JAVA یا C ++ که بهترین برای استفاده است

[ad_1] اعتبار عکس: https://pixabay.com/ دنیای فناوری در طول زمان به شدت در حال گسترش است زیرا آنها هر روز

توسط ABESTANEWS در 2 بهمن 1400
[ad_1]
جاوا یا سی ++
اعتبار عکس: https://pixabay.com/

دنیای فناوری در طول زمان به شدت در حال گسترش است زیرا آنها هر روز گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مدرن بیشتری را اختراع می‌کنند و رقابت در بازار آنقدر شدید است که نمی‌توان در صدر قرار گرفت. به همین دلیل است که امروزه تقاضای زیادی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب وجود دارد که برای آنها باید مهارت زبان های برنامه نویسی را داشت. در حال حاضر تقریباً 600 زبان برنامه نویسی وجود دارد و تقاضا و محبوبیت این زبان های برنامه نویسی هر ساله در نوسان است.

جاوا و C ++

در این مقاله اطلاعاتی در مورد دو زبان برنامه نویسی معروف "جاوا" و "C ++" به دست خواهید آورد و هر دو زبان قدرت اکثر پلتفرم های بزرگ سازمانی موجود در بازار را دارند. هر دو زبان برنامه نویسی شی گرا با ویژگی های برتر هستند، جاوا برنامه اصلی در برنامه های اندروید است، بنابراین "به طور کلی یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگان تلفن همراه است. با توجه به اینکه C ++ یک زبان سطح پایین است که برای تامین قدرت سخت افزارها و برنامه های سطح پایین مانند ابزارهای تحلیل شبکه و درایورهای دستگاه استفاده می شود و هر دو زبان شباهت های زیادی دارند، اما هر دو زبان دنیاها از هم جدا هستند.

جاوا بهتر است یا C++؟

هر دو زبان برنامه نویسی دارای طیف وسیع و متنوعی از کاربردها هستند، اما به وضوح بین قابلیت استفاده و اهداف طراحی آنها مقایسه ای وجود دارد. بله، درست است که جاوا زبان ساده تر و منعطف تر است، برای کار بر روی بسیاری از پروژه ها نسبت به C ++ کافی و موثر است، C ++ به طور موثر زبانی دشوار و یادگیری دشوار است. از آنجایی که C ++ یک زبان واضح است، نسبت به ماشین خالص بسیار کمتر از جاوا انتزاعی است، یکی از دلایلی که یادگیری C ++ را دشوار می کند. C ++ به دلایل زیادی بسیار سریعتر از جاوا است. اولین مورد این است که وقتی برنامه های جاوا را کامپایل می کنیم، همه کلاس ها ابتدا بارگذاری می شوند و سپس کامپایل می شوند، برخلاف C ++ که قبلاً به صورت باینری کامپایل شده است و در زمان بسیار کمتری نسبت به جاوا اجرا می شود. دلیل دوم این است که خود ماشین مجازی جاوا (JVM) به زبان C نوشته شده است، بنابراین واضح است که برنامه های C یا C ++ سریعتر از جاوا اجرا می شوند.

همانطور که می بینید، هر دو زبان به طور همزمان سازنده هستند، بهینه سازی عملکرد آنها واقعا پیچیده است. زیرا بیشتر معیارها مغرضانه هستند. همه چیز به این بستگی دارد که می خواهید چه نوع کاری را از این دو زبان توسعه دهید و هر دو زبان بر دیگری قدرت دارند. در ادامه این مقاله، شباهت‌ها و تفاوت‌های جاوا و C ++ به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت که درک شما را از عملکرد و مقایسه جاوا و C ++ گسترش می‌دهد.

C ++ در مقابل جاوا: شباهت های کلیدی

اگرچه تفاوت های زیادی بین این دو زبان وجود دارد، اما شباهت های قابل توجهی وجود دارد که به شرح زیر است

1: هر دو زبان از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کنند

OOP یک رویکرد قابل تعویض است که به داده ها اجازه می دهد فقط در یک منطقه برنامه خاص اعمال شوند. از اشیاء و کلاس ها پشتیبانی می کند.

نظرات تک خطی و چند خطی به ترتیب به صورت //… و / *… * / ثبت می شوند. مثلا

C ++:

#عبارتند از

استفاده كردن فضای نام std;

بین المللی اصلی ()

// // main () جایی است که برنامه اجرا می شود

بین المللی a = 5، b = 10، جمع;

مجموع = a + b;

/ * با این کار مقادیر a و b اضافه می شود

و خروجی ذخیره شده را به مقدار * / نشان می دهد

cout << مجموع;

برگشت 0;

}

جاوا:

به صورت عمومی کلاس GFG {

به صورت عمومی استاتیک خالی اصلی (رشته[] استدلال)

// // main () جایی است که برنامه اجرا می شود

بین المللی a = 5، b = 10، جمع;

مجموع = a + b;

/ * با این کار مقادیر a و b اضافه می شود

و خروجی ذخیره شده را به مقدار * / نشان می دهد

System.out.println (مقدار);

}

}

3. اجرای برنامه های java و C ++ از تابع main شروع می شود

تابع اصلی نقطه ورود هر دو زبان است، به این معنی که اجرا از آن شروع می شود عملکرد اصلی با این حال، اعلان تابع متفاوت است، اما نام یکسان است. مثلا

C ++:

#شامل & lt; iostream & gt;

استفاده كردن فضای نام std;

بین المللی اصلی ()

// // main () جایی است که برنامه اجرا می شود

cout & lt;

<

سلام دنیا

;

برگشت 0;

}

جاوا:

به صورت عمومی کلاس GFG {

به صورت عمومی استاتیک خالی اصلی (رشته[] استدلال)

{

// main () جایی است که برنامه شروع می شود

System.out.println ("سلام جهان")؛

}

}

4. انواع داده های اولیه مشابه هستند

انواع داده‌ها مانند عبارات شرطی، عملگرهای شرطی، کلاس‌ها، تعاریف متغیر، مقداردهی اولیه متغیرها، تخصیص مقدار و غیره. مشابه هستند با تفاوت بسیار کمی به عنوان مثال، یک نوع داده Boolean در جاوا Boolean نامیده می شود، اما در C ++ به آن Boolean می گویند.

5. هر دو از بسیاری از رشته ها پشتیبانی می کنند

هر دو زبان به چندین رشته اجازه می دهند تا به طور همزمان اجرا شوند تا به چندوظیفه دست یابند.

تفاوت بین جاوا و C ++

در اینجا چند تفاوت اساسی بین این دو زبان وجود دارد

1. اهداف طراحی

C ++ یک فرمت زبان برنامه نویسی C است که برای برنامه نویسی سیستمی و کاربردی مانند برنامه نویسی زیرساخت طراحی شده است. به C، C ++ پشتیبانی از "برنامه نویسی شی گرا"، "متابرنامه نویسی قالب"، "برنامه نویسی عمومی" و "کتابخانه برنامه نویسی C ++" را اضافه کرد که شامل الگوریتم ها، کانتینرهای رایج و بسیاری از امکانات همه منظوره دیگر است. در مقابل، جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره مبتنی بر کلاس است که به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد و برای مخاطبان مختلف قابل دسترسی باشد. برای قابلیت استفاده به ماشین مجازی جاوا متکی است و همچنین دارای یک کتابخانه بی حد و حصر برای ارائه انتزاع کامل است.

2. معناشناسی

در C ++، اشاره گرها می توانند مستقیماً به عنوان مقدار آدرس حافظه کار کنند، اما مراجع جاوا اجازه نمی دهد که دسترسی مستقیم به آدرس حافظه از طریق محاسبات اشاره گر کار کند. در C ++، می‌توانید اشاره‌گرها را به اشاره‌گرها، اشاره‌گرها را به ints و double، اشاره‌گرها را برای هر مکانی در حافظه تنظیم کنید، در حالی که جاوا فقط به اشیاء دسترسی دارد، نه مراجع اولیه یا مکان‌های تصادفی در حافظه.

3. زمان اجرا

C ++ سریعتر از جاوا است، C ++ مستقیماً در کد ماشین کامپایل می شود، که سپس مستقیماً توسط CPU اجرا می شود، در حالی که کد جاوا ابتدا به بایت کد تبدیل شده و توسط ماشین مجازی جاوا در زمان اجرا تفسیر می شود. پیاده‌سازی‌های واقعی جاوا در کد ماشین خودشان «به موقع کامپایل می‌شوند»، اما اگر این دو زبان را از نظر امنیت مقایسه کنیم، جاوا از C ++ امن‌تر است. زیرا در جاوا یا خطاهای سطح پایین رخ نمی دهد و یا توسط ماشین مجازی جاوا شناسایی شده و اپلیکیشن به عنوان یک «استثنا» گزارش می دهد. در مقابل، C ++ زبانی است با توابع سطح پایین، مانند دسترسی تایید نشده آرایه، درج pun، یا اشاره گرهای خام که در زمان کامپایل قابل بررسی نیست و باعث سرریز بافر در سطح پایین می شود.

4. نحو

نحو جاوا دارای یک "گرامر بدون متن" است و به راحتی با LALR Praser قابل تجزیه است، اما تجزیه C ++ کار دشواری است. علاوه بر این، C ++ به ثابت ها، متغیرها و توابع سطح فضای نام اجازه می دهد، اما در جاوا، این اشیاء باید متعلق به یک نوع باشند و باید در آن نوع تعریف شوند.

5. اعدام

علاوه بر اجرای یک برنامه جاوا کامپایل شده، کامپیوترهایی که برنامه های جاوا را در اکثر موارد اجرا می کنند باید ماشین مجازی جاوا را نیز اجرا کنند، اما برنامه های C ++ که قبلاً کامپایل شده اند بدون برنامه های خارجی اجرا می شوند. این به این دلیل است که بیانیه برنامه ها در این دو زبان نزدیک به هم را می توان با پیروی از چند دستورالعمل ماشین با C ++ کامپایل کرد، در حالی که در چند بایت کد، از جمله چند دستورالعمل ماشین هر بار که توسط جاوا رمزگشایی می شوند، کامپایل می شود. ماشین مجازی مثلا

عبارت Java / C ++

کد تولید شده C ++ (x86)

کد بایت تولید شده توسط جاوا

بردار[i]++

حرکت edx،[ebp+4h]

حرکت eax،[ebp+1Ch]

شامل dword ptr [edx+eax*4]

aload_1

iload_2

dup2

دانلود

iconst_1

من اضافه میکنم

ایستور

آخرین افکار

هم جاوا و هم ++C می توانند برای ایجاد برنامه های متنوع استفاده شوند. با این حال، زبانی که استفاده می کنید با آنچه می خواهید توسعه دهید تعیین می شود. C ++ معمولاً برای نرم افزارهایی که نیاز به دستکاری در سطح سخت افزار دارند رزرو می شود. یکی از تفاوت های C ++ و جاوا این است که C ++ به زبان ماشین نزدیک است، که آن را برای برنامه نویسی مناسب تر می کند که نیاز به اجرای سریع دارد و نیاز به توانایی کار قانونی با حافظه رایانه، هارد دیسک شما دارد. CPU یا ویجت های مختلف. C ++ همچنین در برنامه‌های بازی که سرعت در آنها اهمیت دارد، معمولی است.

برای اکثر توسعه دهندگان، دلیلی که آنها یک زبان برنامه نویسی را بر دیگری انتخاب می کنند، زمینه استفاده از آن است. هر دو جاوا و C ++ زبان های همه منظوره هستند، اما در حالی که اولی بیشتر برای برنامه ها استفاده می شود، توسعه دهندگان C ++ بر برنامه نویسی سیستم تمرکز می کنند. تقریباً سه دهه پس از ایجاد آن، جاوا هنوز زبان اصلی سیستم‌های جاسازی شده است. می توانید آنها را در همه جا پیدا کنید، از سیم کارت های کوچک در تلفن های همراه ما گرفته تا سیستم های پیشرفته خانه هوشمند. از آنجایی که برای پردازش مقادیر قابل توجهی از داده ها به اندازه کافی قدرتمند است، یک انتخاب محبوب در بخش های تجارت الکترونیک، مالی و علم است. قدرت C ++ در توسعه بازی نهفته است. استفاده شده در موتور غیر واقعی، که عنوان رسمی را یدک می کشد موفق ترین موتور بازی های ویدیویی از سال 2014 با این حال، در حالی که جاوا را در برابر C ++ تجزیه و تحلیل می کنیم، دومی مزیت نداشتن ویژگی جمع آوری زباله را دارد. اگرچه برای فریمورک‌های خاصی مفید است، اما اساساً شما را از کنترل مستقیم حافظه که برای نوشتن بازی‌ها مهم است، منصرف می‌کند.

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا تکالیف خود را در مورد برنامه نویسی جاوا تکمیل کنید

ما اینجا هستیم تا بهترین ها را ارائه دهیم کمک به برنامه نویسی جاوا و بهترین کمک برای تکالیف جاوا شما می توانید در هر زمان برای کمک در برنامه نویسی جاوا با ما تماس بگیرید، حتی اگر مهلت شما نزدیک یا دور باشد، ما همیشه آماده خدمت شما هستیم. ما اینجا هستیم تا بهترین نتایج را در تکالیف برنامه نویسی جاوا یا کمک پروژه جاوا ارائه کنیم. شما می توانید در هر زمانی که تیم ما به صورت 24 ساعته آماده کمک به شما باشد با ما تماس بگیرید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب