خلیج فارس قدرت را در مرکز شهر شبکه برق پروژه را برمی گرداند به روز کار با توجه به کروناویروس

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:05 PM EDT May 16, 2020با کمتر اتومبیل در مرکز شهر Pensacola خیابان به

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399

با کمتر اتومبیل در مرکز شهر Pensacola خیابان به دلیل coronavirus خلیج فارس قدرت روشن است بازگشت به کار در طول روز در آن 83 میلیون دلار پروژه برای ارتقاء مرکز شهر شبکه برق.

شرکت برق و روشن به کار در شب در ماه اوت آن را به عنوان به روز رسانی خطوط برق زیرزمینی در زیر Palafox خیابان پس از مرکز شهر صاحبان کسب و کار نگران بودند در مورد پروژه رانندگی دور کسب و کار.

گوردون Paulus سخنگوی خلیج فارس قدرت گفت که به دلیل ترافیک کمتر مرکز شهر خدمه کار رفته اند به روز کار را قادر می سازد آنها را به پیشرفت سریع تر.

"کار در طول روز است که همیشه سریع تر از شب کار دلیل این که شما لازم نیست به راه اندازی چراغ های روشن به این منطقه و مختلف ترافیک ساعت در آن" Paulus گفت.

Paulus گفت: در طول روز کار خود ادامه خواهد داد تا زمانی که اجتماعی فاصله دستورالعمل ها در محل نگه داشتن مقدار زیادی از ترافیک از مرکز شهر Pensacola.

خدمه مشغول به کار شده اند در Palafox خیابان از مارس 2019 به عنوان بخشی از پنج سال 83 میلیون دلار پروژه برای ارتقاء 70 سال شبکه برق در مرکز شهر Pensacola.

Paulus گفت: کار در Palafox خیابانی است انتظار می رود به طور کامل تا پایان سال است.

دیگر خدمه مشغول به کار راه خود را به پایین جفرسون خیابان و آن خیابان است که انتظار می رود به طور کامل در اواسط ماه مه Paulus گفت.

این پروژه در مسیر به طور کامل در سال 2022.

"حرکت های به روز کار به ما کمک خواهد کرد به حرکت سریع تر در این پروژه و سپس در زمان تکمیل بنابراین ما می توانید قدرت برای مشتریان قابل اعتماد تر و قوی تر شبکه" Paulus گفت.

Paulus گفت: هنگامی که کار بر روی Palafox خیابان کامل است, وجود خواهد داشت کمتر نیاز به مسدود کردن جاده ها برای تکمیل کار.

"دو سال آینده شامل خواهد شد نصب زیرزمینی سیم را می کند که شامل بسته شدن خیابان و یا چیزهایی مانند آن در دراز مدت بر اساس" Paulus گفت. "آن بیشتر خواهد بود متناوب."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن