مصاحبه با یک gamer

دوست من جورج 11 و بزرگ در سمت جنوب شیکاگو است. او یک CPS دانشجو فقط به پایان رساندن کلاس ششم. من بوده ام با ج

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

دوست من جورج 11 و بزرگ در سمت جنوب شیکاگو است. او یک CPS دانشجو فقط به پایان رساندن کلاس ششم. من بوده ام با جورج پس از تولد او—پدر و مادر خود را در حال دو نفر از بهترین دوستان من است. جورج مشتاق آنلاین پرنیان بنابراین ما داشتند حرف زدند در مورد علاقه خود را (و به اعتبار خود او نمی رول چشمان خود را به من در حالی که من به او گفتم من GenX داستان در مورد بازی Ms. Pac Man و شیطان پین بال دزد در بازی).

سالم: خوب پس چه شد شما به دنیا آمد ؟

جورج: 2008.

چگونه شما اول در مورد کامپیوتر و آیا یکی از شما به یاد داشته باشید با استفاده از ؟

اولین کسی که من مشغول به کار شد . . . من فکر می کنم این پدر من است. او متعلق به یک لپ تاپ (که او نیز شکست بعد). آن نشسته بود در گوشه ای از خانه ما در یک صندلی و من همیشه استفاده می شود به زودتر از خواب بیدار در صبح بیش از هر کس دیگری به آن کامپیوتر و بازی, چوب شکل بازی ها.

چه, چوب شکل بازی ؟

شخصیت ها همه با چهره های چوب. آنهایی که من معمولا از شما خواسته برای ایجاد ارتش از چهره های چوب و وجود شخصیت های مانند شمشیرزن جادوگران و غول ها و کمانداران. شما می توانید شخصیت های دیگر از این بازی و پس از آن شما می توانید ارسال آنها را به مبارزه با دیگر قطعات از مبارزات انتخاباتی و یا ماموریت های دیگر است.

صبر کنید, اجازه دهید به بالا و برای یک ثانیه—چگونه پیر شد شما هنگامی که شما انجام این کار ؟

پنج یا شش سال.

چگونه شما می دانید که چگونه به انجام هر کاری بر روی کامپیوتر خود و سپس ... و چگونه شما می دانم که وجود دارد بازی ها در کامپیوتر ؟

من فکر می کنم این برای اولین بار در مهد کودک—ما تا به حال کمی بازی های رایانه ای است که ما در کلاس برای کامپیوتر تکالیف مانند مینی بازی در مورد ریاضی و خواندن. و سپس از وجود من می خواستم به بازی بازی های بیشتر. این که چگونه من در مورد دیگر بازی ها در کامپیوتر است.

آیا شما همیشه به حال برخی از مرتب کردن بر اساس از کامپیوتر در کلاس درس خود را در مدرسه ؟

آره.

هنگامی که آیا شما به یاد داشته باشید برای اولین بار صحبت کردن با دوستان خود را در مورد بازی های رایانه ای و پیدا کردن که سایر مردم نیز آنها را به بازی?

Afterschool مراقبت است که مانند یک فعالیت های فوق برنامه: شما باید کلاس های ویژه ای بعد از مدرسه به پایان می رسد اما آن را هنوز هم در همان ساختمان. من شنیده ام در مورد بازی از بچه ها که بازی بازی ها و پس از آن من هم می خواهم سعی کنید به بازی این بازی و پس از آن من می خواهم به آنها صحبت در مورد بازی ها.

آیا شما به یاد داشته باشید اولین بازی های کامپیوتری است که شما واقعا هیجان زده در مورد ؟

احتمالا Minecraft Pocket Edition. آن را مانند به طور منظم Minecraft ساخته شده اما برای iPads ها و چیزهایی مانند آن. من آن را دوست داشت چون من می تواند بازی با پسرعموهای من و دوستان من به دلیل آن رایگان است و تعداد زیادی از دوستان من نداشته کامپیوتر اما می تواند بر روی یک تلفن و یا رایانه لوحی خود را از مدرسه. برخی از دوستان می تواند با استفاده از پدر و مادر خود را به کامپیوتر اما معمولا آنها نمی تواند, مانند, دانلود بازی های بر روی آنها. و همچنین من فکر نمی کنم من می دانستم که چگونه به دانلود بازی که در آن نقطه.

بنابراین در حال حاضر شما بازی چند نفره بازی آنلاین با افراد دیگر. یکی از چیزهایی که نگرانی من این است که شما به طور بالقوه با همه نوع مردم از سراسر جهان است. چه هستند برخی از چیزهایی که شما و دوستان خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که شما در حال بازی کردن با مردم که شما نمی خواهید به صحبت کردن?

معمولا دوستان من و من فقط ایجاد یک مهمانی خصوصی (درون بازی) که در آن ما می توانید صحبت کنید. هیچ کس دیگری می توانید پیوستن مگر ما تا به حال آنها را دعوت.

این است که چیزی که شما در مورد آموخته در مدرسه ایمنی در اینترنت?

آره. از آنجا که ما تا به حال واقعا خوب کلاس کامپیوتر صحبت کردن در مورد ایمنی آنلاین: چگونه به نگه داشتن اطلاعات خود را امن و به اشتراک گذاری هرگز رمز عبور خود را. چیزهای شبیه به آن. من می خواهم بگویم که در درجه اول و درجه دوم.

به من بگویید در مورد بازی شما بازی به طور منظم این روز است.

بسیاری از بازی هایی که من بازی می کنم معمولا واقعا محبوب بازی های آنلاین: بازی Counter-Strike: Global Offensive, Rainbow Six Siege . . . گاهی اوقات من بازی Roblox از آنجا که بسیاری از دوستان من اصلا به بازی های دیگر و یا نمی توانید آنها را دانلود کنید و در Roblox شما می توانید با هر کس به صورت رایگان آنلاین.

دیگر چه نوع از چیزهایی که شما استفاده از کامپیوتر خود را ؟

من مطالعه و پژوهش چیزهای زیادی به نوشتن مقالات.

آیا شما هر گونه بازی های مورد علاقه شما که نه بر روی یک کامپیوتر و یا تلفن ؟

من حدس می زنم بسکتبال. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن