکی نقطه ضبط آن آلبوم ساخته شده بود). "انسان" مجموعه تن در اوایل ملایم loping مختلط که در جا خوب کلاسیک اولیه-70s سلام سوابق تک.

روز شنبه, مارس 18 توقف شیکاگو هیپ هاپ زیرزمینی برچسب چرا ؟ پرونده کاهش یافته است, هنر عشق است, Vol. 1. این چرا ؟ تیم همچنین مونتاژ عدالت لیگ محلی برای تبادل نظر و عمل برای 20 آهنگ تلفیقی از جمله روانگردان indie-rock band خوشحالم که ژنده پوش R&B و وارد Jordanna, arty jazz-fusion واحد قرطبه و صحنه ستون غنی جونز و Nnamdï. Comp همچنین ویژگی های چهار MCs که اجرای برچسب—Malci Davis, Joshua فضیلت و یاقوت واتسون—که همکاری در دو کاهش سرعتی چرا Footclan. هنر عشق است پرداخت آنچه شما می خواهید Bandcamp انتشار و تمام درآمد حاصل از سود شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق.

جف Pezzati را چدن فریاد و ماندگار آواز ملودی کمک کرد شیکاگو پانک پدران برهنه Raygun یکی از مهمترین و سرود پسند, هاردکور, باند تمام وقت—بنابراین نمی شود شگفت زده اگر شما بلافاصله زمزمه به همراه خود خوش الحان جدید, انفرادی, EP, اولین EPخود منتشر شده در پنج شنبه, مارس 19. شایعات گرگ حفاری lo-fi بیلی برگ به سبک فریاد-همراه "این اواخر" و حماسه های پیچ در پیچ بازکن "من کل (چینی دیوار آهنگ)" که ویژگی های با شکوه پیانو و دوست داشتنی سنتز رشته ها. v

یک نکته? Tweet @Gossip_Wolf یا e-mail gossipwolf@chicagoreader.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن