ابتکار عمل را از گزینه های به Beulah از طریق کامیون های مواد غذایی تبدیل به یک ضربه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 1 سال 2020یک خانواده آورده چمن صندلی نشسته و با

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

یک خانواده آورده چمن صندلی نشسته و با یکدیگر به عنوان آنها می خوردند. چندین انفرادی کارگر به تنهایی نشسته بر tailgates. یک زن انجام وعده های غذایی خود را به راحتی از ماشین کولر قبل از chowing.

این Escambia County ابتکار عمل را به یک چرخش انتخاب کامیون مواد غذایی به Beulah ثابت کرده موفقیت — یک ضربه با مردم محلی سپاسگزار به پرداخت هزینه برای وعده های غذایی را به منطقه خود را بر روی چهار چرخ — به عنوان توسط تعدادی از خوردن خرد و چهره های خندان در سراسر مرکز سوارکاری پارکینگ پنج شنبه در موقع ناهار.

فروشندگان خوشحال شدند بیش از حد خوشحال برای کسب و کار.

این طرح پیشگام شد Escambia County کمیسر جف Bergosh پس از او متوجه Beulah منطقه تا به حال گزینه های محدود برای غذاهای با کیفیت در میان coronavirus-موجب خاموش شدن ناگهانی و شهرستان بخشیده $75 فروشنده هزینه برای کامیون مواد غذایی به مستقر در مرکز سوارکاری پارک.

شروع روز دوشنبه در یک چرخش بازیگران چهار کامیون مواد غذایی در یک زمان راه اندازی فروشگاه در مرکز بین ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر در پارکینگ خاموش کردن تلفن همراه در بزرگراه در هر روز این هفته است.

"آن است که رفتن بهتر از من انتظار می رود صادقانه گفت:" مایکل رودز مدیر Escambia County Parks and Recreation. من فکر نمی کنم وجود خواهد داشت به عنوان بسیاری از مردم که وجود داشته است."

رودز' بخش نظارت بر عملیات و او گفت که مرکز سوارکاری مدیریت و کارکنان نگه داشته است یک چشم و در سایت به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله پروتکل بوده است و پس از آن انتظار روزانه در خطوط جلوی کامیون به مکان سفارشات.

"ما در حال انجام بهترین های ما برای نظارت بر آن با کارکنان" رودز گفت. "از آنچه که ما متوجه مردم شده اند رفتار و مطابق."

در بخش های خاصی از پارکینگ کامیون مواد غذایی مشتریان ایستاده در خط در حالی که flanked توسط مخروط به معنی این تابلو راهنما امن و مناسب و سالم فاصله نگه داشته می شود بین خود و همسالان خود.

حدود ظهر روز پنج شنبه در خطوط led چهار تا کامیون برای کسب و کار Wacked از وینر 3D می خورد جو کریب و اب زیر کاه ماورا تراشیده یخ.

"چهار خط بود تمام راه را به قطب نور در تمام طول روز طولانی" گفت: Kevin Richardson, اپراتور تخصص هات داگ کامیون مواد غذایی از Wacked از وینر. "خوشبختانه من یک رستوران درست در پایین جاده و آنها مرا بیشتر منابع در طول روز نگه داشته و به من عرضه می شود."

ریچارد گفت که در آن کسب و کار تولید شده توسط خود آجر و فانی رستوران Wacked از وینر از پنساکولا در جنگل های کاج جاده رنج می برد به دلیل COVID-19, مواد غذایی خود را کامیون های کسب و کار رونق گرفت.

"رستوران من پایین است احتمالا مثل 65% در فروش در حال حاضر. اما این یکی دو برابر شده است" ریچاردسون گفت: همزمان nodding سر خود را در کامیون خود را و توزیع فلفل قرمز-خفه هات داگ به انتظار مشتری. "شما گفت: فلفل قرمز و پنیر درست چیه خانومی؟"

ریچاردسون به تازگی مجبور به کاهش خود را در رستوران کارکنان از شش به سه کارمند.

"اما کامیون مواد غذایی کمک می کند تا نگه داشتن من دیگر کارکنان شاغل. اگر آن را برای کامیون مواد غذایی آن خواهد بود فقط من اینجا کار," او گفت:. "بسیاری از رستوران ها که اصلا یک کامیون مواد غذایی و یا یکی ندارد قبل از خاموش کردن, دیدن ارزش واقعی در حال قادر به رسیدن به جامعه است. در حال حاضر آن ارزشمند است."

خوزه پرز اپراتور جو کریب کامیون مواد غذایی مواجه شده است و یک وضعیت مشابه است.

کسب و کار در آجر و ملات جو کریب محل رستوران در شمال خیابان نهم رنج می برد به دلیل COVID-19, او گفت:. "ما رفت به شاید 10 مشتریان در روز است."

"و سپس ما آنلاین و آن را برداشت و کمی بیشتر," او گفت:. "اما در حال حاضر کامیون مواد غذایی است چه در حال در آوردن درآمد. کامیون مواد غذایی است که در واقع بیش از آن در فصل به طور منظم."

آهسته پایین مجبور پرز اجازه دهید به بخش بزرگی از کارکنان رستوران رفتن برای سه هفته در ابتدای خاموش شدن ناگهانی.

"ما آنها را به ارمغان آورد زمانی که ما واقعا آغاز شده و با کامیون مواد غذایی و رفتن به جامعه" پرز گفت. "من قادر به کارکنان خود بازگشت. آنها می توانند آمادگی و آماده شدن برای کامیون مواد غذایی. در حال حاضر آنها در حال آماده شدن برای ما شب فرفره."

در نزدیکی جیم Hamrac از اردوگاه ایستاده در خط برای 3D خورد کامیون مواد غذایی احاطه شده توسط یکی از دختران خود و چهار دختر. او گفت: "من دیگر دختر و سه تا از بچه ها بیش از وجود دارد در خط Wacked از وینر."

"ما می خواستیم به خارج با هم به عنوان یک خانواده و انجام کاری متفاوت است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن