در یک زمان بسیار زیاد نیاز, Kitsap بزرگ را به ارمغان می آورد در شکستن رکورد کمک های مالی

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 4:21 PM EDT May 22, 2020در برابر پس زمینه از COVID-19 بحران Kitsap بزرگ را به

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399

در برابر پس زمینه از COVID-19 بحران Kitsap بزرگ را به ارمغان آورد و در بیش از 2 میلیون دلار در کمک های مالی جامعه محلی و سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های خیریه — شکستن رکورد مقدار برای این رویداد سالانه در زمانی که بیشتر Kitsap ساکنان نیاز به کمک.

در این سال جمع آوری کمک های میزبان در سه شنبه انباشته حداقل $2.15 میلیون دلار برای بیش از 330 Kitsap های غیر انتفاعی است که بسیاری از آنها همچنان به ارائه خدمات ضروری و حتی به عنوان آنها تیره و تار مالی headwinds و کمبود کارگران است.

که قابل ملاحظه ای بالاتر از رکورد قبلی که 1.6 میلیون دلار مطرح شد در سال 2017.

با بسیاری از مردم از وضعیتی وخیم از اقتصادی و اجتماعی اختلال COVID-19 بحران بود "قطعا" در خط مقدم از ذهن مردم در این سال گفت: Kol مدینه, رئیس جمهور, Kitsap, جامعه, بنیاد که میزبان جمع آوری کمک با ایران راه Kitsap County است.

مدینه اشاره کرد که به مراتب بیشتر از کمک های مالی داده شد به مواد غذایی محلی بانک ها مانند خط تلفن خانه در Bainbridge Island Fishline در ردموند مرکزی, Kitsap, بانک مواد غذایی و برمرتون مواد غذایی خط. "من به خصوص با خوشحالی به دیدن چگونه به خوبی غذا بانک انجام," او گفت:. "این شهرستان را چهار تا از بزرگترین بانک های مواد غذایی هستند و در ده بالا از نظر کمک های مالی. آیا تا به حال دیده می شود که قبل از."

این Kitsap جامعه انسانی است که به طور موقت قطع نیمی از کارکنان خود را به دلیل همه گیر تاثیر هم قابل ملاحظه هست. غیر انتفاعی به ارمغان آورد و در بیش از $114,000 بالا مقدار از همه شرکت کنندگان است.

این Kitsap بزرگ را آنلاین بعد از دادن در حال حاضر در آن سال هفتم برد حدود 1.4 به 1.5 میلیون دلار در یک سال معمولی. مدینه می گوید: این سال را به پرش ناشی از سطح بالایی از نیاز جامعه همراه با بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی قادر به میزبان خود رویدادهای مالی به دلیل اجتماعی فاصله گرفته است.

"این یک $600,000 یا $700,000 افزایش بیش از آنچه بوده است قبل از مداخله," او گفت:.

North Kitsap را Fishline دریافت بیش از $65,000 بود که سه بار آنچه را که غیر انتفاعی بود و انتظار گفت: Robbin Rae, توسعه و مدیریت روابط عمومی. "که معجزه است برای ما. مطلق معجزه" او گفت:. "جامعه بوده است فوق العاده حمایت از ما از طریق این بحران و مایل به کمک به همسایگان خود است."

Fishline مواد غذایی بانک دیده است تعداد فزاینده ای از مردم در هفته های اخیر. سه هفته پیش کارکنان و داوطلبان آماده می شدند حدود 40 غذایی جعبه در هر روز; در حال حاضر آنها به طور متوسط بیش از 70.

"ما می دانیم که آن را برای رفتن به ادامه بروید تا" Rae گفت.

در حالی که بسیاری از کمک های مالی استفاده می شود به نگه داشتن خرید مواد غذایی و دیدار با مردم را فوری ترین نیازهای رائه می گوید: یک بخش نیز نسبت به اخراج پیشگیری و اجاره, کمک, که به احتمال زیاد خواهد شد در تقاضای بالا برای سال آمده است.

حتی زمانی که فرماندار stay-at-home منظور برداشته شده است و غیر ضروری کارکنان بازگشت به کار رائه می گوید: غیر انتفاعی است که در انتظار یک "اثر موج دار شدن" برای بیش از یک سال به عنوان کارگران بودند که زندگی چک چک در تلاش برای بازیابی.

"ما در حال رفتن به نیاز به یک زمان طولانی در Fishline فراتر از این بحران" Rae گفت. "ما نه جایی که خاموش درهای خود را و تبدیل مردم به دور است. ما می خواهیم مطمئن شوید که ما به اندازه کافی برای کمک به این جامعه"

و افزایش کمک های مالی خواهد شد یک راه طولانی برای اطمینان از Fishline ادامه می توانید کار خود را در North Kitsap Rae گفت.

"ما فقط تا فوق العاده سپاسگزار برای همه چیز این جامعه برای ما انجام شده است," او گفت:. "زمان مناسب برای Kitsap قادر به پشتیبانی از جامعه است."

برای دیدن یک لیست از تمام سازمان های غیر انتفاعی و مقدار مطرح شده برای هر سازمان بازدید https://kitsapgreatgive.org.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن