در پاسخ به COVID-19 Kitsap, پناهگاه بی خانمان باز 24/7. در حال حاضر آنها در حال شروع به دیدن مزایای

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020برمرتون — David J. Thorpe می دانستم که

توسط ABESTANEWS در 16 تیر 1399

برمرتون — David J. Thorpe می دانستم که او می خواست برای دریافت هوشیار و در نهایت حرکت به مسکن پایدار این زمستان گذشته.

Thorpe, 39, بوده است, بی خانمان برای بیش از یک سال برروی آن بکشید بین برمرتون را پناهگاه بی خانمان و خواب در پیاده رو خارج از هنگامی که وجود دارد نبود یک کفش تخت.

"من تا به حال این تصویر رنگی از من در حال قفل کردن در فضا در آن زمان" او گفت:. "این یک نیمه شب چیزی."

اعتیاد خود را به مت و الکل در حال حاضر بدست او لگد از نیمه راه خانه که در آن او فرود آمد در بیرون از زندان. در خیابان تورپ بود و توسط پلیس چندین بار در حال حرکت در داخل و خارج از زندان قبل از او در نهایت فرود آمد به اتهام جنایت در ماه دسامبر.

تورپ می گوید او نیست استفاده می شود پس از — یک شاهکار ویژگی های او در بخشی به ماندن در ارتش رستگاری پناهگاه در طول COVID-19 بحران است.

"بی خانمان بودن و مت معتاد شما نمی خواهید به خواب در هوای سرد بتن در تمام طول شب" او گفت:. "من فکر نمی کنم من می خواهم که قادر به گرفتن در مسیر بهبودی من."

در حالی که ماندن در سالی به عنوان پناهگاه معمولا به Thorpe شروع درمان سوء مصرف مواد و پناهگاه کارکنان به او کمک کرد تا درخواست برای مسکن. در ژوئن 8, پس از چند ماه زندگی در پناهگاه Thorpe نقل مکان کرد و به یک هوشیار در برمرتون.

"این شب و روز. آن را واقعا است," او گفت: "من از افرادی که در حال حمایت است. من یک اتاق که من می تواند در خواب. من اصلا به زمان برنامه به دوش."

برای سال بی خانمان طرفداران و کارشناسان نگرانی در مورد Kitsap فقدان پناهگاه تخت و عدم وجود یک کم مانع تسهیلات 24 ساعت شبانه روز باز است که آنها می گویند تنها می افزاید: به چالش کشیدن از حرکت مردم به مسکن پایدار.

آن را در زمان بحران بهداشت عمومی بر خلاف هر گونه در طول عمر ما برای همه چیز را تغییر دهید.

با هجوم دولت دلار اختصاص داده شده به اورژانس خدمات مسکن در طول همه گیر پناهگاه های محلی را گسترش خدمات و شروع به ارائه برای اولین بار در حدود ساعت پناهگاه برای کسانی که بی خانمان هستند.

این تلاش های جدید ظاهر می شود به پرداخت با تعداد فزاینده ای از مردم با موفقیت انتقال به مسکن در ماه های اخیر.

فضای بیشتر برای پناهگاه و استراحت و ثبات

در Salvation Army حدود نیمی از پناهگاه معمولی مشتری جمعیت پیدا کرده است برخی از نوع از مسکن بیش از چهار ماه گذشته. حدود یک چهارم باید به دنبال درمان سوء مصرف مواد. این یک شدید سنبله در مقایسه با معمولی پناهگاه فصل است.

هنگامی که یک شبه پناهگاه تبدیل به یک 24/7 فضا در ماه مارس آن را میزبانی حدود 80 نفر هر شب, هر چند نه همیشه همان مردم است. پس از 45 نفر انتقال به دیگر مسکن از جمله هوشیار یا خانه مشترک زندگی می کنند برنامه های خود را. یکی دیگر از 22 نفر شروع درمان و یا از بین رفته به سم زدایی.

ترین سال, پناه, کارکنان "خوش شانس" اگر آنها پنج نفر قرار دارد گفت: سحر میشل ویلسون نجات ارتش اجتماعی مدیر خدمات. در این سال او گفت: "ما تا به حال این زمان اضافی به حذف برخی از این موانع و ما تا به حال کمی بیشتر بودجه — اعداد برای خود صحبت می کنند."

چرا که نجات ارتش پناهگاه به طور معمول تنها اجرا می شود در طول زمستان ویلسون می گوید: کارکنان می توانند به سختی خراش سطح" وقتی که می آید برای کمک به مهمانان پیدا کردن مسکن. اغلب او گفت که به سختی به اندازه کافی زمان برای کارکنان به منظور توسعه اعتماد اجازه دهید به تنهایی حرکت پیچیدگی برنامه مسکن مورد نیاز اجاره کمک و دیگر خدمات اجتماعی.

در حال حاضر با فضای باز تمام وقت, پناهگاه کارکنان می تواند نشستن با مهمانان برای کمک به آنها با پر کردن برنامه های کاربردی برای یارانه مسکن اجتماعی, امنیت و مواد غذایی. Caseworkers لازم نیست به صرف زمان ردیابی کسی پایین و مشتریان کمتر احتمال دارد به از دست ندهید قرار ملاقات. وجود دارد زمان بیشتری را برای مردم به سلامت روان و درمان سوء مصرف مواد.

و با ثبات بیشتر و مکانی امن برای مردم به خواب هر شب — آن را بسیار آسان تر برای مردم را به نهایت رسیدن به مسکن حتی در طول یک تنگ بازار مسکن و بحران بهداشت عمومی.

"سالی بود که واقعا من ناجی" تورپ گفت. او هنوز هم با استفاده از آدرس ساختمان برای بازیابی خود را درمان. "آنها واقعا به من سنگ پله... من نمی دانم اگر من می خواهم که در این وضعیت بدون آن."

در سراسر شهر در Kitsap, ماموریت نجات, این یک داستان مشابه است.

پس از توليد به Kitsap County Fairgrounds غرفه در مارس, Kitsap ماموریت نجات نیز تغییر به یک around-the-clock, فضا, میزبانی, حدود 50 نفر در هر شب.

در آن زمان پناهگاه دیده است 12 مهمانان حرکت به مسکن و دیگری هفت که در سوء مصرف مواد مشاوره.

در سایت caseworkers از راه حل های مسکن مرکز توقف به کار با مشتریان و شبه جزیره سلامت جامعه خدمات موبایل سلامت ون پارک شده در خارج ارائه مراقبت های اولیه و خدمات بهداشت روان.

هر روز صبح مردم لازم نیست که به نگرانی در مورد بسته بندی تا مسائل خود را و رفتن خارج به صبر کردن برای یک وعده غذایی سایت برای باز کردن مانند آنها تا به حال انجام در Kitsap ماموریت نجات ساختمان در مرکز شهر برمرتون. در طول روز مهمان می تواند استراحت در داخل باز کردن فرصت برای بیشتر مردم به کار در شیفت شب. در شب کارکنان تبدیل شده است در این خبر که آنها می گویند و کمک می کند تا مهمان درک همه گیر و باعث می شود آنها را به بیشتر از نزدیک دنبال اقدامات بهداشت.

امی صافی پناهگاه dayroom مدیر می گوید: بسیاری از مردم نه تنها بهتر استراحت, اما آنها پرداختن به دیر مسائل مربوط به سلامت مانند دیدن یک دکتر برای عفونت ناخن انگشت پا و یا در نهایت گرفتن فتق جراحی است.

که نبود اتفاق می افتد به همان اندازه در پناهگاه فضای قدیمی که تا به حال تنها اتاق برای 26 تخت و مورد نیاز مردم برای تماس های آینده هر روز به رزرو یک. "هنگامی که مهمانان ما هستند که در حالت ثابت اورژانس آنها واقعا غفلت چیزهای اساسی" صافی گفت.

در حال حاضر, او گفت:, "من فقط دیده می شود نه تنها آنها رشد ذهنی و اعتیاد آنها پر رونق از لحاظ جسمی بیش از حد چرا که آنها در حال پرداختن به برخی از نیازهای خود را."

نانسی Olsten های غیر انتفاعی را, مدیر اجرایی, می گوید متمرکز خدمات اطمینان حاصل شود که مردم در واقع دریافت کمک آنها نیاز دارند. "من فکر می کنم شما از دست دادن ندارد مردم را به ارسال آنها را به انجام چیزی و سپس آنها را از دست داده در سیستم جایی و سقوط از طریق ترک," او گفت:. "فقط آن را همه در اینجا."

برای Johnathan Enright 24 ساعته پناهگاه اجازه داده است او را به بازگشت به کار به عنوان یک نجار.

حتی با دقیق چت روم — که مستلزم بیدار شدن از خواب در ساعت 3 صبح و برگشت حدود 6 p. m. — Enright دیگر به نگرانی در مورد نامزد خود کیمبرلی LeBlanc که به مولتیپل اسکلروزیس یک بیماری مزمن, بیماری قلبی و دیگر فیزیکی و مسائل مربوط به سلامت روان.

"سود در اینجا برای ما بود دانستن او را در یک محل که در آن ما نیست که به همه چیز بسته است و ترک روزانه" Enright, 47, گفت:. "او مراقبت در اینجا که در آن اگر چیزی اتفاق افتاده است و او خوب خواهد بود."

Enright و LeBlanc, 45 شدند و زندگی خود را پس از آن یک camper قبل از آمدن به Kitsap ماموریت نجات. زن و شوهر امیدوار است به صرفه جویی به اندازه کافی به خود را محل. در ضمن پناه دادن به آنها "کمی استراحت LeBlanc گفت.

"در حال حاضر آن را احساس می کند مانند حداقل در حال حاضر ما یک فرصت است. و خدا را شکر که" او گفت:. "با تشکر از خدا برای آنها برای ما است."

"ما نمی خواهید برای رفتن به عقب'

در حالی که اخیر پیشرفت ممکن است نشان دهنده غیر منتظره پوشش نقره ای از COVID-19 بحران نتایج بیا کمی تعجب به بی خانمان طرفداران و کارشناسان بودند که ترویج مثبت از پایین سد در طول سال پناهگاه فضا مدتها قبل از بیماری همه گیر.

در سال گذشته Kitsap County مقامات شروع به بحث در مورد یک بی خانمان ناوبری مرکز: یک مقیاس بزرگ سرپناه فراهم می کند که خدمات سایت مسکن, سلامت روان و سوء مصرف مواد مخدر. آن را در اصل عمل بر فرض که به منظور کاهش مزمن unsheltered بی خانمانی شما نیاز به ارائه مردم با ثبات بیشتر محیط زیست است. سپس شما می توانید آدرس مسائل دیگر مانند سوء مصرف مواد مخدر و یا روان درمانی.

در بسیاری از راه های نجات ارتش و Kitsap ماموریت نجات را ارائه یک محاکمه اجرا ممکن است برای جهت یابی مرکز ارائه یک نگاه اجمالی به چگونه به خوبی این کار ممکن است.

فعلی خود را به موفقیت تنها اضافه کردن شواهد بیشتری است که این مدل یکی از موثر گفت: کیرستن Jewell, Kitsap County مسکن و بی خانمان مدیر.

"آن را حس می کند که مردم می توانند در یک مکان باقی بماند و آنها احساس امن و مطمئن و کمک در دسترس است آنها قادر به حرکت و خروج از بحران و شروع به فکر کردن در مورد آینده خود را و شروع به مصرف آن گام های بعدی برای بازگشت به, مسکن," او گفت:. "ما شناخته شده این کار را برای یک مدت زمان طولانی... اما این اولین بار است که ما تا به حال این اثبات مفهوم برای ما در دسترس در شهرستان Kitsap."

این پناهگاه' گسترش عملیات پس از واشنگتن قریب میلیون ها دلار از طریق استان ها به گسترش اورژانس مسکن افزایش بهداشت و ایجاد جداسازی و قرنطینه امکانات در اواسط ماه مارس. از $30 میلیون تقسیم در سراسر کشور, Kitsap, دریافت حدود $700,000 برای کسانی که در تلاش است.

Jewell می گوید که افزایش منابع رفته اند یک راه طولانی برای تقویت این شهرستان در پاسخ به بی خانمانی حتی اگر پول در ابتدا از نگرانی برای سلامت عمومی است.

"یکی از ناخواسته پیامدهای مثبت گسترش پناهگاه پوشش و گسترش تعدادی از پناهگاه تخت ما موجود است که آن را فراهم می کند افزایش سطح پایداری مردم به عقب بر گردیم روی پای خود را," او گفت:. "مردم ارائه این پلت فرم پایدار برای مسکن ضروری است برای آنها را قادر به مدیریت دیگر چیزهایی که در زندگی خود را.

اما وجود دارد هیچ گفتن اینکه آیا این تلاش ها در اینجا به ماندن و یا اگر Kitsap را بی خانمان پاسخ سیستم را بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول پس از بحران به خصوص اگر دولت مقیاس بازگشت بودجه.

شهرستان است که کار به قرارداد نجات ارتش و Kitsap ماموریت نجات به عمل پناهگاه خود را از طریق پایان ماه اوت. و ناوبری مرکز است که هنوز در آغاز آن مرحله بدون یک محل و یا بودجه.

با COVID-19 تلفات در دولت بودجه ایالت واشنگتن است که طرح ریزی یک از 4.5 میلیارد دلار کسری بودجه در طول دو سال آینده که ممکن است در نتیجه کمتر در آینده برای این شهرستان بی خانمانی پاسخ. "اگر وجود دارد کاهش شدید در منابع ما را مجبور به ارزیابی مجدد و ببینید که چگونه ما می تواند کمک به مردم" Jewell گفت.

اما پناهگاه کارکنان گفت: آنها نمی خواهند به بازگشت به یک درهم آمیخته سیستم است که نه تنها موفق به ارائه به اندازه کافی تخت برای مردم هر شب اما همچنین موفق به ارائه یک پلت فرم پایدار برای مردم به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند.

"این باعث می شود بیشتر حس برای انجام کاری در طول سال 24/7 گفت:" هدلی Tillson که موفق به نجات ارتش پناهگاه. "این در واقع ارزان تر به انجام آنچه که ما انجام شده است نسبت به مقابله با ثابت در داخل و خارج و بی ثباتی است."

در Kitsap, ماموریت نجات, کارکنان می گویند آنها به مراتب بیشتر علاقه مند در جهت مرکز و خواهد بود مایل به در-مدیر سایت اگر این پروژه به ثمر رسید.

"در حال حاضر که ما انجام داده ایم تا 24 ساعت پناهگاه" Olsten گفت: "ما نمی خواهیم به بازگشت به مدل های قدیمی در همه."

Jewell می گوید او شنیده ام همان احساسات بیان شده توسط county بی خانمان مقامات سراسر کشور که دیده اند چقدر موثر بی خانمان محلی پاسخ می تواند زمانی که به اندازه کافی داده شده بودجه.

"آیا ما می توانیم به راه قبل از آن بود؟" "آیا ما حتی می خواهید به بازگشت به راه آن بود قبل از؟"

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن