"من فقط نمی خواهید به نشستن در خانه در حالی که هر کس دیگری در حال ساخت یک تفاوت:' صدها نفر خارج از نوبت برای برمرتون اعتراض

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 12:01 AM EDT Jun 9, 2020برمرتون -- تظاهرات و راهپیمایی روز شنبه آغاز شده است ک

توسط ABESTANEWS در 20 خرداد 1399

برمرتون -- تظاهرات و راهپیمایی روز شنبه آغاز شده است که در همیشه سبز دوار پارک به پایان رسید و با صدها نفر از مردم در پوشش هر دو طرف وارن خیابان پل شد و احتمالا بزرگترین اعتراض به تاریخ در Kitsap County پس از مرگ جورج فلوید.

تصویری از یک مینیاپولیس افسر پلیس زانو در Floyd گردن قبل از او درگذشت مارس 25 برانگیخته در سراسر جهان خشم و انزجار علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

برمرتون رئیس پلیس جیم Burchett بود در میان مقامات دولتی صحبت کرد که به طور خلاصه به این تجمع آغاز شد. Burchett متعهد در پاسخ به اعتراض ساکنان برای پلیس پاسخگویی در تظاهرات که میرسد این شهرستان پس از مه 31.

"پلیس شده است یک ابزار ظلم رفتن در تاریخ. ما می دانیم که" Burchett گفت. "من پاسخگو به شما. من پاسخگو به شهردار. اگر که اتفاق می افتد نیست من نیاز به رفتن."

برمرتون شهرستان Councilwoman لسلی Daugs معرفی جزئی رول تماس از مردم از رنگ که کشته شده اند توسط پلیس یا اعضای عمومی که اقدامات خود را تهدید می کند. یکی توسط یکی از اعضای جمعیت ایستاده بود برگزاری علائم و گفتن داستان خود را: فلوید (غیر مسلح مشکوک از گذراندن یک لایحه تقلبی), Ahmaud Arbery (شات در حالی که آهسته دویدن), Breonna تیلور (شات در آپارتمان او به عنوان پلیس انجام یک هیچ-knock جستجو در حکم), Philando کاستیا, Botham ژان مانوئل الیس, لیست رفت.

همچنین نام بود Stonechild Chiefstick یک بومی آمریکایی کشته جولای 3, 2019, توسط یک پولسبو افسر پلیس پس از تهدید ماموران با یک پیچ گوشتی.

Relayna اعطای برمرتون یکی از سخنرانان در این مراسم که فارغ التحصیل شده در سال گذشته از دبیرستان گفت: او انگیزه او پدر شده است که تبعیض و به نام N-word و او 25 سال همراه با دیگر سیاه و برادران و شوهران و پدران

"چرا ما به قتل در خیابان ؟ چرا افرادی که قرار است برای محافظت از ما در برابر ما ؟ " او گفت: به جمعیت. "سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام. ... ما خسته هستند و نه شنیده بودن و ما خسته از بودن خسته از خسته بودن."

"گذشته 400 سال من شده اند dehumanized. آنها بوده ام, سلطه آنها بوده است و محدود. آنها بوده ام, زنجیرشده. آنها بوده است مورد ضرب و شتم. آنها بوده ام در پا است. آنها بوده ام بردگان و قربانیان و عروسک به یک سیستم که قرار است برای محافظت از آنها گفت:" پیدایش استیل یکی دیگر از برمرتون گراد که به سازماندهی کردند.

"چگونه بسیاری از بار ما باید به شما یادآوری می کنند که زندگی مهم قبل از آنها در واقع انجام دهید ؟ چند بار کسی می گویند "من نمی توانم نفس بکشم' قبل از شما گردن خود را?" او گفت: استخراج یک تشویق از جمعیت است.

فعال کارن وارگاس شده است مشاوره Kitsap جوانان برای نزدیک به دو دهه از طریق او زندگی رهبری ، او گفت: از دیدن میزان مشارکت جوانان در اعتراضات محلی ساخته شده او احساس "افتخار بسیار افتخار از آنها و آنچه آنها می خواهند به انجام این کار در اینجا."

وارگاس نیز یک عضو از Kitsap سهام نژاد و تعامل جامعه (ERACE) ائتلاف — جمعی از سازمان های متمرکز نژادی سهام است که تا به حال دست در محلی دیگر تظاهرات آغاز شد که مه 31 در Manette پل در برمرتون و ادامه داد: در طول هفته در بندر باغ پولسبو و باین بریدج ایسلند.

جمعیت زیادی جمع شده بودند روز شنبه در سیلوردل برای یک راهپیمایی سازماندهی شده توسط جوانان از مرکزی Kitsap دبیرستان. این Kitsap County Sheriff را ارائه کنترل ترافیک و بسته شدن جاده در امتداد Bucklin هیل جاده ها است. وجود دارد یک مختصر کلامی تقابل بین یک زن و شوهر از معترضان و یک صاحب رستوران که کشف شد برگزاری یک تیزر. در غیر این صورت تظاهرات رفته اند و بدون حادثه.

روز جمعه برمرتون NAACP پیشگام نشست آنلاین با Kitsap County اجرای قانون رهبران درخواست آنها را به حساب برای استفاده از زور در خود گروه. NAACP جمهور تریسی سیل به نام جلسات یک "گام اول است."

وارگاس اذعان شده است وجود دارد برخی از تنش در میان گروه های مختلف و منافع coalescing در اطراف این سوال نژادی عدالت در این حوزه آبخيز لحظه.

"این یک فرصت برای حرکت جامعه ما در یک جهت است که می تواند بسیار فرار هستند و یا می توان آن را بسیار شفا" وارگاس گفت. "و ما انتخاب کردم در این موضوع از ما چگونه حرکت آن رو به جلو است."

جمعیت که جریان از پارک همیشه سبز به پل بود که یک گروه متنوع جوان, پیر و در میان. J. D. شیرین مرکزی Kitsap معلم است که یک مدافع به صورت نژادی و حقوق صاحبان سهام برای دهه گفت: وجود دارد چیزی جدید و متفاوت در تظاهرات با در نظر گرفتن محل در سراسر کشور.

"تفاوت سطح فعالیت," او گفت:. "این بسیار متنوع تظاهرات در سراسر کشور همه نوع از مردم شناخت بی عدالتی که وجود دارد و نیاز به رسیدگی می شود.

"من فقط احساس می کنم نیاز به یک بخشی از این جنبش به دلیل آن مهم است و نیاز" گفت: Aislinn هنری, 16, از برمرتون که شنیده در مورد مارس در رسانه های اجتماعی. "من فقط نمی خواهید به نشستن در خانه در حالی که هر کس دیگری در حال ساخت یک تفاوت."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن