داخل پیچیده دنیای پاکت پی سی پولی

اوه به قرنطینه داخل یک پاکت پی سی پولی امن و محصور همه همینطور نوه ها از خانه مجسمه در پلاستیکی رنگارنگ. مرور

توسط ABESTANEWS در 14 خرداد 1399

اوه به قرنطینه داخل یک پاکت پی سی پولی امن و محصور همه همینطور نوه ها از خانه مجسمه در پلاستیکی رنگارنگ. مرور Instagram account @polly_pick_pocket ممکن است بهترین چیز بعدی. لوگان مربع–بر اساس هنرمند جولیا Carusillo با این نسخهها کار به عنوان یک مجموعه و نمایشگاه طراح ایجاد مجموعه و نمایش برای تئاتر مراکز طبیعت و آکواریوم—که به او خاص قدردانی مینیاتوری جهان است. محبوب Instagram او نوشته های تسکین دهنده ASMR "تور" از پولی جیب داخلی از مجموعه خود را. او را آراسته ناخن بر علیه clamshells. این موارد باز به فاش کردن کوچک تعاملی جهان در داخل: 80s-kitsch گشت و گذار زیستن یک نقاشی با مداد رنگی پری غار یک پارک آبی با یک سیم پیچ صورتی اسلاید یک سالن مو با کوچک شطرنجی کف. حساب این شعار است که "من شرط می بندم شما تا به حال یکی از همان!"

با فریاد از ایزابل و 21,500 Instagram followers (و شمارش) Carusillo به شنود گذاشته به جهان آنلاین از 90s نوستالژی, اسباب بازی, جمع آوری و طراحی علاقمندان است. او به صحبت ما در مورد درخواست تجدید نظر از مینیاتور, اسباب بازی' نفوذ در خود هنر است که پولی جیبی تاشو او می خواهم توصیه برای پناه در محل.

مگان کربی: که در آن شما خود را دریافت کنید پولی جیب ؟

جولیا Carusillo: بزرگترین حمل و نقل است که من تا کنون بدست آمده یک زن در Craigslist بود که فروش حدود 15 clamshells. این جایی که من کردم بخش عمده ای از معدن درست زمانی که من شروع به جمع آوری دوباره [حدود پنج سال پیش]. من هم آنها را در eBay. من فقط آنها را در بر داشت در فروشگاه صرفه جویی چند بار. کسانی که این لحظات طلایی هنگامی که شما آنها را پیدا کنید در وحشی. که تنها برای من اتفاق افتاده دو بار. من اطلاعیه برای این املاک, فروش وب سایت, و گاهی اوقات مردم خواهد بود و فروش آنها. اما به نوعی از مردم می دانند که آنها با ارزش است و بنابراین اغلب زمانی که من به املاک و فروش آنها در حال حاضر از بین رفته و یا آنها فوق العاده آسیا.

چگونه می توانم به شما مناسب را گسترده تر پولی جیبی رسانه های اجتماعی ،

من دوستان در Instagram با همه این حساب. من فکر می کنم حساب من متفاوت است چون من نمی جمع آوری عروسک ها در همه. من فقط جمع آوری clamshells. من احتمالا یک صد عروسک که آمده اند با برخی از کیت. اما من اصلا دنبال مجموعه کامل راهی که حساب های دیگر انجام دهید. من مراقبت زیادی در مورد معماری واقعی اسباب بازی از من در مورد عروسک.

آنچه شما تساوی به تاشو سازه ؟

من یک مجموعه و نمایشگاه طراح. دنیای مینیاتور همیشه فوق العاده برای من جالب است. در مدرسه و در زندگی حرفه ای من را لمسی و دیجیتال مدل. من عاشق ریزه کاری های معماری مجموعه. آنها بسیار پیچیده و دقیق است. این شگفت انگیز است که آنها می توانند این سطح از جزئیات با اندازه از این چیزها.

چگونه پولی را که در جیب جا به تاریخ هنر?

من عاشق زهره از Willendorf و تمام مجسمه مینیاتوری در طول تاریخ هنر. آنها بسیار زیبا است. زمانی که شما رفتن به آسیا بال در موسسه هنر و دیدن همه از قطعات کوچک کمی وجود دارد که حک شده از جید. من فقط دوست دارم که.

این باعث می شود من فکر می کنم از تورن مینیاتوری اتاق در موسسه هنر ،

این بود که همیشه یک قسمت اصلی برای من است. من در حومه و ما می رفتن و بازدید از آن در همه زمان ها. من مامان را دوست دارد مینیاتور بیش از حد و به همین خواهر من. این تورن اتاق بهترین هستند. من یک ماه پیش—خوب, من حدس می زنم آن را قرنطینه پس از آن بود که بیشتر شبیه به سه ماه پیش است. من رفتم و آنها را بازدید و آنها خیلی زیبا.

چگونه پولی جیب نفوذ خود را طراحی کار می کند ؟

رویای من کار خواهد صادقانه بود برای طراحی پولی جیبی جهان است. من فراموش گلدوزی و من انجام داده ام واقعا پیچیده گلدوزی مختلف پولی در جیب. و من حدس می زنم که از دیدن این سطح از جزئیات شما می توانید از تولیدات پلاستیکی ساخته شده است آن را برای من روشن است که من می توانم به این سطح از جزئیات از چیزهایی که من را.

چگونه شما را توصیف پولی جیبی زیبایی?

فوق العاده 80s در اوایل 90s. پولی iconically کوتاه پرم که من دوست دارم. تولیدات پلاستیکی خیلی نمادین به من. نه تنها وجود دارد تولیدات پلاستیکی وجود دارد برچسب برای حتی بیشتر جزئیات کوچک مانند آنچه شما می خواهم از پولی پنجره. آنها یک کلبه ییلاقی اسکی که در آن شما می توانید کوه ها و چیزهایی شبیه آن. آنها خود را کوچک جهان, و من فکر می کنم که چه چیزی باعث می شود آنها را بسیار ویژه زیبا.

آیا خود را مورد علاقه خاص ،

یکی از مورد علاقه من جزئیات آن را در یک زن و شوهر های مختلف قراردادهایی هستند این مجسمه های سنگ مرمر, اما آنها انجام می شود در سبک چه پولی عروسک شبیه است. پس از آن خواهید بود یک کلاسیک, مجسمه, اما از آن است که همان ویژگی های صورت به عنوان یکی از عروسک. من دوست دارم که.

این یکی است که احتمالا محبوب ترین پولی که من برای فروش آنلاین است که واقعا بزرگ pink star—آن را بزرگتر از بسیاری از دیگر فشردگی و آن را واقعا خاص است. بخشی که باز می شود تا که است عمود بر میز خود است و در آسمان شب است. و آن را به بالن های هوای داغ و چرخ و فلک و ستاره ها پشت به آنها نور و کمی محفظه برای مردم حرکت در یک دایره. هنگامی که آنها بسیاری از قطعات متحرک آن را فقط مانند, چگونه بر روی زمین آیا شما در طراحی این ؟ آنها به من خیره کردن.

اگر شما تا به حال به قرنطینه در یک پولی پاکت پی سی مجموعه شما کدام یک را انتخاب می کنید ؟

من در این مورد زیاد فکر. قطعا کلبه ییلاقی اسکی. وجود دارد چند اسکی کلبه های ییلاقی و وجود یک Pollyville یکی که مثل یک خانه کوچک است. وجود یخ پاره ها در حال چکه کردن آن است. کمی درختان کاج. چیزهای شبیه به آن. اما نیز وجود دارد یک من که کمی پیست اسکی ساخته شده را به این و آن می آید با یک سورتمه حمل کردن. این یک زرق و برق دار کمی پس از گرم و نرم و گرم است.

سپس من تمام زمان های مورد علاقه پولی جیب این کمی صورتی چمدان—آن را به نام پلی در پاریس. و این نمایی از برج ایفل این مجسمه کوچک من صحبت کردن در مورد. این یک آسانسور یک غش کوچ کمی در حیاط. آن را مانند این محل می شود برای اطمینان حاصل کنید. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب