رژیم صهیونیستی. جی Inslee گسترش ویروس ماسک سفارش برای کسب و کار ایالت

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 6:38 PM EDT Jul 2, 2020واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee پنج شنبه اعلام ک

توسط ABESTANEWS در 13 تیر 1399

واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee پنج شنبه اعلام کرد که به دلیل افزایش نرخ COVID-19 عفونت شروع هفته آینده نوار صندلی دیگر نمی خواهد اجازه برای شهرستانهای استان در حال حاضر در مرحله 3 از دولت چهار مرحله بازگشایی طرح توجیهی و کسب و کار در ایالت قادر خواهد بود برای خدمت به مشتریان که نمی پوشند و صورت پوشانده اند.

Inslee همچنین اعلام کرد او سفارش یک هفته دو ایالت مکث برای شهرستان به دنبال پیشرفت خود را از مرحله فعلی از بازگشایی.

در ابتدا تنها کسب و کار در شهرستان Yakima -- که شده است در میان مناطق سخت ترین ضربه از شیوع رو مسئولیت اگر آنها را منع نمی اجازه می دهد یک مشتری برای ورود به یک کسب و کار و یا انجام کسب و کار با یک مشتری اگر آنها با پوشیدن صورت پوشش در هر فضای عمومی داخل و یا خارج از منزل. نقض فاحش بزه و کسب و کار در معرض خطر جریمه و از دست دادن مجوز کسب و کار اگر آنها نمی, آنها پیروی کنید.

بیشتر: انتظار در انتظار': کسانی که پیش بینی فاز 3 در صورت تاخیر به عنوان دولت مکث, Kitsap, نرم افزار نقد و بررسی

در حال حاضر که مورد نیاز در امر کسب و کار ایالت هر چند سخنگوی Inslee گفت: تمرکز خواهد شد در آموزش و پرورش و به دنبال رعایت داوطلبانه ،

"ما می دانیم که ما نیاز به ماسک کردن به طوری که ما می تواند به طور کامل باز کردن اقتصاد ما" Inslee گفت.

چهره-پوشش معافیت تحت فرماندار منظور اصلی صادر شده در هفته گذشته باقی می ماند: افرادی که ناشنوا هستند و یا از دست دادن شنوایی و کسانی که شرایط پزشکی که آنها را مانع از پوشیدن یک ماسک نیاز ندارد به همین صورت پوشش و نه سن کودکان 5 و جوان. و افراد درگیر در اوقات فراغت به تنهایی و یا با اعضای خانواده و کسانی که غذا خوردن در رستوران ها مجبور به پوشیدن ماسک به عنوان طولانی به عنوان آنها به درستی فاصله از دیگران است.

موضوع الزامی ماسک کشیده شده یک حزبی تقسیم در برخی مناطق هر چند در روزهای اخیر — به عنوان موارد COVID-19 رسید در چندین ایالت — ملی عربستان مقامات را تحت فشار قرار دادند در برابر این تصور که ماسک ها در مورد سیاست. Inslee به روز رسانی ماسک منظور ایجاد شده قبلی در محل پس از ژوئن 8 است که مورد نیاز کارگران به پوشیدن صورت پوشش مگر اینکه آنها اصلا ارتباط برقرار کردن با دیگران در کار است.

ایالت بیش از 33,400 مردم باید آزمایش مثبت برای این ویروس و حداقل 1,339 فوت کرده اند. این ویروس باعث خفيف علائم در بسیاری از بیماران و اکثریت قریب به اتفاق بهبود می یابند. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید و مرگ در برخی بیماران به ویژه افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

دولت stay-در-خانه سفارش منقضی مارس 31 و دولت 39 شهرستانهای شده اند در حال عبور از یک مرحله به مرحله در روند بازگشایی بر اساس چند شاخص از جمله مورد می شمارد.

به عنوان پنج شنبه, 17 شهرستان در فاز 3 از بازگشایی که اجازه می دهد تا ورزشگاه و سینما به کار در نصف ظرفیت برای رستوران ها برای افزایش ظرفیت 75% و در گروه مجالس به 50 نفر از جمله فعالیت های ورزشی است. هفده استان ها در حال حاضر در فاز 2 است که اجازه می دهد تا رستوران ها و میخانه به بازگشایی در نیمی از ظرفیت محدود جدول اندازه مو و ناخن سالن و باربر مغازه ها به سر کسب و کار و فروشگاه های خرده فروشی به بازگشایی در فروشگاه خرید در 30 درصد ظرفیت است. آن را نیز اجازه می دهد تا اضافی تفریح در فضای باز و مجالس با بیش از پنج نفر در خارج از فرد به خانواده.

پس Inslee اعلام روز شنبه وزارت امور خارجه از سلامت کار خواهد کرد با آخرین سه شهرستان است که باقی می ماند در فاز 1 از دولت چهار مرحله بازگشایی طرح — بنتون, Franklin و Yakima -- به حرکت می کند به "اصلاح" فاز 1 که اجازه می دهد تا برخی از اضافی فعالیت های کسب و کار فراتر از ضروری کسب و کار و خدمات بایگانی اطلاعات از رستوران ها.

Inslee گفت: ساکنان از کسانی که در شهرستانهای استان سفر کرده بود به دیگر کمتر محدود استان ها, افزایش نگرانی ها در مورد اضافی گسترش ویروس. او گفت که او امیدوار است که اجازه می دهد بیشتر فعالیت های محلی به علاوه افزایش استفاده از ماسک های مردم خواهد ماند محلی است.

شهرستان Yakima است که در میان مناطق سخت ترین ضربه از شیوع تا به حال حداقل 7,128 موارد از کروناویروس که از روز شنبه — دوم-بالاترین در میان استان ها در دولت و 159 مرگ و میر. پادشاه شهرستان که شامل سیاتل و نزدیک به 10 بار بیشتر مردم ثبت شده بود حداقل 10,304 موارد و 612 مرگ و میر.

دو نفر دیگر از استان ها — Chelan و داگلاس — در حال حاضر تنها شهرستان در یک تغییر فاز 1 از بازگشایی.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن