#iPlan2Live طول می کشد بیش از Infinite

مثل همه عالی عدالت اجتماعی جنبش Chicagoan Kale ویلیامز انقلاب شامل cats—یعنی, Gingy شیرین lil خز کودک کاملا ب

توسط ABESTANEWS در 17 تیر 1399

مثل همه عالی عدالت اجتماعی جنبش Chicagoan Kale ویلیامز انقلاب شامل cats—یعنی, Gingy شیرین lil خز کودک کاملا با رسانه های اجتماعی زیر است. ویلیامز و Gingy هستند در راس #iPlan2Live دو-veined پروژه که شامل انیمیشن و شهادت شخصی از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی. همانطور که از نوشتن این مقاله, hashtag روند در Infinite با بیش از 150K انداز است و هنوز هم به دست آوردن کشش.

ما گفتگو ویرایش شده برای طول و وضوح.

KT Hawbaker: اجازه دهید بحث در مورد ریشه های خود را کار می کنند. هنگامی که شما تبدیل به آگاه از نژادپرستی به عنوان یک مفهوم ؟

Kale ویلیامز: در دبیرستان, من "بهترین دوستان" خواست من به عنوان عجیب و غریب; من تا به حال بچه ها می آیند تا به من و گفت: پدر و مادر خود را شناخته شدند KKK عضو و آنها که "کشتن بچه niggers." در وضعیت دیگری, یک گروه از سفید کودکان و نوجوانان و یکی از سیاه دختر رفت تا به پدر بزرگ من و فریاد زد "نمی آورد و او بدون مو, سیاه پوست, کون به اینجا!" به عنوان ما به سمت چپ و سوار در بزرگراه من از کفش و گیر من پا در پنجره. من به یاد داشته باشید که کتی پری "Teenage Dream" بود و در رادیو—آن لحظه ای که با من گیر کرده.

چگونه درک خود را از نژادپرستی را تغییر دهید به عنوان شما بزرگتر است ؟

من متوجه شدم من فرهنگ پنهان شده بود و من رنگ بود fetishized. منظور من برای موفقیت من تا به حال کت و زبان من در اصطلاحات مخصوص یک صنف از ظالم. این آشکار سه راه: فیزیکی, چگونه لباس ما به جذب; های روانی و چگونه ما کمك ایده ها و دیدگاه های سفید برتری و معنوی وجود دارد برخی از افرادی که باید اجازه دهید که ردای پوشش هر بیت از آنها. حقیقت ناگوار است که همه ما غیر ارادی به دنبال سفید برتری و ما همه باید در عمل فعال است. من می خواهم به مردم بگویم که تمام زندگی مهم اما فراموش نکنید که سیاه و سفید است که در آن بیش از حد.

بود وجود دارد یک واقعه خاص است که منجر شما به مجازی سازماندهی?

من دیدم افرادی که در خارج اعتراض—بسیاری از آنها افرادی که شبیه من است. اما واقعیت برای معترضان است که فعالیت به پایان می رسد زمانی که آنها به خانه است. در ضمن من در خانه من دیدن سرفصل های مورد lynchings. من می خواستم هر کسی که حتی یک نفر را می دانید که من قصد دارم در هزینه هر ثانیه از زندگی من با هدف. بنابراین من در زمان به اینترنت یک ابزار برای ادامه رشد و بسیج.

چرا شما انتخاب عبارت #iPlan2Live?

برای مردم سیاه و سفید, نفس ما است که فعالیت و نفس زندگی است. من می خواهم هر ثانیه تضمین شده برای همه مردم سیاه و سفید—trans nonbinary, genderfluid و ابهام جنسی گنجانده شده است.

@gingytheconcernedkitty

به من کمک کند زندگی می کنند. ##پل ##blacklivesmatter ##iplan2live ##blackcreator ##blackmusic

♬ صدای اصلی - gingytheconcernedkitty

چیزی که واقعا به من منتقل شد درباره اولیه خود تصویری است که چگونه به شما بگویم بیننده که شما در حال حاضر دوستان است. این یک لحظه مناقصه. چه چیزی شما فکر می کنم نقش نرمی است وقتی که می آید به حرکات مانند #پل و #iPlan2Live?

اجازه دهید من را مشخص کنید: پل یک تاریخ است. #iPlan2Live یک جنبش است که در آن تاریخ است.

مهم است که نه اشتباه نرمی برای ضعف است. فلسفه من در زندگی این است که برای بیرون آمدن به همان اندازه عشق و نور به جهان به عنوان امکان پذیر است. بدیهی است که من انسان هستم و اشتباهات ساخته اند اما من بهترین من. من امیدوارم که هر کسی که من را می بیند تصویری در نظر ما دوستان و پشتیبانی از تمام هویت در سیاهی. من می خواهم به جهان چهره برای نرمی در یک مرد سیاه و سفید—یک لبخند یک لمس بر روی قلب و آشنایی.

آیا اهداف خود را برای این جنبش وجود دارد ؟

انتزاعی, من می خواهم به انسانی همه مردم سیاه و سفید. من می خواهم به فشار بذر عشق را در دل هر کسی که می بیند این فیلم و ساختن یک جامعه اختصاص داده شده را تغییر دهید. من می خواهم به همکاری با رهبران طوری که در هر ثانیه تضمین شده است برای همه مردم بدون در نظر گرفتن چگونه نفرت ناشی حتی در درون جامعه ما است.

بیشتر مشخص من قصد دارم در گسترش واژه های کلیدی تعاریف و ایده های مرتبط با پل از طریق #iPlan2Live سری کارتون. من مایل به آموزش. من همچنین می خواهم به ارتباط با یک جریان است که طول می کشد به اشتراک گذاری اطلاعات به طور جدی. بسیاری از افراد ناآگاه هستند و اطلاعات قدرت است, اطلاعات است, عشق است و عشق در نهایت منجر به صلح و آرامش برای مردم است.

به من بگویید در مورد چگونه شما با آن ایده است.

این #iPlan2Live کارتون سری ویژگی های گربه های ناز صحبت کردن در مورد مفاهیم مهم در مورد به حاشیه رانده شده و هویت. من انتخاب گربه به دلیل my cat, Gingy, است فوق العاده زیبا و 19K followers on Infinite. در مجموع تاثیر گذار! و من بخشی از پیروان تمایل به گربه محبت مردمی برای تغییر اجتماعی. نتیجه نهایی این است متنوع بازیگران از گربه های ابراز شده توسط Kandisiyah آرنولد, براندو, Crawford, فضل Ahn, Adrian استین Meiling جین و Lizbeth De Los Reyes. من می خواهم از این سری به مشتری و برگشت از آنجا که من می دانم این مهم را به گسترش اطلاعات است. آن را نگه می دارد ما سازگار است. در حالت ایده آل آن را باد به عنوان یک Netflix یا Hulu نشان می دهد—هر کس می توانید ببینید قدرت و پتانسیل در کار من و من.

در ضمن چگونه می توان مردمی درگیر ؟

آنها می توانند با استفاده از هشتگ در کانال های رسانه های اجتماعی برای پیوستن به مکالمه و دنبال سری کارتون—ما در حال انتشار یک قسمت از یک هفته.

به منظور حفظ این ما نیز باید از انیماتورها, حسابدار, و سرمایه گذاران برای کارتون. ما نیز با استقبال از بازیگران محلی و جهانی مشاهیر—واقعا هر کس دیگری که می خواهد برای کمک به. اولین گام: Follow us at @IPlan2Live در Instagram و @GingyTheConcernedKitty در Infinite. همچنان خواستار عدالت برای همه مردم سیاه و سفید. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب