ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی چی فرانسیسکن میسون ویرجینیا چشم ادغام

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 1:13 PM EDT Jul 23, 2020چی فرانسیسکن پدر و مادر خود شرکت و میسون ویرجینیا اع

توسط ABESTANEWS در 2 مرداد 1399

چی فرانسیسکن پدر و مادر خود شرکت و میسون ویرجینیا اعلام کرده اند که آنها در حال بررسی ادغام متحد که دو ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تحت یک و در عین حال-به-نام مشترک عامل شرکت.

این دو توافقنامه را امضا کرده اند به حرکت پیش رو با بررسی حرکت و امید برای نهایی کردن فرایند برنامه ریزی تا پایان این سال آنها گفت و اشاره کرد که اگر آنها پیوست و همراه آنها می خواهم که بیش از 21,000 کارکنان از جمله نزدیک به 5000 شاغل و ارائه دهندگان خدمات وابسته.

میسون ویرجینیا عمل یک تعداد انگشت شماری از مکان های اطراف Puget صدا و یک درمانگاه در محل Kitsap. که در اتاق عمل در یک مرکز نیز به چی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خاموش دبیرستان جاده ها است. چی به مکان های اطراف Kitsap مهمترین سنت مایکل مرکز پزشکی – قبلا هریسون پزشکی مرکز – در برمرتون و سیلوردل.

پرسید که آیا نیروی انسانی کاهش انتظار میرفت یک سخنگوی این دو ارائه دهندگان گفت: "آن است که بیش از حد به زودی به دانستن کامل اثرات اما در ترکیب سازمان در نظر دارد برای گسترش مراقبت و این تغییر را ارائه فرصت های جدید برای ارائه دهندگان و کارکنان. علاوه بر این ارائه دهندگان و کارکنان بهره مند از هر سازمان را در رسیدن به جوامع جدید در سراسر منطقه و فراتر از آن."

شرکت جدید را با هم ایمان مبتنی بر سیستم مراقبت های بهداشتی (چی) و غیر مذهبی دهنده (ویرجینیا ماسون). ویرجینیا ماسون خواهد اطمینان حاصل آن ایجاد نمی کند چی به بیرون آمدن از رعایت اخلاقی و مذهبی هدایت از کلیسای کاتولیک دو اشاره و اضافه میکند: "تعداد بسیار کمی از خدمات مربوط به بهداشت باروری و پزشک-مرگ کمک خواهد دیگر ارائه شده در ویرجینیا ماسون."

در حال حاضر بیماران می تواند همچنان به استفاده عادی خود مراقبت در سایت ها و می توانید همچنان به استفاده فعلی خود را در برنامه های بیمه. این سازمان برنامه ای برای به اشتراک گذاری به روز رسانی با بیماران پیش از هر گونه تغییر در آنها ،

جدید نظام سلامت خواهد بود رهبری یک جفت از مدیران مطبوعاتی برای اعلام این خبر گفت: در حال حاضر چی مدیر عامل شرکت Ketul پاتل و زمان میسون ویرجینیا مدیر عامل Dr. Gary کاپلان. این دو سازمان را دریافت تعداد مساوی از کرسی هیئت مدیره. ترکیب سیستم خواهد عمل 12 بیمارستان و بیش از 250 سایت های مراقبت.

این دو سازمان تبلیغ جدید سیستم مراقبت های بهداشتی است که می تواند "چالاک و بازار, پاسخگو, کاهش ضایعات و هماهنگی در سراسر سیستم همیشه باید از بیمار بهترین بهره را در ذهن" گفت که آن را به عنوان یک نمونه اولیه برای مراقبت از نوآوری در سراسر کشور.

"چی فرانسیسکن و ویرجینیا ماسون همکاری نزدیک و در سال های اخیر و از طریق این همکاری روشن شده خیلی بیشتر وجود دارد ما می توانیم با هم" پاتل گفت: در مطبوعات اعلام خواهد شد. "ما تا به تحسین یکدیگر تمایل به سرب در بهبود راه های مراقبت های بهداشتی تحویل داده است و ما به رسمیت شناخته شده یک فرصت باور نکردنی برای انجام این کار با هم. ما با اعتماد به نفس است که در ساختمان نظام سلامت آینده ما خواهد reimagine مراقبت تحویل در Puget Sound منطقه و فراتر از آن."

"ما در انواع مدل ها و مشارکت و از طریق ما موجود وابستگی با چی فرانسیسکن به این نتیجه روشن است که ترکیب ما سازمان ها به شکل جدید نظام سلامت خواهد به ما اجازه می دهد هر دو به شکل مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور و در ادامه تمرکز ما بر روی بیمار تجربه" کاپلان گفت. "ما ترکیب سیستم بهداشت و درمان را افزایش می دهد توانایی ما برای ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از بیماران ما در منطقه Puget صدا و مرکزی در واشنگتن است. زیادی وجود دارد که مشخص شود در ماه های آینده به ما امیدوارم گذار به سمت یک توافق نهایی است اما ما در تراز وسط قرار دارد و در چشم انداز و استراتژی برای رسیدن به آن است."

نام از چی و ویرجینیا ماسون امکانات باقی مانده در حال حاضر و دو گفتند که کار کردن یک نام برای ترکیب سازمان "است که به رسمیت می شناسد و افتخارات تاریخی مارک های هر سازمان است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت بازدید innovativecareahead.org.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن