Inslee ارسال مطلب سرباز گارد ملی به سیاتل به عنوان حکومت ادامه

لیزا BAUMANN آسوشیتد پرسمنتشر شده 4:08 PM EDT 31 مه سال 2020سیاتل (AP) — واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعز

توسط ABESTANEWS در 12 خرداد 1399

سیاتل (AP) — واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعزام اضافی 200 سرباز گارد ملی به سیاتل در روز یکشنبه برای کمک به حفظ نظم پس از تظاهرات قتل جورج فلوید خشونت تبدیل شد با غارتگران فوق العاده ای از مغازه ها و سرقت لباس و موارد دیگر از مرکز شهر مغازه ها.

شهرداران از سیاتل و پورتلند, اورگان, اعمال شب یکشنبه حکومت.

Inslee را سفارش بدان معنی است که تا به 400 گارد ملی پرسنل در دسترس خواهد بود برای کمک به شمال غربی این شهر پاکسازی و مقابله با پتانسیل بیشتر ناآرامی.

پلیس سیاتل دستگیر حداقل 27 نفر روز شنبه به اتهام مانند حمله و غارت در حالی که پورتلند پلیس دستگیر 48 نفر پس از مرکز شهر مغازه بودند تخریب و آتش سوزی شد.

در صبح روز یکشنبه صدها نفر از مردم از همه سنین معلوم در مرکز شهر سیاتل برای کمک به تمیز کردن تخریب جارو کردن شیشه های شکسته و تمیز کردن نقاشی های دیواری. شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین راه می رفت از طریق منطقه و صحبت با صاحبان کسب و کار.

در Kitsap شهرستان Kitsap ERACE ائتلاف اعلام کرد: "یک هفته از اقدام جمعی" با سه ماهه اول سال از حوادث برنامه ریزی شده در Manette پل عابر پیاده راه در بعد از ظهر یکشنبه. این رویداد را به عنوان یک "Black Lives Matter" و "بومی زندگی" موضوع رویداد.

"نشان می دهد تا در همبستگی. نشان می دهد تا به تماس برای عدالت" گفت: این رویداد اعلام Facebook با یک تماس توسط سازمان برای شرکت کنندگان به پوشیدن ماسک و نگه داشتن 6 پا از فاصله بین دیگران. همراه با نام جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و دیگران این رویداد به نام برای شرکت کنندگان به رسمیت شناختن Stonechild Chiefstick یک بومی آمریکایی که به ضرب گلوله توسط یک پولسبو افسر پلیس در این شهرستان در سوم ژوئیه رویداد سال گذشته است.

وجود خواهد داشت مشابه رویدادهای برگزار شده توسط Kitsap ERACE ائتلاف روز سه شنبه در ردموند و در روز پنج شنبه در بینبریج با توجه به پست on Facebook.

سیاتل تا به حال 5 بعد از ظهر شنبه مقررات منع رفت و آمد و پورتلند بود 8 p. m. کسانی که حکومت برای تمام شهرستانها در محل باقی می ماند برای روز یکشنبه گفته است. دیگر شهرهای شمال غربی با حکومت یکشنبه شامل یوجین و سالم در اورگان.

به دلیل حکومت نظامی, واشنگتن, وزارت امور خارجه کشتی دوباره به حالت تعلیق در رو به مشرق خدمات کشتی به کلمن حوض در روز یکشنبه.

Durkan اعلام مقررات منع رفت و آمد برای شنبه و یکشنبه پس از تظاهر کنندگان خودروهای پلیس را به آتش کشیدند و ریخته بر روی ایالتی 5 مجبور اتوبان را بسته شدن موقت از طریق بخش مرکزی از شمال غربی بزرگترین شهرستان.

هزاران نفر از مردم با تجمع در مرکز شهر سیاتل در اعتراض به کشتار فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت دوشنبه پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن تا او را متوقف تنفس. مرگ او باعث شده است تا اعتراضات در سراسر آمریکا و اروپا.

تا حد زیادی مسالمت آمیز تظاهرات در سیاتل اتفاق افتاده است بعد از ظهر روز شنبه در حالی که پلیس بعد از مستقر فلش چتری برای متفرق کردن مردم به آنها گفت: تا به حال شروع به پرتاب سنگ و بطری در افسران. پلیس همچنین اسپری فلفل تظاهر کنندگان که نزدیک به خطوط پلیس و ماموران با دوچرخه تحت فشار قرار دادند و مردم را به حرکت به عقب.

دولت واشنگتن گشت به طور موقت بسته شده هر دو جهت از بین 5 از طریق این شهر بین ایالتی 90 و بزرگراه 520. معترضان راهپیمایی از طریق خطوط اتوبان.

اخبار فیلم نشان داد حداقل یک پلیس نابود رزمناو دیگر خودرو آتش سوزی و شکستن به فروشگاه های خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر. تصویری از شلیک گلوله توسط یک روزنامه نگار از سیاتل وب سایت خبری Crosscut نشان داد پلیس پس از رسیدن همانطور که عرض شد در حال شکست و شکسته. به عنوان یکی مامور مهار یک فرد دستگیر, این ویدئو نشان داد که افسر قرار دادن زانو خود را در گردن و جمعیت yells او را به آن را حذف کنید. این ویدئو پس از آن نشان می دهد یک افسر دوم کشیدن زانو خاموش گردن و بر روی تروریستی را به عقب.

پلیس سیاتل گفت: دو تیربار بودند که به سرقت رفته از اتومبیل های گشت زنی بودند که آتش بازیافت شده توسط یک گارد امنیتی خصوصی برای یک تلویزیون محلی گزارش.

اگر چه بسیاری از پراکنده به زودی پس از ده ها تن باقی مانده در مرکز شهر در مخالفت با حکومت نظامی, تنظیم, آتش سوزی, شکستن به فروشگاه های خرده فروشی و مصرف اقلام در حالی که پلیس با شلیک گاز اشک آور و بازداشت حداقل یک نفر.

بهترین گفت: افسران و نفر دیگر مجروح شدند هر چند او نمی ارائه جزئیات.

"ما ادامه خواهد داد برای پاسخ سریع به تمام اعمال خشونت آمیز و تخریب" بهترین در بیانیه ای گفت.

واشنگتن سربازان گارد ملی بودند و غیرمسلح تحت جهت شهرستان, رهبری, بیانیه از دفتر والی گفت.

"گارد ملی در ایستاده برای کمک به اداره پلیس سیاتل به درخواست شهردار Durkan," Inslee گفت. "آنها تنها استفاده می شود اگر کاملا ضروری است و ما قدردانی تلاش های خود را برای کمک در این کار مهم است."

همانطور که برای منع رفت و آمد شهروندان باقی می ماند باید در خانه های خود را "تا حد امکان" و نه در سفر و یا از طریق سیاتل زمانی که آن را در محل گفت: Durkan بهترین و Seattle Fire Department رئیس هارولد Scoggins در بیانیه ای.

پورتلند شهردار تد ویلر اعلام کرد صبح روز یکشنبه که در شهر حکومت نظامی ادامه خواهد داد و دوباره شروع می شود در 8 بعد از ظهر یکشنبه. برای دومین شب مردم در پورتلند خیابان های شهر پرسه می زدند. افسران گفت: برخی از پرتاب پرتابه در آنها. با توجه به بیانیه ای آتش بازی و "هوایی خمپاره" پرتاب شد و در Multnomah County Courthouse اواخر روز شنبه.

در یک صدای جیر جیر صبح روز یکشنبه ویلر پورتلند شهردار نوشت: "آشوبگران هستند و نه رهبری اعتقاد راسخ به تغییر سیستمیک نژاد پرستی. آنها اپورتونيست با استفاده از پوشش تظاهرات مشروع برای ایجاد ترس در جوامع ما. اجازه ندهید که آنها را."

Kitsap sun, اخبار محلی, ویرایشگر, Kimberly Rubenstein کمک به این گزارش. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب