کوره راه خود را از طریق همه گیر

یکی از معدود چیزهایی که من بوده ام به دنبال به جلو به این بهار که نشده خراب شده COVID-19 سوم کتاب آشپزی توسط ل

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

یکی از معدود چیزهایی که من بوده ام به دنبال به جلو به این بهار که نشده خراب شده COVID-19 سوم کتاب آشپزی توسط للا Punyaratabandhu, طعم از جنوب شرقی آسیا کوره: کلاسیک دستور العمل های برای غذاهای دریایی و گوشت پخته شده بیش از ذغال.

برای بیش از یک دهه من با تکیه بر مشاوره و تخصص در هر زمان من نوشت: هر چیزی در مورد مواد غذایی تایلندی. ابتدا با برازنده شوخ و اغلب مرثیهای کلمات در وبلاگ خود shesimmers.com و در کتاب بعدی ساده تایلندی مواد غذایی و بانکوکاو تاسیس خودش را به عنوان زبان انگلیسی مهمترین مرجع در غذا تایلندی.

اما او خوب است بسیار عمیق تر از آن است. متولد و بزرگ شده در بانکوک او را به سفر در سراسر آسیای جنوب شرقی و از آنجا که او یک کودک بود, با بهره گیری کامل از قرار گرفتن در معرض مواد غذایی در سراسر منطقه است. "هر بار که من بازگشت به تایلند, من همیشه شامل سفرهای کوتاه به اطراف کشور و فراتر از آن" او به من گفت.

اگر شما به دنبال او Instagram حساب در طول چند سال گذشته دیده اید وسوسه انگیزی peeks دزدکی حرکت کردن در زندگی-آتش سوزی مواد غذایی از برمه و اندونزی ویتنام و مالزی و لائوس و کامبوج. من با داشتن یک زمان بزرگ در بهار امسال با تعدادی از دستور العمل های از جدید آشپزی, سیگار, satay نوزاد عقب, دنده با سس بادام زمینی, کباب گوشت خوک و crabmeat crepinettes با آناناس-شیلی سس فرو بردن و من اعمال او روش lacto-تخمیر گوشت خوک به حفظ تمام انواع گوشت و رسوخ کردن آنها با وسوسه انگیزی, tangy قدرت ترش.

این کتاب همچنان یک تم در حال اجرا در کار: در اینجا در ایالات متحده شما می توانید اغلب طبخ نسخه های سنتی جنوب شرق آسیا ی دستور غذاها در آشپزخانه خانه خود را بهتر از آن شما می توانید سفارش در رستوران—حتی با دسترسی محدود به مواد تشکیل دهنده سنتی و یا تجهیزات. شما نمی نیاز به پوسته نارگیل به دود ماهی کزون سیتی-سبک. شما نمی نیاز به یک ong به سبک تایلندی خاک رس شیشه مرغ. و شما لازم نیست شور سویا رب را Teochew بوداده اردک یک دستور او مشترک با خواننده. (نکته: اگر چیز واقعا بد در طول همه گیر اردک فراوان در پارک های عمومی در این بهار).*

همه شما نیاز دارید این است که برخی از سوخت و حتی ابتدایی ترین کباب تجهیزات.

للا پاسخ سوالات من در مورد جهانی بودن کباب و جایگاه خود را در زمان COVID-19 از حاصل کار دو خانه در حومه غربی که در آن او احتمالا در اوایل ماه مارس پس از پرواز از ایتالیا در یک هواپیما پر از مردم تخلیه کانون کشور شیوع. (او خوب است.) "چیزی که مسئول انجام خواهد شد به خودم جدا از جامعه" او به من گفت. "بسیار آسان برای این homebody به انجام, در واقع."

مایک سولا: هر کسی که شما به شرح زیر در Instagram می داند شما یک شگرف آشپز خانه. شما در حال پخت و پز بیشتر تالار در زمان COVID-19? چه چیزی شما را انجام می دهند متفاوت است ؟

للا Punyaratabandhu: COVID-19 ساخته شده است که اکثر خانه آشپز خلاق تر. منظورم با تجربه غیر معمول و طعم جفت یا باطنی تشکیل دهنده اما فکر کردن خارج از جعبه—پخت و پز با صندلی شلوار خود را. با این وضعیت که آنچه در آن است و با آب و هوا در شیکاگو هنوز هم به عنوان سرد به عنوان آن است که شما نمی توانید با تکیه بر مواد تازه از فروشگاه یا خانه خود را به باغ. این زمانی است که ما شروع روز ما خیره در چه چپ در فریزر و شربت خانه و امیدوارم که یک ایده خوب ظرف ظهور خواهد کرد.آن را مانند بازی Iron Chef را با خودتان در خانه. این نوع از سرگرم کننده است.

برای مثال فقط یک هفته یا بیشتر پیش تنها تولید تازه من تا به حال به سمت چپ بود به معنای واقعی کلمه یک کدو kabocha. من بعد از برنامه ریزی مواد غذایی تحویل شد و چند روز دور من و من تا به حال هیچ چیز دیگری به غیر از کدو و برخی از ادویه و خشک کالا در شربت خانه. من نیم برش را به مکعب های 1 اینچی ترک پوست در بافت; من هم بزنید سرخ شده و آنها را با سس ماهی سس صدف, پودر سیر (بدون سیر تازه که روز) و تعداد زیادی از فلفل سیاه و سفید و خدمت است که با برنج. من پوست کنده نیم دیگر آن را برش را به تکه های 1 اینچی دوباره پخته و کدو در شیر نارگیل فقط تا زمانی که نرم اما محکم. شیر نارگیل بود و پس از آن شیرین شده با قند خرما و چاشنی با یک خط تیره از نمک. این یک کلاسیک دسر تایلندی. من زندگی می کردند در این دو چیز برای دو روز در یک ردیف. در روز سوم کدو شیرین در شیر نارگیل حال تبدیل شدن بیش از حد نرم و بنابراین من آن را از طریق یک غربال به چیزی که شبیه غذای کودک و گنجانیده شده است که به یک مخلوط نان شیرین و پهن است که در آمد آن روز با من تحویل مواد غذایی. Kabocha-اسکواش-آلوده-در-نارگیل-شیر-و-خرما-قند ماکارونی خیلی سر در گم خوشمزه است.

این کتاب واقعا تاکید چگونه جهانی و عنصری پخت و پز بیش از زغال سنگ است. هر کسی می تواند آن را با طیف گسترده ای از مواد غذایی و سوخت و تجهیزات. اما آیا این باز جمعی شکل پخت و پز باید در یک محل در حال حاضر ؟ وجود دارد برخی از راه آن می تواند مفید یا مفید برای افراد, اگر تنها روانی ؟ شما می توانید یک مورد را برای کباب کردن در خارج از منزل بیش از زغال سنگ در طول یک بیماری همه گیر?

در جنوب شرقی آسیا و کباب است نه به عنوان یک فعالیت فصلی اما بخشی از زندگی روزمره—در تمام طول سال. شما نمی خواهد غذا مجله خود را منتشر کباب مسائل در طول ماه های تابستان و یا شنیدن مکالمات در مورد چگونه آنها نیاز به گرد کردن کوره و افراد سیگاری و آماده برای کباب فصل زمانی که هوا گرم تر می شود. یک کوره زغال چوب در نظر گرفته شده است در بسیار به همان شیوه به عنوان یک داخلی آشپزخانه گاز/برق محدوده آن را پخت و پز ابزار است که فقط اتفاق می افتد به واقع در خارج از منزل از ضرورت. بنابراین با یا بدون یک بیماری همه گیر در تصویر تا زمانی که مردم طبخ مردم کوره.

در ایالات متحده از سوی دیگر زندگی می کنند-آتش پخت و پز در فضای یک جشن جنبه به آن است. هنگامی که ما فکر می کنم از کباب یا کباب, ما فکر می کنم از یک فصل—ورود آب و هوای گرم و هوای زندگی, دکه های روزنامه فروشی همراه با غذا مجلات با دستور العمل های کباب در پوشش گردهمایی های زیادی از مردم شما را دوست دارم, چهارم جولای پیک نیک آخر هفته روز یادبود حیاط خلوت cookouts با دوستان و خانواده, tailgate احزاب کباب جشنواره ، این بیماری همه گیر در حال حاضر مختل ریتم زندگی ما و در موارد شدید تبدیل شده دنیای ما وارونه و فکر آن را در ادامه به بهار و تابستان نیست دقیقا قرار داده و ما را در حزب خلق و خوی.

نه به صدا glib اما حتی در میان COVID-19 زمانی که ما در حال ماندم, به در خانه به جای bemoaning این زمان ما می توانیم آن را در آغوش دانستن است که ما را به ماندن در منزل به صرفه جویی در زندگی می کند. ما هنوز هم می تواند سرگرم کننده چیزی خارج از آن. کباب به عنوان یک خانواده است که در حال حاضر سرگرم کننده, اما شاید اگر شما بچه کوچک شما می توانید آن را به یک ماجراجویی در حیاط خلوت خود را—راه اندازی یک چادر خارج و پخت و پز مواد غذایی در گودال آتش ، ایجاد یک بازی پخت و پز به طور انحصاری در خارج از منزل برای شاید یک هفته بیش از ذغال یا چوب—برای دیدن آنچه آن را مانند. پخت و پز بیش از آتش زندگی می کنند در خارج از منزل به ما می آموزد در مورد چگونه برای ساخت یک آتش سوزی, چگونه برای مدیریت آن و نحوه کنترل گرما به عنوان ما به طبخ. آن را تقویت غریزه ما و من فکر می کنم ما بهتر آشپز در داخل خانه یا خارج از منزل.

چقدر preservational تابع وجود دارد و تخمیر در جنوب شرقی آسیا وجود دارد ؟ اصلی منطقی برای تخمیر Isan سوسیس (sai krok isan) preservational? آنچه در مورد naem (soured گوشت خوک)? شد بحرانی گوشت قرار است برای حفظ آن و یا آیا مردم درست مثل طعم ؟ آنچه در مورد فیلیپینی, ماهی دودی در صفحه 42?

در گرم و مرطوب آب و هوا از جنوب شرقی آسیا و نگهداری مواد غذایی ضروری برای ذخیره سازی طولانی مدت—آیا آن را از طریق lacto-تخمیر به عنوان مورد با soured گوشت مانند سای krok isan یا naem, و یا درمان و سیگار کشیدن به عنوان مورد با فیلیپینی ماهی دودی tinapa.

در مورد naemand سای krok isan, بحرانی است در درجه اول برای حفظ گوشت. سپس مردم کشف کرد که عمیقا مورد پسند تانگ شما از lacto-تخمیر طعم خوب و به طوری که آنها همچنان به مایه گوشت را در این راه.

حفاظت از مواد غذایی وجود دارد به طور مستقل از کباب کردن فرهنگ است. گاهی اوقات این حفظ مواد غذایی پخته شده در کوره و یا سیگاری مانند tinapa; گاهی آنها نیست. این همه بستگی دارد. برای مثال naem در آن ساده ترین شکل سنتی—شبیه به فشرده ژامبون—حتی نمی نیاز به پخته شود و در همه حال اجازه دهید به تنهایی کبابی قبل از خدمت. اگر نه برای ترس از مضر پاتوژن ها و انگل ها وجود خواهد داشت بسیاری از مردم ترجیح می دهند که خود را به خوردن naem خام است. و اگر شما می خواهید به طبخ آن شما می توانید آن را طبخ بسیاری از راه های مختلف از جمله بخارپز کردن و سرخ کردن هم بزنید. این است که دقیق فکر می کنم از naem به عنوان ساخته شده برای کباب از کباب و یا سیگار کشیدن است تنها یکی از راه های به طبخ آن.

آیا شما هنوز هم سنتی تایلندی خاک رس و زغال چوب اجاق گاز ؟ شما می توانید آن را توصیف? آیا شما از آن استفاده کنید ؟

سنتی تایلندی ذغال کوره ang پایینمی آیند در اندازه های مختلف و دور و آنها را می توان مستقیما طرفه یا هایش در بالا. اما آنها ساخته شده است به همان شیوه با یک دور دهن باز کردن یک سوراخ رس رنده و یک اتاق در پایین با یک مستطیل باز که تنظیم جریان هوا اجازه می دهد تا شما را به حذف خاکستر هنگامی که پخت و پز انجام می شود. شما با قرار دادن زغال سنگ در رس رنده و نور آنها را در اجاق گاز است. شما مدیریت کوره حرارت با اضافه کردن یا از بین بردن زغال سنگ و استفاده از بامبو بافته فن برای تغذیه از زغال چوب با اکسیژن از طریق خاکستر اتاق باز.

مدرسه قدیمی, تایلندی, آشپزخانه معمولا در خارج از منزل و مجهز به حداقل یک زغال چوب اجاق گاز—یک ابزار است که به عنوان ضروری روزمره خانه پخت و پز به عنوان یک سفت بلوک و یا ملات. زیادی زغال چوب اجاق گاز با گسترده دور محفوظ است و سنگین وظایف که شامل یک دیگ و پان wok یا بخار پز. کوچک خاک رس و زغال چوب اجاق گاز—اغلب به شکل یک سطل کوچک با یک دستگیره برای حمل آسان—برای سریع کمکی وظایف مانند کباب و یا ذغال سنگ ریز تشکیل دهنده مانند سیر و موسیر یا فلفل در مقادیر کوچک است.

در حومه شیکاگو جایی که من زندگی می کنند, من دریافته ام که من نمی نیاز به یک تای سنتی خشت اجاق گاز است. من همیشه احساس می کنم مثل من از دست رفته هر چیزی "معتبر" در همه. من می تواند رسیدن به همه چیز من می خواهم با مشترک کباب و ابزارهای در دسترس در ایالات متحده آمریکا

من یک تایلندی خاک رس و زغال چوب اجاق گاز است که من به ارمغان آورد از تایلند چند سال پیش. آن را بسیار کوچک -- در حدود 3/4 اندازه یک گالن شیر کوزه—اما کاملا کاربردی است. من آن را خریدم از آنجا که آن را به من یادآوری از خاک رس اجاق گاز در من بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ' آشپزخانه و در عین حال من مشکوک است که من نمی خواهد از آن استفاده کنید. و من درست بود; تمام این مدت آن را نشسته است در آشپزخانه من آشپزخانه به عنوان دکوراسیون.

چه چیزهای مختلف استفاده می کنید به کوره در خانه ؟ شما باید توانمند آرسنال از تجهیزات در حال حاضر.

من دو کتری کوره دو kamado کوره گلوله کوره/سیگاری عمودی آب سیگاری در هر بشکه اجاق گاز/سیگاری یک خوک برشته جعبه و چهار نوع از منقل ذغالی. این درد نمیخورد. من نیاز به این ابزار تنها به این دلیل که من نوشتن و آزمون دستور العمل برای زندگی. اما راستش من کباب و سیگار نیاز خواهد بود به اندازه کافی ملاقات با فقط یک سایز استاندارد کتری کوره.

شما شامل یک بخش جذاب در dhungar روش (رها کردن زغال سنگ های داغ به روغن برای انتقال دود به مواد غذایی در یک محصور مجلسی). شما می گویند شما اغلب استفاده از این روش به دود همه چیز در داخل خانه. بدون نیاز به کوره از هر نوع. شما می توانید به مثال و توضیح دهید که چگونه آن را انجام ؟ شما می توانید استفاده مجدد از روغن کرمانشاهی پس از انجام این کار یک بار ؟

جنوب آسیا dhungar روش شامل یک برخورد بین روغن حیوانی (کره روشن) و یک قطعه از سوختن زغال سنگ است که در نتیجه در یک پر از دود با مست عطر که می شود به دام افتاده در داخل محصور مجلسی—معمولا سرپوشیده گلدان همراه با غذا. این یک عمل مشترک در مکان های مختلف و جوامع در سراسر جنوب شرقی آسیا با آسیای جنوبی را تحت تاثیر قرار. این یک روش پخت و پز مواد غذایی را از طریق سیگار کشیدن در راه همان است که ما طبخ می گویند, ماهی دودی, اما بیشتر از یک روش لوسیون غذا با دود بدون حرارت دادن آن است.

این یک راه سرگرم کننده برای عطر غذا و وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند شما می توانید از "دود" در این راه. مانده برنج سرخ شده از دیروز ؟ آن را حرارت بالا و اضافه کردن یک لمس از smokiness به آن و به طور ناگهانی است که بشقاب مانده برنج سرخ شده می شود بسیار بیشتر از آن بود. آن را بیش از حد سرد برای طبخ کبابی چینی شانه خوک در یک فرد سیگاری? خوب, آن را طبخ در فر سپس عطر آن را با dhungar روش.

شما باید یک باغ در این سال ؟

من برنامه ریزی برای رشد حداقل پنج نوع از ریحان این سال است. من نیز پناه راز جاه طلبی ساختمان متصل گلخانه ای برای درختان مرکبات. v

برای بزرگنمایی کلیک کنید Honey-roasted duck with pickled ginger and chile-soy-vinegar sauce - COURTESY PENGUIN RANDOM HOUSE
  • عسل بو اردک با ترشی زنجبیل و شیلی-سویا-سس سرکه
  • حسن نیت ارائه میدهد Penguin Random House

عسل بو اردک با ترشی زنجبیل و شیلی-سویا-سس سرکه

در ایالات متحده ما عادت کرده اند به Cantonese-سبک بوداده اردک ارائه شده در Chinatowns در سراسر کشور است. در تایلند, اردک پخته شده کانتونی-سبک—و یا هنگ کنگ–سبک تایلند می گویند—می توان بیش از حد. اما آن را بو داده اردک ساخته شده در سنت Teochew مهاجر که تسلط بر صحنه است.

ناظر خوار را متوجه چند تفاوت: Teochew بوداده اردک در تایلند, ورزشی, مناقصه, سوخته, پوست, در حالی که خود را کانتونی همتایان باید crispier, glossier پوست. از نظر طعم و مزه Teochew تایلندی آشپز ماهرانه دم اردک محلی تایلندی گیاهان—سنبل هندی, خسرودار, makrut آهک برگ—چیزی است که انجام می شود در کانتونی بوداده اردک. یکی دیگر از تفاوت های ظریف است که تمایل Teochew آشپز در تایلند به نفع تخمیر سویا رب hoisin سس که نفوذ کانتونی کباب. تخمیر سویا رب—با نام مستعار شور سویا رب یا سس یا تائو-jiao—ضخامت است اومامی-بسته بندی ادویه. در خرج کردن, تاریک, miso می تواند جایگزین در دستور العمل در این کتاب است.

خوانده شده از طریق دستور غذا را به دقت قبل از اینکه شما شروع بنابراین شما می توانید برنامه برای آن است. دشوار است اما آن را گسترش بیش از دو روز. این است که نه یک وعده غذایی weeknight اما به جای آخر هفته سرگرم کننده پروژه است.

Leela Punyaratabandhu

خدمت 4 سخاوتمندانه

سس

1/2 فنجان آب مقطر سفید یا سرکه

1/2 فنجان سس سویا

2 قاشق غذا خوری عسل

4 تازه سبز بلند تایلندی چیلس یا هالاپینیو یا سرانو, فلفل, قطعه قطعه 1⁄4 اینچ ضخامت

اردک

3 حبه سیر بزرگ

3 نازک زنجبیل تازه برش

درشت خرد شده 2 قاشق غذا خوری گشنیز, ریشه یا گشنیز تازه ناشی محروم از برگ

2 قاشق غذا خوری چینی پنج ادویه پودر

2 قاشق غذا خوری سس صدف

1 قاشق چای خوری نمک

2 قاشق غذاخوری به علاوه 1/2 فنجان سس سویا

1⁄4 فنجان تخمیر سویا رب (دیدن headnote) یا miso

1/2 فنجان عسل

1 قاشق غذا خوری Shaoxing شراب برنج

1 سفید Pekin duck حدود 5 پوند سر برداشته

2 ریواس ساقه هر شکست به تقسیم لامپ سپس به یک گره گره خورده

3 یا 4 تازه, خسرودار برش (اختیاری)

3 یا 4 makrut آهک برگ دست پاره شده (اختیاری)

12 فنجان آب

1⁄4 فنجان سرکه سفید مقطر

ترشی زنجبیل

4 اونس زنجبیل تازه (نگاه کنید توجه داشته باشید)

1 قاشق چای خوری نمک

2 قاشق غذا خوری شکر دانه ریز

1/2 فنجان آب مقطر سفید unseasoned برنج یا سرکه

1 قاشق غذا خوری رقیق آب چغندر خام, برای, رنگ,

لعاب

1⁄4 فنجان آب

2 قاشق غذا خوری سس سویا

2 قاشق غذا خوری عسل

1 قاشق چای خوری سرکه سفید مقطر

2 قاشق غذا خوری روغن نباتی برای مسواک زدن

1 فنجان ورقه خیار برای خدمت

پخته شده برنج برای خدمت

تر و تمیز چهار سیخ های بامبو به 4 اینچ از پایان اشاره کرد و خود را کنار بگذارند.

برای سس: در یک ظرف شیشه ای ترکیب سرکه و سس سویا و عسل و هم بزنید تا به خوبی مخلوط. اضافه کردن شیلی برش. پوشش و در یخچال به مدت 2 روز.

درست پس از شما انجام می شود با سس دبستان اردک: در یک مخلوط کن ترکیب سیر, زنجبیل, گشنیز, ریشه, پنج ادویه پودر سس صدف, نمک 2 قاشق غذا خوری از سس سویا تخمیر سویا رب 1⁄4 فنجان عسل و شراب و روند تا صاف. حذف جناح راهنمایی و پت اردک خشک است. کشش پوست فلپ در گردن به پوشش گردن و امن آن را با یکی از سیخ های بامبو. با یک دست گرفتن اردک توسط دو پا نگه اردک سر پایان پایین بریزید و سرکه به داخل حفره مالش آن را بیش از همه در حالی که نگه داشتن پوست در خارج از خشک و تمیز است. پر کردن حفره با سنبل هندی و, خسرودار و آهک برگ اگر با استفاده از. کشیدن پوست فلپ بیش از حفره و استفاده از باقی مانده سیخ کباب به "دوختن" حفره بسته (هدف این است که برای حفظ سرکه داخل). پاک کردن پوست پاک کردن از هر گونه سر داشتم.

را انتخاب کنید از 4 لیتر قابلمه که گسترده تر از دور از وسیع ترین بخش از اردک. اضافه کردن آب باقی مانده 1/2 فنجان سس سویا باقی مانده 1⁄4 فنجان عسل و سرکه را به تابه و را به جوش حرارت بالا. در ضمن تنظیم یک قفسه در یک ظرف ورق و نگه داشتن آن در این نزدیکی هست. با یک دست نگه دارید اردک بصورتی پایدار و محکم با "مچ پا" چند اینچ بالاتر از جوش مایع; با دست دیگر ملاقه مایع بیش از اردک. این کار را بارها و بارها scalding هر اینچ مربع از پوست برای 2 دقیقه. محل اردک, سینه سمت بالا در قفسه و یخچال اردک در ورق ظرف 24 ساعت به marinate داخل و خشک شدن پوست است. صرفنظر از مایع است.

در ضمن مطمئن ترشی زنجبیل: برش زنجبیل در وسط تیز قطر به کاغذ-برش های نازک (با استفاده از یک ماندولین اگر دارید). مخلوط 1/2 قاشق چای خوری نمک به زنجبیل و اجازه نشستن به مدت 30 دقیقه. شستشو زنجبیل به خوبی آن را فشار خشک و محل آن را در یک ظرف شیشه ای تمیز. در یک ماهی تابه کوچک ترکیب شکر و سرکه و باقی مانده 1/2 قاشق چای خوری نمک روی حرارت متوسط تا زمانی که شکر و نمک حل شده و مخلوط ولرم. حذف از گرما بریزید و آن را بیش از زنجبیل است. هم بزنید در آب چغندر (آب باید خام برای رنگ آمیزی قدرت). درپوش شیشه و در یخچال تا زمان سرو.

به لعاب: در یک کاسه کوچک, ماهوت پاک کن زدن با هم آب و سس سویا و عسل و سرکه. حفظ پوشش در دمای اتاق تا برشته زمان.

آماده آتش سوزی در یک کوره زغال چوب با استفاده از دو منطقه روش نگه داشتن دمای ثابت در 350° F. زمانی که زغال سنگ پوشانده شده با خاکستر سفید و رنده داغ است جای اردک در نگه کنار کوره. پوشش و کباب تنظیم دریچه برای حفظ درجه حرارت و دوار و کوه در می رم اردک هر 15 دقیقه تا دمای داخلی گرفته شده در ضخیم ترین قسمت ران از ثبت 150° F. این باید نزدیک به 2 ساعت. براش آماده لعاب بیش از همه اردک, دوباره, پوشش و در ادامه به طبخ تا زمانی که دمای داخلی ثبت 160° F حدود 20 دقیقه دیگر (تماشای اردک از نزدیک در طول این زمان به پوست می تواند به راحتی می سوزاند). انتقال اردک زیادی rimmed صفحه گرامافون و قلم مو بیش از همه با نفت است. اجازه دهید بقیه برای 45 دقیقه.

حذف و دور سیخ های بامبو. خالی کردن حفره را در یک کاسه کوچک نگه داشتن مایع و دور از مواد جامد. حک کردن اردک و ترتیب آن را بر روی یک صفحه گرامافون خدمت با ترشی زنجبیل و برش خیار. نم نم باران مایع از حفره بیش از اردک. خدمت با برنج و یک کاسه کوچک سس در کنار.

توجه داشته باشید

اگر امکان استفاده از جوان زنجبیل تازه با نازک پوست صاف و اغلب با صورتی سرخ و مناقصه گوشت به جای مادر زنجبیل با قهوه ای پوست papery و فیبری گوشت. این است که اغلب دیده می شود در ایالات متحده در بازارهای کشاورزان' در بهار.

تجدید چاپ با اجازه از طعم از جنوب شرقی آسیا کوره: کلاسیک دستور العمل های برای غذاهای دریایی و گوشت پخته شده بیش از زغال چوب توسط للا Punyaratabandhu. کپی رایت©2020 shesimmers.com. عکس copyright ©2020 توسط دیوید Loftus. منتشر شده توسط, ده, سرعت, مطبوعات, مشخصات نشر Penguin Random House.

*انجام نمی دهد. که غیر قانونی خواهد بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن