استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟ | پنجم Studer

در سال های اخیر آموزشی من انجام داده ام بسیاری از صاحبان کسب و کار و رهبران مطرح کرده اند سوال در مورد چگونه به مقابله با استرس های روحی و روانی ایجاد شده توسط pandemic مستند. انزوا و نگرانی هستند و در نظر گرفتن تلفات. آنچه من می دانم این است که اگر برخی از رهبران در حال صحبت کردن در مورد تاثیر استرس مقدار زیادی از دیگران نیز احساس, آن, اما, انتخاب, در سکوت رنج می برند.

در واقع من گمان می کنم بسیاری از رهبران ممکن است حتی متوجه چقدر استرس آنها هستیم. آن را به من یاد جوش قورباغه داستان. همانطور که درجه حرارت آب به آرامی افزایش می دهد بدون این قورباغه متوجه خطر استرس سرخی تا بر ما. سپس یک روز ما را از خواب بیدار برای پیدا کردن ما در مشکل.

استرس می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی ما سبک رهبری. زمانی که رهبران در موقعیت های استرس زا, آنها گاهی اوقات صحبت با کارکنان در راه آنها مایل به آنها نداده و کارکنان صدمه دیده است. گاهی اوقات کارکنان را درک نمی کنند چقدر فشار رهبران هستند. در حالی که ما می توانیم ارتباط برقرار برخی از آن گاهی اوقات سخت به دامنه کامل. اگر آنها می دانستند که آنها ممکن است آن را شخصا.

پیشرو در نامشخص زمان محلی:

چگونه کسب و کار می تواند استفاده از این خرابی به تیز خود را دیدم

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

مجازی انتظارات: چه باید بکنید هنگامی که کارکنان جلسه نیست مال شما

حتی به عنوان رهبران این مسئولیت ما را به نگه داشتن ما استرس در چک. زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت (و یا حداقل “آینده عادی”) این کارکنان را برای همیشه به یاد داشته باشید که چگونه خود را رهبر و درمان آنها در طول این زمان.

مهم این است که خود آگاهی. طبیعت رهبران عمل گرا. ما خیلی استفاده می شود برای شخم زدن از طریق یک وظیفه و حرکت بر روی یک بعدی است که ما ممکن است زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد ما روانی و عاطفی است. در عین حال آن را عمیقا مهم است که ما انجام این کار در بخش های بزرگ به دلیل آن اثرات چگونه ما مربوط به دیگران است.

ما به عنوان رهبران باید توجه کنید که چگونه ما احساس و آگاه باشند که چگونه است که آبشار به سبک های ارتباطی. ما باید خوب مردم در اطراف ما است که به ما می گویند حقیقت است. ما نیاز به درخواست آنها را به طور منظم چگونه آنها فکر می کنم ما در حال انجام است. از آنها بپرسید که “آیا من نیاز به تنظیم تن من? چه هستم من به عنوان درک توسط دیگران ؟ من کاهش اضطراب و یا ایجاد آن؟”

بیش از حد بسیاری از مردم در حال شمارش را بر ما برای کمک به آنها را از طریق این روز دشوار است. ما باید برای به دست آوردن عمدی در مورد ساختمان عاطفی ما منابع بنابراین ما نیست در نهایت آسیب رساندن به روابط. ما قطعا به این معنی نیست اما ما انجام دهد. سوییچ های استرس می تواند ما را به ضربه. و هنگامی که ما انجام می دهیم این است که نه فقط کارکنان ما آسیب برساند. ما همچنین ممکن است استرس ما سوخت رفتار خانه به خانواده ما.

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما در مقابله با استرس و ساخت عاطفی خود را از منابع:

به یاد داشته باشید که رهبران تنظیم تن. چگونه شما رفتار مجموعه تن برای چگونه کارکنان احساس, چگونه مشتریان احساس و چگونه هر کس مدیریت استرس است. اگر شما سقوط از هم جدا شما آن را خوب است برای کسانی که در اطراف شما به سقوط از هم جدا ، اگر شما حرکت پیش رو با تمرکز و اعتماد به نفس خواهد شد که.

را ندارد عاطفی خود را متوسط هر پنج دقیقه اما فراموش بررسی کنید با خودتان چند بار در روز. چگونه می توانم شما احساس می کنید ؟ زمان? اضطراب? بی قرار? تحریک پذیر? افکار خود را در مسابقه ؟ آیا شما احساس می کنید تحت الشعاع ؟ این یک مبارزه به تمرکز ؟ اگر چنین است, شما به احتمال زیاد تاکید کرد. فقط آگاه بودن از حالت عاطفی خود را ممکن است کمک به شما برای جلوگیری از شلاق را در دیگران یا فقیر تصمیم گیری.

نگه دارید تا آینه است. این است که چگونه شما درمان مردم سازگار با کسی که شما به طور معمول هستند ؟ برای مثال آیا شما در پیدا کردن که شما در حال کوتاه با کارکنان این روزها? اگر پس از عذر خواهی و تلاش برای انجام بهتر. مردم بیشتر آسیب پذیر در حال حاضر از همیشه و به دنبال شما برای اطمینان و همچنین برای راهنمایی در مورد نحوه رفتار کنند. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه شما می آیند در سراسر بپرسید چند نفر به شما اعتماد به شما حقیقت را بگویید.

تمرین زیاده در راه مثبت است که مردم را به یاد داشته باشید. این کمک خواهد کرد که شما شمارنده نیاز به سخت یا بیش از حد مهم است. حتی اگر آن را احساس غیر طبیعی به شما مردم قدردانی شور و شوق خود را, خوش بینی و قدردانی است. همه ما نیاز به فوق العاده مثبت در حال حاضر (و آن را احساس می کند به خوبی به کسی که سهام آن را به عنوان کسی که آن را دریافت). مردم احساس فوق العاده آسیب پذیر و کمی مهربانی می رود راه طولانی.

زمان کمی را کنار بگذارند هر روز به صورت ذهنی و عاطفی از خود مراقبت. من مطمئنم که شما شنیده ام این قیاس در مورد قرار دادن بر روی خود ماسک اکسیژن قبل از کمک به دیگران. ما همه احساس اثرات استرس. به عنوان رهبران ما باید مسئولیت را به ماندن ذهنی و عاطفی خوب بنابراین ما می توانیم کمک به دیگران در انجام این کار بیش از حد. این اولویت روزانه.

برای مثال ایجاد یک روال صبح ورزش, نماز, مدیتیشن یا روزنامه نگاری می تواند کمک به شما مجموعه ای از تن برای روز. وجود کلاس های آنلاین و برنامه های کاربردی بسیاری از آنها رایگان) که آموزش ذهن آگاهی, تنفس, تکنیک های تمدد اعصاب و غیره. به دنبال نگه داشتن تا زمانی که شما پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای شما.

مراقبت از سلامت جسمی خود را بیش از حد. روانی و عاطفی و فیزیکی انعطاف پذیری در هم تنیده هستند. دریافت برخی از ورزش هر روز در صورت امکان. آنلاین تناسب اندام کلاس و یا یک پیاده روی کوتاه در خارج (مطمئن شوید که برای نگه داشتن یک فاصله امن از دیگران البته) می تواند یک تفاوت بزرگ را. همچنین با توجه به رژیم غذایی خود را. هنگامی که شما در حال تاکید کرد, آن را آسان به پرخوری “غذاهای راحتی” یا اسنک بدون فکر در طول روز است. چگونه شما سوخت بدن خود را در حال حاضر بیشتر از همیشه.

رسیدن به دیگر صاحبان کسب و کار به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید. این کمک می کند تا با افرادی که به صورت مسائل مشابه. اتاق در بسیاری از جوامع در حال خدمت به عنوان غیر رسمی “گروه پشتیبانی” برای اعضای. دیگر صاحبان کسب و کار ممکن است به شما کمک کند حل مشکلات شما در حال مبارزه با. حتی اگر رسیدن به آنها کمک خواهد کرد که شما کمتر احساس تنهایی. یک تجربه مشترک یک اتصال.

اجازه ندهید استرس خود را بیش از نشت بر روی خانواده خود را. دیگران در خانواده شما ممکن است کار (و یا حضور در مدرسه) از خانه به عنوان به خوبی. احترام آنها. این به این معنی آگاه بودن از تن شما مجموعه: همانطور که با کارکنان خود را مدیریت نشده استرس می تواند دیگران را آلوده در خانواده خود است. در نهایت ایجاد کار/خانوادگی زمان جدایی زمانی که شما می توانید به طوری که شما به طور مداوم در پناه خود را در دفتر.

پیدا کردن یک راه برای نگه داشتن با کسی. هنگامی که شما آموخته به یک دوچرخه سوار که به احتمال زیاد شما برگزار کردن. در حال حاضر همین کار را برای شخص دیگری در سطح عاطفی. پیشنهاد حمایتی گوش به کسی که نیاز به بحث در مورد زمانی که آنها در حال رفتن را از طریق و یا ارائه به مربی کسی است که تلاش حرفه ای. یک دوست به کسی که تنها نیست. یک تفاوت ساز.

همچنین اغلب رسیدن به دوستان و خانواده از طریق تلفن و یا چت تصویری. همه ما نیاز به پشتیبانی از عزیزان و آنها به ما نیاز دارند. فقط یک کوتاه تعامل با آنها می تواند یک تفاوت بزرگ در خلق و خوی خود را و آن را به معنای زیادی به آنها را به عنوان به خوبی. این انرژی چند برابر است.

دریافت کمک های حرفه ای اگر شما به آن نیاز دارید. منابع در دسترس برای کمک به رهبران و کارکنان به طور یکسان که در حال دست و پنجه نرم کردن با اضطراب و افسردگی است. اگر شما گمان می برند که شما چه احساس فراتر از کنترل موقعیتی استرس شما آن را مدیون خودتان و کسانی که تعداد شما را به مشورت با یک روان, بهداشت حرفه ای. اجازه ندهید ترس از انگ شما نگه بازگشت. همه ما نیاز به کمک از زمان به زمان و مسئول چیزی که به انجام است که به دنبال آن زمانی که مورد نیاز است.

در نهایت می دانم که طرز فکر واقعا مهم است. آن را ممکن است برای دیدن آنچه که همه ما در حال رفتن را از طریق به عنوان یک رشد تجربه می کنند. چالش ها غلبه کنیم ممکن است ترک نبرد زخم, اما آنها همچنین ممکن است ما را قوی تر و جالب تر است.

من آن را شنیده ام گفت که این چیزی است که اتفاق می افتد به شما, اما چگونه شما واکنش نشان می دهند به آن است که تعداد. هیچ یک از ما را انتخاب کرده اند به سختی با آن مواجه هستیم اما ما می توانید انتخاب کنید که چگونه رویکرد ما به آنها.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود “مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد” است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل [email protected] و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im