اجتماعی فاصله کار ؟ در اینجا چیزی است که Kitsap را به مقامات بهداشت عمومی می گویند

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 7:10 PM EDT May 8, 2020پس از هفته های اجتماعی فاصله و دیگر دولت موظف محدودیت,

توسط ABESTANEWS در 25 فروردین 1399

پس از هفته های اجتماعی فاصله و دیگر دولت موظف محدودیت, Kitsap, مقامات بهداشت عمومی می گویند شواهدی وجود دارد که اقدامات شدید در حال کمک به کاهش coronavirus' گسترش در غرب صدا. مقامات همچنین هشدار داد Kitsap County نیست از خطر و در عین حال خواست ساکنان به ادامه ماندن در خانه و دور از دیگران است.

در این مرحله سلامت عمومی پاسخ به COVID-19 به نظر می رسد به کار. تعداد موارد تایید شده به طور پیوسته افزایش یافته است — بیش از 100 در روزهای اخیر — اما شده است وجود دارد هیچ چشمگیر دست انداز در بخشی از مثبت نتایج آزمون. وجود دارد هنوز به شیوع در دراز مدت مراقبت از تاسیسات و یا یک خوشه COVID-19 موارد است. بیمارستان محلی سیستم به نظر نمی رسد به غرق شود.

در مجازی سلامت در جلسه هیئت مدیره روز شنبه, Kitsap, سلامت افسر سوزان ترنر گفت: همه این عوامل نشان می دهد که شیوع هنوز بدست به عنوان بد به عنوان بسیاری ترسید.

"ما به نظر می رسد در واقع تأثیر اثرات ناشی از شیوع بیماری به عنوان نتیجه کار سخت خود را و جامعه ما را سخت کار در اجرای تغییرات," او گفت: در این نشست است.

مقامات در حال دیدن نشانه های مثبت

از حدود 2000 تست های انجام شده به عنوان از آوریل 5 تنها 5 درصد باید دوباره مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus توجه به بهداشت منطقه گزارش هفتگی. از تایید COVID-19 موارد حدود 12 درصد منجر به یک شب بستری در بیمارستان.

ترنر اذعان کرد که درصد همیشه می توانید تغییر دهید به خصوص اگر Kitsap تجارب شیوع بیماری در امکانات مسکونی. "ما نمی دانیم که آنچه که در آینده نگه می دارد," او گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

این Kitsap بهداشت عمومی منطقه ادامه داد: برای انجام فشرده مورد و تماس با تحقیقات و پیگیری کردن هر فرد تایید به COVID-19 و لیست افرادی که در تماس نزدیک با آن شخص.

"ما به شدت احساس میکنیم که انجام این تحقیقات بسیار مهم و ضروری برای کاهش گسترش COVID در جامعه ما" کیت Grellner, مدیر, از, Kitsap, بهداشت عمومی منطقه گفت: در این نشست است. "ما قصد داریم برای انجام این کار به عنوان و به عنوان سخت به عنوان ما می توانیم."

Coronavirus: Kitsap, کشاورزی, باغبانی حیاط خلوت شاهد افزایش طول همه گیر

این تحقیقات Grellner گفت: نمایش تعداد تماس نزدیک برای هر مثبت COVID-19 موارد بر باد رفته "کاملا به طور قابل توجهی در اینجا از دیر شده است." سلامت منطقه ویژگی های است که روند مثبت اجتماعی-فاصله گرفته است. "ما احساس می کنیم که در بیشتر قسمت ها که شروع به اثر را در اینجا در Kitsap County" Greller گفت.

اگر چه بسیاری از آنها به دنبال فرماندار اقامت در خانه سفارش — به تازگی تمدید طریق ممکن 4 — برمرتون شهردار گرگ ویلر مواخذه برخی از ساکنان زیر قیمومیت.

در یک بیانیه عمومی در هفته گذشته ویلر گفت: او را شنیده و گزارش از مردم میزبانی کباب کردن حیاط خلوت و یا حضور در رویدادهای اجتماعی در حالی که برخی از غیر ضروری کسب و کار را "گستاخی" را نادیده گرفته و نظم و ادامه داد: به کارکنان و آمد به کار می کنند.

"این قابل قبول نیست" او در بیانیه ای گفت:. "ما می دانیم که coronavirus می تواند به سرعت گسترش و اگر مردم با هم در گروه های بزرگ و موارد مثبت COVID-19 موشک وار رفتن می تواند اگر اجتماعی فاصله و سلامت دیگر اقدامات به دنبال ندارد."

پوشیدن ماسک صورت, اما هنوز هم در خانه بمانند

دولت و مقامات بهداشتی فدرال در حال حاضر توصیه مردم به پوشیدن پارچه پوشش صورت در اماکن عمومی که در آن آنها می توانند اقامت 6 پا و دور از دیگران, اگر چه آنها می گویند در صورت پوشش لازم نیست. ماسک های پزشکی از جمله فولاد ماسک و N95, باید این سایت متعلق به کارکنان مراقبت های بهداشتی با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان را هدایت.

در حالی که پوشش صورت یک سطح اضافی از حفاظت آنها نه یک جایگزین برای دیگر اقدامات حفاظتی. مقامات بهداشتی می گویند هنوز انتقادی به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است دستهای و ضد عفونی کردن استفاده می شود اغلب اشیاء.

با هدف کلی کاهش این ویروس گسترش و جلوگیری از سیستم مراقبت های بهداشتی از غرق شدن ترنر می گوید که "غیر دارویی مداخلات" مانند ماندن در منزل و اجتناب از تماس نزدیک و تمیز کردن فضاهای به نظر می رسد مسطح منحنی در Kitsap مانند دیگر مناطق ایالت واشنگتن. اما آنها را نگه داشته بود تا او گفت:.

Coronavirus تاثیر: Kitsap پناهگاه بی خانمان کار اضافه کاری برای جلوگیری از گسترش

هریسون مرکز پزشکی مقامات می گویند این بیمارستان در حال حاضر زیر ظرفیت است. هریسون افسر ارشد عامل مت Wheelus می گوید: مردم به طور کلی اجتناب از اتاق اورژانس. "اگر مردم گمان آنها COVID-19 علائم آنها به طور کلی زیر راهنمایی ما با رفتن به یکی از ما 10 تریاژ مراکز و یا با استفاده از رایگان ما مجازی مراقبت فوری خدمات او گفت:" در ایمیل و بیانیه.

اما ترنر یادداشت هنوز فاقد اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر رویکردی در بخش بزرگی چون تست برای coronavirus شده است فاقد سراسر کشور است. وجود 120 تایید موارد گزارش شده در Kitsap روز چهارشنبه از جمله شهرستان اولین گزارش, مرگ, اما به احتمال زیاد وجود دارد بسیاری از مردم با COVID-19 که آزمایش نشده چرا که آنها فقط علائم خفیف.

این بدان معناست که هیچ کس نمی داند تا چه حد کامل که COVID-19 گسترش یافته است.

"این یک نمونه محدود," ترنر گفت. "آن را نمایندگی نمی کند از کل جمعیت. آن را فقط نشان دهنده افرادی که دریافت تست."

خوش بینی

تازه ترین پیش بینی توسط دانشمندان دانشگاه واشنگتن ارائه یک دیدگاه خوش بینانه دولت outbreak. UW موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی مدل نشان می دهد که دولت ممکن است در حال حاضر اوج خود را سپری بیمارستان استفاده از منابع. محققان پیش بینی دولت را ببینید حدود 700 مرگ و میر ناشی از COVID-19 مراتب کمتر از آنچه قبلا انتظار می رود.

با این حال وجود ندارد پیش بینی است که مختص به شهرستان Kitsap است که به احتمال زیاد حدود دو هفته پشت سیاتل و Snohomish County, ترنر گفت: "این پیش بینی در تاریخ و استفاده از این منحنی احتمالا کمی زود برای Kitsap."

با وجود برخی از روندهای مثبت ترنر می گوید: این مهم است ساکنان همچنان زیر بهداشت عمومی موارد احتیاط و محدودیت های اجتماعی از جمله ماندن در منزل به جز فعالیت های ضروری.

"ما قطعا به دور از از جنگل" او گفت:. "ما هنوز هم شبح برخی کاملا مالیات فعالیت هنوز به آمده است."

حتی اگر این شیوع موجود است, این ویروس هنوز هم می تواند یک تهدید چرا که هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم که نمی خواهد در امان ترنر گفت. بدون واکسن می تواند وجود داشته باشد "امواج" از بیماری که نیاز به محدودیت های مشابه پایین جاده.

"سوال این است که واقعا چگونه بسیاری از غیر ایمنی بدن مردم ما باید در جامعه ما? و من ترسیده بودند در فکر کردن در مورد که" او گفت:.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن