چگونه یک Kitsap آب سودمند است در حال حاضر پر کردن این شهرستان با اینترنت فوق سریع

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 21, 2020دریاچه SYMINGTON — این BridleTree محله —

توسط ABESTANEWS در 31 تیر 1399

دریاچه SYMINGTON — این BridleTree محله — پر-پوشیده شده از درخت دردار جامعه در سایه کوه سبز — اتکا بر سیم تلفن برای اینترنت خدمات پس از سونیا توپ نقل مکان کرد و در آنجا از کالیفرنیا در سال 2011.

با سرعت دانلود با شکوه در هفت مگابیت در هر ثانیه بیش از خطوط دیجیتال مشترک — DSL به صورت کوتاه پخش یک فیلم بود که اغلب در ورزش, صبر, او گفت:.

"در اینجا آن را واقعا واقعا با" توپ گفت: اتصال خود را.

اما این همه را در هفته گذشته. خدمه از Kitsap ابزار عمومی منطقه (KPUD) که به مدت طولانی آب ارائه خدمات به بیش از 60 خانه وجود دارد به پایان رسید نصب و راه اندازی یک ابزار کابینه بعدی به آن آب برج.

داخل در حال 144 الیاف پر از نور است.

هر یک که در حال حاضر اجرا به هر خانواده حاضر به پرداخت برای زمینه سازی در محله حاوی مو-مانند رشته های شیشه ای که شامل فیبر نوری. آنچه در آن به معنی برای آنها که اینترنت فوق سریع که در آن اطلاعات سفر نور به عنوان مخالف به کندتر کابل تکنولوژی که متکی بر سرعت الکترون.

توپ که در خانه بود در میان اولین متصل به این سرعت در حال حاضر رویکرد 100 مگابیت در ثانیه در هر دو دریافت و ارسال. برای تفریح او و شوهرش در جریان سه فیلم در یک بار.

"وجود ندارد حتی یک سکسکه," او گفت:.

این آخرین ارتباط در KPUD را 425 مایل وب از فیبر نوری کابل های شبکه که بزرگتر شدن و با گذشت هر ماه. استن Smelcer, KPUD خارج مدیر کارخانه گفت: خدمه هرگز شلوغ در شش سال وجود دارد. آنها رزرو تا پایان سال و بیشتر پسوند به شبکه در حال اضافه تمام وقت.

"ما باید پروژه ها به عنوان دور به عنوان شما می توانید ببینید," او گفت:.

'ضروری خدمات عمومی'

همه گیر شتاب و تقاضا برای اینترنت بهتر. بر اساس برخی برآوردها COVID-19 ارسال سه در چهار کارگر به خانه و دفاتر و زور زدن های بی شمار کابل ها و اتصالات است که ارائه اینترنت به Kitsap شبه جزیره و در جاهای دیگر.

آنجلا Bennink, KPUD مخابرات مدیر کسب و کار اشاره می کند که در یک زمان وجود دارد هنگامی که sleepier مناطق Kitsap ممکن است بیشتر از یک محلی برای تعطیلات و بازنشستگی خانه. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از کارگران از راه دور است که نیاز به سرعت اینترنت به صورت از راه دور.

"وجود دارد یک میل برای یک زندگی متفاوت در این جوامع روستایی" او گفت:.

خرده فروشی ارائه دهندگان خدمات که دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود را در بیشتر پرجمعیت مناطق مانند سیاتل شده اند آهسته تر را سریع تر خدمات به suburbanized و پرت و دور افتاده Kitsap که در آن زمینه — یا دقیق تر برآمده — زیرساخت باید صحافی در قدرت قطب مسافت های بیشتر به کمتر مشتریان پرداخت.

که معمای کمک می کند که سوخت شکاف دیجیتال بین کسانی که با اینترنت سریع و کسانی که بدون دلیل است که برخی مانند پولسبو عضو شورای شهر Ed استرن را تقبیح تماس اینترنتی یک کالا. آنها ترجیح می دهند آن را سودمند است.

"پهنای باند ضروری خدمات عمومی" گفت: Stern, مدافع گسترش فیبر نوری. او معتقد است که از راه دور از مناطق روستایی با اینترنت های فقیر است که شبیه به "تلاش برای درایو یک نیمه کامیون تا جاده شن."

اما کالا-مقابل-ابزار بحث تکرار شده است در تاریخ اشاره Ron Johnson, یک استاد دانشگاه واشنگتن اطلاعات مدرسه که مطالعات شبکه زیرساخت ها است. اولین مثال از دسترسی جهانی حتی می توان به قرن 17 بریتانیا و شروع ایمیل سلطنتی. "هر کجا که شما در امپراتوری بریتانیا در این فکر بود که شما باید قادر به گرفتن یک تمبر نامه نوشتن و از آن تحویل داده می شود," او گفت:.

مدرن تر و مناسب نسبت به پهنای باند ممکن است تلاش برای آوردن برق به مناطق روستایی در طول رکود بزرگ. روستایی برق عمل از سال 1936 به عنوان مثال ارائه وام به توزیع برق نواحی اطراف. اما مانند برق و قبل از آن گرفتن فیبر است که به "آخرین مایل" را به عنوان آن است که اغلب به نام گران است.

"در آن صورت چه پل شکاف بود و خدمات عمومی است که به کمک آوردن قدرت به پرت و دور افتاده و مناطق" گفت: Joel مایر سخنگوی میسون کانتی خدمات عمومی منطقه شماره 3 که آن هم توزیع فیبر به آنچه در آن خواستار "fiberhoods" در اطراف منطقه خدمات خود را.

چگونه KPUD رو درگیر در فیبر

این KPUD تشکیل شد و در سال 1940 به کاوش عمومی برق اما با گسترش سریع از برمرتون و Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی blunted نیاز. توسط 1970s ابزار بود نجات آب آن مناطق و در نظر گرفتن بیش از خود عمل و مدیریت.

این بود تا سال 1999 که KPUD از طریق تغییر در قانون دولت می تواند با ارائه عمده خدمات ارتباطات از راه دور. از آن پیوست با غرب باز کردن دسترسی به شبکه و یا NoaNet به کار در بننویلل قدرت دولت فیبر انجام شده با لوله خطوط انتقال است که حمل برق به این منطقه است.

ستون فقرات KPUD شبکه یک 82 مایل ارتباط بین Mason County خط و کینگستون فعال در سال 2002 برای $4.3 میلیون نفر است. از وجود آن شاخه به مدارس و کتابخانه ها و کلید دیگر امکانات جامعه مانند هریسون پزشکی مرکز — به تازگی تغییر نام, St. Michael مرکز پزشکی — به عنوان نتیجه پیوند و اعطای کمک های مالی از جمله محرک های مالی اعطا شده در سال 2009 در دولت اوباما.

به عنوان یک عمده فروش های KPUD آن ارائه نمی شود پایان خدمت اما ایجاد اتصال. یک قانون تصویب اخیرا اجازه می دهد ابزار برای ارائه خدمات خرده فروشی که در آن دیگر هیچ ارائه دهنده حاضر است با این حال.

و حتی اگر آنها خدمات مانند DSL در BridleTree ساکنان می تواند دادخواست به شکل یک LUD یا ابزار های محلی منطقه که متصل با هم همسایه و ایجاد یک طرح برای رشته فیبر به آنها گسترش یک خط از تنه — به احتمال زیاد یک مدرسه و یا کتابخانه می گویند. اما آنها مجبور به پرداخت برای آن است. ساکنان در BridleTree زمین خواهد شد در مورد $9,000 برای هر یک از حفر ترانشه سیستم است که می تواند پرداخت بیش از 20 سال وام.

این KPUD بزرگترین محصول به تاریخ بود که یک اتصال به بیش از 100 خانه خاموش Widme جاده در ردموند با هر خانوار مسئول در مورد $5,000.

بهره رشد کرده است به طوری که KPUD هیئت مدیره فقط تایید اضافی $2.8 میلیون اوراق قرضه برای کمک به نگه داشتن ساخت و ساز رفتن.

الیاف جایگزین ؟

اما فیبر نیست و تنها ممکن است اینترنت با سرعت بالا منبع جانسون اذعان دارد. نسل پنجم تکنولوژی برای تلفن های همراه نیز به نام 5G است سریع اما با این نسخهها کار فقط در یک فاصله کوتاه و طیف آن کاسته توسط قطرات آب و تاج درخت.

او را ببینید قول می دهم در مدار زمین کم (LEO) ماهواره پیشگام بودن توسط ایلان SpaceX به عنوان شناخته شده Starlink. اما او هنوز هم معتقد است که ستون فقرات فیبر اینترنت در سراسر کشور فراهم می کند سریعترین و امن ترین اینترنت در حال حاضر.

به عنوان کارکنان با KPUD در BridleTree اشاره فیبر نیست بر خلاف آب و یا حتی برق در زمانی که شما "باز" شما تقریبا همیشه می توانید دریافت تا آنجا که شما نیاز دارید. اما اتصالات کندتر خواهد بود یک مانع برای فن آوری های آینده. داده ها-ارسال یخچال و فریزر و تلویزیون و دیگر دستگاه های ساخت تا آنچه شناخته شده به عنوان "اینترنت چیزها" ادامه خواهد داد تا صدای بوقلمون در اوردن پهنای باند. مانند برق در اوایل قرن 20 به قدرت است که یخچال را به احتمال زیاد تقاضا برای اینترنت سریعتر تنها رشد خواهد کرد.

مورگان Hein یک توسعه دهنده نرم افزار که در Manette به تازگی با همکاری KPUD به فیبر از کوه مشاهده وسط مدرسه به خانه اش حدود 1,700 فوت دور. خانه اش شامل چهار نفر مشغول به کار در طول همه گیر و اینترنت که قبلا Comcast زمین به توقف در زمان.

"من می خواستم فیبر از آنجایی که من یک پسر کوچک" او گفت:. "من مبتلا به دوار سر."

او اذعان نبود اما از $5,000 پرداخت می شود بیش از 20 سال است. به عنوان بخشی از معامله وجود حق رهن در خانه خود را به اطمینان حاصل شود او خواهیم پرداخت اما او انتظار دارد که در فروش خانه خود را که ارزش را جبران خواهد کرد که پنج گراند با سهولت. تمام گفته ها جدید خود را با پرداخت به ارائه دهنده خدمات iFiber او گفت: پرداخت ماهانه "در حال رفتن به در مورد همان."

"و هنگامی که من خانه من فروش من که پول بازگشت," او گفت:.

'جدید دفتر خانه' سری

این داستان دوم در یک سری بررسی خروش از راه دور در COVID-19 همه گیر و فشار آن را با قرار دادن در Kitsap اینترنت.

گفت: این بیماری همه گیر فرستاده بسیاری از کارگران خانه که می تواند انجام دهد شغل خود را از راه دور. حتی پس از COVID-19 آنها ممکن است که در راه ماندن.

آینده پنج شنبه: از دور افتاده ترین مناطق Kitsap برخی از ساکنان در حال کار گرفتن سریع اینترنت را در دست خود — اگر آنها می توانید آن را استطاعت.

جاش Farley یک خبرنگار پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-9227, josh.farley@kitsapsun.com و یا در توییتر @joshfarley.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن