رسیدگی به Kitsap زندانی زندان مرگ انتظار می رود بعد از این تابستان

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 2:38 PM EDT Jun 13, 2020این تحقیق در مرگ بازداشت در ماه گذشته از یک Kitsap Co

توسط ABESTANEWS در 24 خرداد 1399

این تحقیق در مرگ بازداشت در ماه گذشته از یک Kitsap County زندان زندانی متهم به قتل در انتظار گزارش پزشکی قانونی شهرستان برای تعیین علت مرگ, با توجه به بیانیه روز شنبه.

این گزارش انتظار می رود که در حدود شش تا هفت هفته است.

شان مایکل هاول 28 اعتراف در مارس 8 به برمرتون کارآگاه پلیس است که او را کشته سابرینا اولسون-اسمیت و 23 ساله در خانه اش در مونتگمری خیابان با توجه به اسناد دادگاه. یک زن با آنها هاول تا به حال شده است در یک رابطه قبل از متهم او را از ساخت وحشتناک تهدید به سمت او و گفت که او بیمار روانی. در هاول در بیانیه ای به کارآگاهان گفت: به اعتقاد او اولسون-اسمیت یک شیطان.

صبح روز بعد پس از گذراندن شب در زندان هاول است که ادعا شده دیده می شود دستکاری با یک بارانی در یک مستاجر بحران همراه است. بحران سلول های خالی دیوارها و کف و خانه زندانی که می تواند یک خطر برای خود و یا دیگران است.

"اصلاحات افسران وارد هاول همراه و اقدام به مهار او با قصد حرکت او به همراه" با توجه به روز جمعه در بیانیه ای از دولت واشنگتن گشت که منجر به چند آژانس تحقیقات به هاول مرگ است.

"هاول شروع به مقاومت در برابر خشونت" با توجه به این بیانیه. او گرفته شد به هریسون مرکز پزشکی در آنجا باقی ماند تا زمانی که او ممکن است 15.

یکی از اصلاحات افسر مجروح شد. هیچ افسران قرار داده شد در مرخصی اداری.

"پس از بررسی کامل آن را ارسال به دادستانی برای بررسی" گفت: سپاهی چلسی هاجسون سخنگوی دولت گشت که منجر به Kitsap بحرانی Incident Response Team بررسی است.

پزشکی قانونی جف والیس گفت: دفتر خود را در حال انتظار برای سم شناسی و بافت شناسی نتایج حاصل از نمونه های گرفته شده در مارس 18 کالبد شکافی از هاول.

والیس گفت که او انتظار دارد نتیجه می رسند بین 70 تا 80 روز پس از کالبد شکافی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن