بیمارستان تحکیم و تاریخچه برخورد: چگونه هریسون مرکز پزشکی خود را از دست داده نام

آستن Macalus و جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 5:24 PM EDT Jun 24, 2020برمرتون — در سال 2013 زمانی که هریسون مر

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

برمرتون — در سال 2013 زمانی که هریسون مرکز پزشکی بود که در مذاکرات در مورد پیوستن به سیستم بیمارستان چی فرانسیسکن ممکن است وابستگی مطرح شده مسائل مختلف میان اعضای جامعه.

ساکنان و رهبران شهر عقب رانده برمرتون در برابر از دست دادن آن در جامعه-اجرای بیمارستان حتی به عنوان وابستگی کمک بیمارستان ثبات مالی آورده و در مهم سرمایه خود را برای سیلوردل گسترش است. بسیاری از مردم ابراز نگرانی در مورد چی فرانسیسکن ارتباط با کلیسای کاتولیک و سوالات در مورد اینکه آیا این امر تاثیر خدمات پزشکی. حتی بیمارستان رهبران ترس از تداخل با بهداشت باروری و مراقبت های پایان زندگی, تصمیم گیری.

آن مسائل بودند و در نهایت اتو کردن در بیمارستان توافق نهایی برای ارتباط با چی فرانسیسکن. اما یک مورد که نیست در سنگ تحت توافق ؟ بیمارستان تاریخی نام.

حتی به عنوان هریسون برگزار جایگاه ویژه ای در بالای بیمارستان و در, Kitsap, جامعه, حذف تنظیم صحنه برای چی فرانسیسکن به یک روز تغییر نام بیمارستان.

در اوایل ماه ژوئن چی فرانسیسکن مقامات انجام داد که فقط زمانی که آنها اعلام کرد که این بیمارستان را در حال حاضر شناخته شده به عنوان سنت مایکل مرکز پزشکی.

در حالی که هریسون هیئت مدیره در مورد احتمال یک بیمارستان تحت یک تغییر نام در سال 2013 آن را یک نگرانی عمده مطرح شده در مذاکرات با چی فرانسیسکن گفت: David Veterane رئیس هیئت مدیره ،

"آنچه که ما بیشتر در مورد که در وابستگی که مطمئن شوید که ما محافظت زنان نسبت به حقوق باروری و دسترسی به آنها را در هریسون (آرکانزاس)," او گفت:. "و ما قادر به امن که در ابد."

سابق هریسون رئیس جمهور اسکات بوش که به ریاست بیمارستان به آن پیوست چی فرانسیسکن نمی تواند رسید برای مصاحبه اما نشان داد از طریق یک منبع که او تا به حال هیچ نظر. چی فرانسیسکن مقامات نمی شد در دسترس ساخته شده برای مصاحبه برای این داستان. این هریسون بنیاد نیز کاهش یافته است مصاحبه.

جان والن دیگر عضو سابق هیئت مدیره گفت: چی فرانسیسکن مقامات اذعان به اهمیت هریسون نام و نشان آنها تا به حال هیچ وجه قصد تغییر آن را. "اما آن را در نوشتن این چیزی است که اتفاق می افتد," او گفت:.

"این چیزی است که اتفاق می افتد در مراقبت های بهداشتی که وجود دارد این است که مقدار بسیار زیادی از تحکیم و وابستگی رفتن" والن گفت: ارجاع چی فرانسیسکن را ادغام در سال گذشته با عزت و سلامت تشکیل CommonSpirit نظام سلامت است.

در بحث وابستگی چندین سابق و اعضای هیئت مدیره گفت: حفاظت از هریسون نام به مراتب کم اهمیت تر از دیگر نگرانی ها در مورد پیوستن به چی فرانسیسکن مانند حفاظت از زنان در باروری خدمات و حصول اطمینان از سیلوردل بیمارستان گسترش رفت جلوتر.

عضو سابق هیئت مدیره کارل کرامر می گوید: تمرکز اصلی بود و مطمئن شوید این بیمارستان ادامه داد: برای خدمت به شهرستان Kitsap در بهترین راه ممکن است. "به جای نگرانی در مورد تغییر نام... آنچه مهم است مراقبت های بهداشتی است که تحویل داده شده است از هریسون و یا سنت مایکل و یا هر آنچه که نام خود را از رفتن به," او گفت:.

از موقت بخش به جامعه و دارایی

متولد در میانه Angie, معلم مدرسه و بنجامین هریسون یک کارآفرین نقل مکان کرد به برمرتون در سال 1904.

وجود دارد, بنیامین فرود یک کار به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه عمومی با توجه به "Kitsap County: یک تاریخ" توسط Kitsap County Historical Society. او به زودی خود او ساخته شده هریسون سخت افزار فروشگاه فروش آن پس از هشت سال و ساخت خود ساختمان در خیابان چهارم و اقیانوس آرام خیابان. توسط 1917 او رئيس جمهور از بانک ملی اول و یک پورت کمیسر.

سپس آمد 1918 آنفلوانزا در سراسر جهان همه گیر که به کشته شدن بیش از 50 میلیون نفر است. در برمرتون Angie هریسون جزء اولین داوطلب به پرستار بيمار در موقت بیمارستان در اولین Methodist Church با توجه به تاریخی جامعه است.

بعد از آن که سال, شوهرش, شد, عضو هیئت مدیره تازه تاسیس شهرستان های کلی بیمارستان و صاحب 10 سهم از سهام بیمارستان. آنها کمک 1500 $در زمان نیز هست.

در نهایت Harrisons شد اکثریت سهامداران تشکیل در سال 1942 این شرکت های غیر انتفاعی که در عمل چه شد به نام هریسون بیمارستان یادبود. زمانی که بنیامین درگذشت در سال 1946 او به همه او تا به حال در هیچ شرایط نامشخص.

"این آرزوی من است که گفت: Harrison یادبود بیمارستان باید در خدمت بشریت و باید کاهش درد و رنج مردم" بنجامین هریسون در نوشت خود را خواهد یک کپی از آن است که هنوز هم در Kitsap County Clerk ، "و این اموال من بدینوسیله به تخصیص دادن به گفت: بیمارستان باید همچنان برای سال های بسیاری برای کمک به تاسف و کمک به آنها را به بستری شدن در بیمارستان به عنوان ارزان که ممکن است به امن است."

در ضمن یک دوم بیمارستان, نام رئیس جمهور فرانکلین روزولت بود ساخته شده در خیابان ششم و ماریون خیابان در سال 1943 به مقابله با برمرتون را بالونی جمعیت در طول جنگ جهانی دوم زمانی که شهر دارای عقاید به بیش از 80 ، 000. پس از جنگ تنها یکی لازم بود. و در سال 1956 یک بحث بیش از آن نام ادامه خواهد گرفت.

این هریسون نام برنده به جا ترکه از Harrisons با توجه به کتاب تاریخ.

زمانی که انجی هریسون درگذشت در سال 1960 در 97 او چپ $20,000 سالانه به بیمارستان. و در سال 1965 محل جدید خود خاموش گیلاس خیابان در شرق برمرتون باز به لطف زن و شوهر و مستغلات.

'پاک کردن' برمرتون تاریخ?

چی فرانسیسکن می گوید تغییر هریسون به سنت مایکل به ارمغان می آورد بیمارستان در خط با بزرگتر چی فرانسیسکن سیستم — یک تصمیم بود که "بررسی و مورد تایید کامل محلی مدیره" کری Evans, معاونت ارتباطات و امور حکومتی گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

با وجود این که نام جدید چی فرانسیسکن ها گفته اند آنها هنوز متعهد به Kitsap شبه جزیره برجسته سنت مایکل 500 میلیون دلار سیلوردل گسترش و جدید مراقبت های اولیه درمانگاه میله میله برای باز کردن در برمرتون که به خانه یک پزشک خانواده برنامه اقامت.

"سنت مایکل مرکز پزشکی تقویت اتصال ما به منطقه و تایید تعهد ما با شناخت سنت مایکل حامی برای دریانوردان و پزشکان اولین پاسخ دهندگان و بیماری" ایوانز در بیانیه ای گفت:.

این تغییر شده است ملاقات با شک و تردید برخی در جامعه هستند که غمگین از دست دادن, Harrison, نام, که پرداخت ادای احترام به زن و شوهر که تاسیس بیمارستان.

"من فکر می کنم آن را می فرستد یک پیام که چی فرانسیسکن قرار دادن اهداف خود و ارزش جلوتر از کسانی که از جامعه" گفت: ارین استوارت در واکنش به تغییر نام در Facebook. "نام جدید پاکسازی یک بیت از برمرتون تاریخ برای آنچه به نظر می رسد به من به افزایش بسیار کمی برای چی. این باعث می شود آن را احساس مانند آنها متصل نیست به جوامع که در آنها به کار گیرند."

نیز وجود دارد کسانی که به سادگی انکار نام جدید خواهد شد ،

"من تصور نمی هر کسی در واقع خواستار آن سنت مایکل گفت:" هالی خزه از پورت اورچارد نیز در واکنش به این تصمیم در Facebook.

"اگر من صدمه دیده بود من می خواهم بگویم من به هریسون و شما می دانید آنچه من صحبت کردن در مورد گفت:" خزه, مالک و مدیر جامعه از جرقه عوام در برمرتون. "اگر من می گفت: من به سنت مایکل یکی احتمالا می گویند آن را زمان خوبی برای عرضه صنایع دستی خرید."

برمرتون شهردار گرگ ویلر گفت: فقط به دلیل این تغییر نام به این معنا نیست Harrisons و سهم خود را ناپدید می شوند.

"به عنوان یک مادام العمر ساکن برمرتون ، Harrison نام همیشه با ما خواهد بود و باقی خواهد ماند و ما بخشی از تاریخ طبقه," او گفت:. "رفتن به جلو سنت مایکل مرکز پزشکی ادامه خواهد داد به بازی نقش مهمی در ارائه مراقبت های پزشکی و خدمات را به مردم برمرتون."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن