طول می کشد بیش از #OpenYourLobby به آدرس نژادپرستی در آمریکا تئاتر

در ژوئن 3, شیکاگو هنرمندان تئاتر آب گرفتگی رسانه های اجتماعی من با #openyourlobby; تماس برای تئاتر در سراسر کش

توسط ABESTANEWS در 28 خرداد 1399

در ژوئن 3, شیکاگو هنرمندان تئاتر آب گرفتگی رسانه های اجتماعی من با #openyourlobby; تماس برای تئاتر در سراسر کشور برای باز کردن درهای خود را به #blacklivesmatter معترضان. به عنوان تولید مدیر هنری در UrbanTheater شرکت یک زن سیاه پوست شیکاگو بومی و مادر این تماس در معرض حقیقت در مورد تئاتر ما جامعه: امتیاز از تصمیم گیری به ما نزدیک درب و جدا کردن خودمان از همسایگان ما است وجود ندارد.

هنگامی که شما رشد می کنند تا در داخل و اطراف مخاطبان خود را, مردم, نگه داشتن شما و سازمان شما پاسخگو در راه است که یک جریان اصلی تئاتر تجربه هرگز. شما ببینید UTC یک تئاتر از رنگ های تاسیس شده توسط رهبری و مردم از رنگ. این ممکن است ما محبوب سازمان تبدیل شده 15. تاسیس در سال 2005 و پس از انجام کار در هومبولت پارک از سال 2006 ما با استفاده از مردمی بازاریابی به منظور جلب مخاطبان که هرگز دیده می شود زندگی می کنند اجرای تئاتر. ما هرگز تا به حال امتیاز دادن هنر فقط برای هنر را به خاطر. ما صرف وجود یک سرکش عمل می کنند. ما وجود داشته باشد به دلیل نیاز.

ما مخاطبان مطرح شده ما. بسیاری از همسایگان ما کار کرده اند و خطوط مونتاژ با ما پدربزرگ و مادربزرگ رفته به مدرسه با پدر و مادر ما و به کودکان آموزش داده شده توسط هنرمندان ما. بسته شدن درهای ما خواهد بود عطف پشت ما در خانواده ما. ما هستند و همواره در خدمت به آنها. UTC شده است یک مرکز اهدای چندین بار در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در اتاق رای گیری در محل های متعدد در انتخابات یک محل برای درمانگران برای جمع آوری, اکران, محل و خیلی بیشتر. ما تا به حال باز-درب سیاست پس از اشغال دائمی فضایی در بین پورتوریکو پرچم در بخش خیابانی. با همکاری با ما غیر انتفاعی همسایه El Rescate, Vida/SIDA, این شبکه لانه زنبوریو پورتوریکو فرهنگی مرکزما قادر به ارائه در دسترس تئاتر محصولات ما به ساکنان. ما ادامه خواهد داد به یک تئاتر بر اساس در جامعه ما است.

ما در فصل گذشته بود با عنوان "متولد و بزرگ شده: شیکاگو داستان توسط شیکاگو نویسان." آن آغاز شد و با راه اندازی قطعه برای فروش نیست/هیچ Se vende, رشته کوه تیزنوشته شده توسط شیکاگو بومی Guadalís دل کارمن و با تمرکز بر مسائل هومبولت پارک ساکنان چهره با gentrification. ما بسته کردن ما فصل را با بازگشت در روز: 80 خانه موسیقی Dancesicalنوشته شده توسط خودم و با الهام از جثه Echevarría's خاطرات در شیکاگو رقص خدمه واقعی رقص تب: کتاب یکی از. هر دو داستان منعکس صدای ساکنان در جامعه ما و تا به حال فروخته شده اجرا می شود.

و در عین حال we به طور مداوم در پرتگاه از محرومیت به دلیل آمدن و رفتن از هنرمندان به دنبال افزایش اعتبار حرفه ای خود را در نتیجه gentrification شیکاگو تئاتر است. چون UrbanTheater شده است با توجه به همان مقدار توسط موسسات که متعهد به Eurocentric ایدئولوژی ما کمک به محیط زیست از تئاتر هستند نادیده گرفته شده است. این یک چرخه ارزش است که تداوم از طریق دانشگاه مطبوعاتی و منطقه ای تئاتر خود را BIPOC هنرمندان رد یادگیری و یا حمایت از BIPOC تئاتر در ازای سرمایه گذاری در این منطقه اکوسیستم.

بزرگتر مشهد تئاتر, جامعه, اعتراض خواهد کرد در باغ پیروزی برای درخواست منصفانه و عادلانه اما درمان نمی خواهد, rally, بالا بردن, و یا بازدید UrbanTheater در حالی که انتخابی انتخاب که کار به تقویت. این است که چرا ؟ هنرمندان تئاتر باید باور نکنید دروغ که تئاتر از رنگ تحتانی به رنگ سفید-تاسیس موسسات بزرگتر. موسسات بزرگتر هستند inequitably بودجه در مقایسه با تئاتر از رنگ. به حاشیه رانده شده هنرمندان ادامه خواهد داد کشیده می شود به فضای که در آن microaggressions خوراک خود را حقارت درونی بودن به فروش می رسد در ایده عادلانه پرداخت. آمریکایی تئاتر آغاز کرد و در طول دوران استعمار و به هنگام تولد به blackface, پس چرا ما همچنان به حمایت از یک مدل است که به معنای به بهره برداری ما ؟

در American Theatre magazine نوامبر 2019 موضوع اختصاص داده شده به شیکاگو تئاتر وجود دارد مقاله ای تحت عنوان "چگونه شیکاگو را تکه تکه نمای صحنه حفظ خود است." به عنوان یکی از چند تئاتر از رنگ با یک فضای UTC سهم به تئاتر به طور کامل نادیده گرفته شده است. ما وجود ندارد که تمام شد شیکاگو تئاتر از رنگ. تنها سفید-تاسیس سازمان پوشش داده شد. زمانی که مدیر اجرایی ما نوشت: نویسنده این قطعه توضیح داد که چگونه UTC "گرایش به چپ از روایت" ما از طریق پست الکترونیکی زیر پاسخ: "من ترجیح می دهم تئاتر شرکت تمرکز بر روی درمان خود را به بازیگران خوب و تولید کار معنی دار به جای گفتن نویسندگان و منتقدان که آنها 'باید' در مورد نوشته شده است—اساسا چگونه به انجام کار خود است که آنچه شما انجام می دهند در اینجا." پس از ساخت یک Facebook پست در یک فضا برای هنرمندان از رنگ و برچسب زدن سردبیر مجله ما بلافاصله فرستاده شدند عذرخواهی e-mail. "من متوجه پاسخ من بود بی ارزش تهاجمی و دفاعی و من صمیمانه عذرخواهی می کنیم برای آن—شما درست که حک بسیار شایع موضوع برای شرکت های رنگ و بسیار معتبر نگرانی است." آمریکایی تئاتر است که نه تنها انتشار است که ما را ترک کرده است ، این روزنامه نگار از این داستان است که نه تنها نویسنده برای پاسخ به آمریکا با یک تن ریشه در برتری. این همه بسیار رایج است.

UrbanTheater مشروعیت هرگز وابسته به دریافت یوسف جفرسون جایزه و یا برجسته در آمریکا تئاتر. در حالی که نه برای فروش, نشان می دهد که برجسته سفید بازیگران, دریافت جف نامزدی در روزبه طور کامل همهجانبه تجربه محور عجیب و غریب سیاه و سفید و قهوه ای, داستان, دریافت نمی کنند هر جف شناخت حتی با دو بودجه از هر نشان می دهد در UTC تاریخ است. هر دو محصولات و دریافت تحسین بررسی و حتی پس ما نمی تواند نادیده بگیرد که دسترسی به منابع بیشتر است در نتیجه بیشتر جریان اصلی مطبوعات و جوایز.

حقیقت در مورد آمریکا تئاتر در هفته گذشته بود. یک حقیقت است که BIPOC تئاتر شناخته شده اند برای مدتی: بسیار کمی تغییر کرده است. همبستگی بیانیه ای پس از بیانیه گرفتگی صندوق پستی من در حالی که من هنوز عزادار هنوز هم آغوش من سیاه و پسران هنوز هم دعا آنها هرگز به تماس برای من راه من به عنوان خوانده شده جورج Floyd به نام برای مادر خود را. من هرگز دیده بان ویدئو و من هرگز می دانم آنچه در آن می خواهم برای نوشتن یک بیانیه در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش است. شما می توانید بگویید من teetering بین خشم و غم و اندوه من به عنوان قرار دادن کلمات به کاغذ.

به عنوان هنری رهبر به شرح زیر است هرگز برای من واضح تر: هنرمندان ما نیاز به خانه آمده و BIPOC تئاتر شایسته به تامین مالی به منظور برای ما به اندازه کافی انجام دهید. ما سزاوار به درمان و سزاوار ما برای حفظ خودمان در حالی که در خدمت جوامع ما. ما شایستگی این را باید صدای ما برداشته در هر انتشار. ما شایستگی این را باید هر چه منابع مورد نیاز را به ما بگویید داستان. سزاوار ما باید ظرفیت برای اجرای آن است. ما شایسته وجود داشته باشد. در همبستگی با رادیکال فکر کردم خوب است اما اینکه یک همدست و اجرای این ایدئولوژی ترین ضد نژادپرستانه چیزی که آمریکایی تئاتر می تواند انجام دهد. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن