خارش برای سرگرمی ؟ Pop-up از درایو سینما در آینده به پنساکولا جمعه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:39 PM EDT May 28, 2020یک pop-up از درایو سینما در حال آمدن است

توسط ABESTANEWS در 10 اردیبهشت 1399

یک pop-up از درایو سینما در حال آمدن است به پنساکولا این هفته به ارائه یک بیت از سرگرمی در حالی که بسیاری از فعالیت های دیگر محدود به جلوگیری از گسترش coronavirus.

پاپ آپ فیلم تور آغاز خواهد شد و نمایش آن برای عموم جمعه شب در پنساکولا ایالتی Fairgrounds. برای کمک به ترویج اجتماعی فاصله های فیلم را برانگیخت را مجبور به خرید بلیط به صورت آنلاین و نشان می دهد تلفن های خود را به کارکنان از طریق یک پنجره ماشین زمانی که آنها می رسند.

"ما در حال باز کردن در ظرفیت کوچک نگه داشتن مردم دور از هم و آنهایی که برای اولین بار انجام می شود و آهن kinks بنابراین ما می توانیم در نوسان کامل در این زمینه گفت:" مایکل نقره مدیر عامل و صاحب رنگ دانشگاه, LLC یک Pensacola مبتنی بر رویدادهای شرکت. "ما برنامه ای در حال باز کردن در fairgrounds برای چند ماه بسته به تقاضا است."

این آخر هفته باید محدود نمایش و ظرفیت محدود به کارکنان کشف کردن بهترین روش برای پارکینگ. در نهایت نقره گفت: ظرفیت در fairgrounds احتمال رسیدن به 400 تا 600 اتومبیل.

وجود دارد دو بادی صفحه نمایش برنامه ریزی شده است که خواهد شد مورد استفاده برای نمایش. شرکت کنندگان قادر خواهد بود به گوش دادن به صدای خود را از طریق رادیو ماشین.

برای کسانی که علاقه مند به حضور در یک لیست کامل از نمایش را می توان در یافت thepopupmovietour.com. بلیط محدوده از $20 تا $25 و تنها یکی است که مورد نیاز در هر خودرو.

نقطه جدید: اولین Pensacola کاوا نوار باز می شود در طول همه گیر خدمت کاوا تخصص نوشیدنی و قهوه

پارک های آینده: Pensacola در نظر گرفتن رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی ابتدا با پارک های شهر در روز جمعه

نقره گفت: او قصد دارد به مقیاس عمل به عنوان به زودی به عنوان این شرکت می توانید استطاعت به انجام این کار. او امیدوار است آن را به شهرهای مختلف در سراسر فلوریدا و جنوب شرقی متحده است.

"این چیزی است که من قصد دارم در ظاهر به عنوان یک وطنی Pensacola رویداد در همه جاهای دیگر" نقره گفت.

پس از شهرداری ممنوع گردهمایی های زیادی از مردم برای کمک به جلوگیری از گسترش این coronavirus نقره ای پیش بینی شده است که خود را در حوادث شرکت را به از دست دادن $200,000 در ماه آوریل به تنهایی.

"که قادر به تعیین کمیت آسیب در آینده است. ما فقط یک واقعا شلوغ کنفرانس فصل تولید منجر گرم" نقره گفت. "آینده آسیب هایی که من از دیدن باعث می شود من می ترسم. اما این pivot. شما باید به محوری برای زنده ماندن است."

نقره ای تا به حال تعداد انگشت شماری از کارکنان در شروع این بیماری همه گیر اما تا به حال به وضع آنها پس از حوادث لغو شد. اما پس از او با پاپ آپ از درایو ایده او قادر به استخدام همه آنها را پس از استفاده برای چک حفاظت از برنامه وام.

"وجود دارد تنها تا آنجا خانه داری و تفکر و آموزش است که شما می توانید قبل از آن را مانند" آه ما لازم نیست که هر چیزی را برای شما انجام دهد چون ما نمی هر گونه حوادث,'" نقره گفت.

پاپ آپ فیلم تور است همچنین قرار دادن یک تماس برای کسب و کارهای محلی که ممکن است می خواهم به ارسال "پیام امید" به پنساکولا جامعه در طول بیماری همه گیر. پیام نمایش داده خواهد شد قبل و در بین نمایش فیلم در طول آخر هفته باز.

پیام باید 20 ثانیه یا کمتر از یک گرافیک تصویری یا متن. کسب و کار علاقه مند به ارسال پیام می توانید تماس بگیرید نقره در michael@glowrage.com.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن