گراهام: WIAA خوب-آهنگ ورزشی طرح خواهد شد اما مهم است ؟

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 3:28 PM EDT Jul 29, 2020زمانی که مدارس در برمرتون مرکزی, Kitsap, North Kitsap و

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399

زمانی که مدارس در برمرتون مرکزی, Kitsap, North Kitsap و شمال ماسون شنبه نشان داد که دانش آموزان خواهد بود با در نظر گرفتن کلاس های آنلاین-تنها زمانی که 2020-21 سال تحصیلی آغاز می شود در اوایل ماه سپتامبر من دریافت این پیام های متنی از یک مدرسه محلی مدیر در مورد high school sports: "خداحافظ فصل یک است."

فصل 1 در این مورد چیزی است که واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن در تماس اول از چهار چگال ورزشی فصل در حال برنامه ریزی برای 2020-21. مفصل در WIAA طرح منتشر شده جولای 21, فصل اول برنامه ریزی شده است برای شروع سپتامبر. 7 و شامل صلیب کشور, تنیس, گلف و slowpitch سافتبال. فصل 2 را پوشش می دهد ورزش های زمستانی: بازی بسکتبال, بازی بولینگ, پسران, شنا/شیرجه و ژیمناستیک و کشتی; فصل 3 در اوایل بهار شامل فوتبال دختران فوتبال دختران, شنا/غواصی, والیبال; فصل 4 در اواخر بهار را پوشش می دهد بیس بال fastpitch پسران فوتبال میدانی و تنیس و گلف.

به همین دلیل ممکن است فصل 1 بود در حمایت از زندگی? خیلی ساده است: هیچ کلاس های حضوری یعنی هیچ ورزشی. که نه یک موضع رسمی در حال حاضر ارائه شده توسط مدارس, اما آن را نیز ممکن است.

"در ذهن من آن را فقط معنا ندارد چگونه شما می توانید باز دو و میدانی (در حالی که) تسهیلات نیست باز و بچه نیست و در کلاس" مرکزی, Kitsap, مربی تیم فوتبال Mark دلسرد شدن گفت.

زمانی که Kitsap بهداشت عمومی منطقه با صدور نامه شنبه به منطقه superintendents توصیه مقابل در کلاس های حضوری را نیز توصیه در برابر برگزاری دو و میدانی و سایر فعالیت های فوق برنامه.

با توجه به خطرات بدون سرپرست در حال رفتن به رفتن در برابر آن توصیه.

"من نمی بینم که چگونه آنها می گفت:" Klahowya دختران فوتبال مربی تروی Oelschlager, ابراز احساسات به اشتراک گذاشته شده توسط چندین مربیان صحبت کردم با طی هفته گذشته.

بنابراین تا زمانی که Kitsap County می توانید رزومه خود را به سوی فاز 3 از COVID-19 راه اندازی مجدد برنامه ریزی و فراتر از آن, من می ترسم مدرسه آتن و ورزشی آتن ادامه خواهد دست در دست.

این WIAA منتشر شد بیشتر تنظیم جزئیات مربوط به آن در چهار فصل طرح روز سه شنبه. ارتباط است که اجازه می دهد تیم های فوتبال برای شروع پیش فصل تمرین در فوریه. 17 که یک هفته زودتر از اصل برنامه ریزی شده است. این اجازه خواهد داد که بازیکنان فوتبال یک فرصت بهتر برای شرکت در این مورد نیاز 12 شیوه های قبل از بازی به طور بالقوه شروع در ماه مارس است.

این WIAA همچنین ایجاد یک فصل مربیگری پنجره (Sept. 28-Nov. 30) برای فصل 2-4 تیم است. پس COVID-19 اساسا از بین برود خارج از فصل در شیوه های ژوئن و ژوئیه این تیم شانس به لرزش و زنگ این سقوط قبل از آماده سازی برای 2021. این همه با این فرض است که دانش آموزان به کلاس بازگشت بعد از این سقوط و فعالیت های فوق برنامه بلامانع است.

در اینجا خلاصه ای از موارد دیگر مورد خطاب قرار WIAA اجرایی هیئت مدیره در روز سه شنبه:

•صلیب کشور به طور سنتی برگزار شد و در پاییز ارائه خواهد شد در فصل 1 و/یا فصل 3. مرکزی, Kitsap, کشور عبور مربی جرمی Duplissey به من گفت که مدارس می تواند به لحاظ نظری برگزاری دیدار در پاییز و بهار و مربیان در سراسر کشور در حال تلاش برای تصمیم می گیرید که چگونه به نقشه از خود فصل است.

"همه ما در حال صحبت کردن در مورد آن ... برای تعیین آنچه که ما در حال رفتن به انجام" Duplissey گفت.

با توجه به COVID-19 اعداد روند و زمان توقف در حالت امن راه اندازی مجدد طرح Duplissey گفت او امیدوار است از هر گونه حوادث برگزار شد در این پاییز.

"من شرط می بندم این است که ما در حال انجام هر چیزی تا فصل 3," او گفت:.

•دختران شنا/شیرجه به طور سنتی یک سقوط خواهد بود نقل مکان کرد به فصل 3 پس از WIAA دریافت "راهنمایی بیشتر از مقامات بهداشت و مدیران."

•قبل از فصل شیوه برای فصل 2 ورزشی آغاز خواهد شد Dec. 28 یک هفته زود تر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده است.

•مدارس اجازه خواهد داشت به برنامه 70 درصد به طور معمول مجاز مسابقات برای هر ورزش در تمام فصول.

جف گراهام را پوشش می دهد high school sports برای Kitsap Sun. او را در رسیدن به jgraham@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن