HERE با سازندگان خودروهای تجاری در زمینه فناوری کمک سرعت شریک است

در کنفرانس حمل و نقل IAA امسال، tension dur، پیشروترین پلتفرم داده و فناوری مکان در جهان، مفتخر است همکاری این

توسط ABESTANEWS در 29 شهریور 1401

در کنفرانس حمل و نقل IAA امسال، tension dur، پیشروترین پلتفرم داده و فناوری مکان در جهان، مفتخر است همکاری این شرکت با سازندگان خودروهای تجاری را در زمینه اجرای فناوری کمک سرعت هوشمند (ISA) برای کمک به افزایش ایمنی جاده ها و کاهش سرعت پایین اعلام کند. مقررات جدید اتحادیه اروپا (EU)

یک ویژگی ISA داخل هواپیما محدودیت سرعت قانونی جاده را برای رانندگان در خط دید مستقیم نشان می دهد. اطلاعات روی دسته داشبورد خودرو، سیستم ناوبری یا از طریق یک دستگاه پس از فروش نشان داده می شود.

از ژوئیه 2022، داشتن ویژگی ISA در تمام خودروهای مدل جدید، وانت ها، کامیون ها و اتوبوس های فروخته شده در بازار اتحادیه اروپا الزامی است. از ژوئیه 2024 تمام خودروهای ثبت نام شده جدید در اتحادیه اروپا ملزم به داشتن ویژگی ISA خواهند بود.

HERE صنعت نقشه برداری را در ارائه داده های محدودیت سرعت با کیفیت بالا مورد نیاز برای ISA رهبری می کند
HERE در کنار شرکای راه حل خود برای حمایت از انطباق ISA سازندگان وسایل نقلیه تجاری و سواری با ارائه اطلاعات محدودیت سرعت با کیفیت بالا که تمام جاده های اتحادیه اروپا را پوشش می دهد، کار می کند.

نقشه HERE ISA توسط 15 خودروساز جهانی که بیش از 30 برند را نمایندگی می کنند، اتخاذ شده است، از جمله رهبران صنعت کامیون های تجاری اروپایی و جهانی.

Giovanni Lanfranchi، مدیر ارشد محصولات و فناوری در HERE گفت: «ویژگی‌های ISA از لحاظ تاریخی در سیستم‌های خودروهای سواری ممتاز و در کاربردهای تجاری بسیار کمی یافت شده‌اند. ما مفتخریم که این مجموعه داده حیاتی را ارائه و تأیید می کنیم، زیرا کشورهای اروپایی بر روی گام های فوری برای بهبود ایمنی جاده تمرکز می کنند، در حالی که راه را برای استقرار آینده ADAS و فناوری های خودروی خودکار هموار می کنند.

ثبت و تأیید تغییرات محدودیت سرعت

سازندگان کامیون و خودرو باید قبل از فروش، تست خودرو ISA را با دقت 90 درصد در داده‌های محدودیت سرعت در مسافت رانندگی 400 کیلومتر بگذرانند. لازمه حداقل سه علامت صریح مختلف و سه علامت ضمنی و پست نشده است.

جاده های اروپایی چالش محدودیت های سرعت غیر صریح و مجموعه ای از محدودیت های سرعت محلی، قوانین و مقررات در سراسر کشورها را دارند. بیش از 60 درصد از محدودیت‌های سرعت در اروپا به طور ضمنی وجود دارد، با محدودیت‌هایی که بر اساس قوانین جاده‌ای محلی است اما روی تابلوها نمایش داده نمی‌شود.

محتوای ISA از HERE با duyenvietfashion ارائه اطلاعات محدودیت سرعت بر اساس ترکیبی از منابع داده، چالش محدودیت سرعت پست نشده را مدیریت می کند. برای مثال، تکیه بر داده‌های دوربین خودرو به تنهایی، بدون نقشه پایه و سیستم نقشه‌برداری معتبر، مستعد چالش‌های کیفی است.

نقشه HERE ISA شامل:

محدودیت‌های سرعت صریح قابل مشاهده در علائم جاده، و محدودیت‌های سرعت ضمنی که از علائم جاده‌ای بدون مقادیر عددی به دست می‌آیند.
محدودیت‌های سرعتی که توسط قوانین و مقررات جاده‌ای تعریف می‌شوند، از جمله محدودیت‌های سرعت ملی یا منطقه‌ای و قوانین مشروط که ممکن است علامت‌دار نباشند و در نتیجه توسط دوربین‌های داخل هواپیما قابل تشخیص نباشند.
توپولوژی جاده‌ای مورد نیاز با ویژگی‌های انتخاب‌شده برای به حداقل رساندن ردپای داده برای بخش‌های کوچک‌تر خودرو و در عین حال فراهم‌کنندگان افق الکترونیکی را قادر می‌سازد تا یک ویژگی ISA را تامین کنند.

منابع: آخر أخبار التكنولوجيا

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن