رژیم صهیونیستی. DeSantis بیمارستان چشم بازگشت انتخابی روشهای پزشکی

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:01 PM EDT Apr 26, 2020به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis آماده برای

توسط ABESTANEWS در 8 اردیبهشت 1399

به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis آماده برای انتشار برنامه ریزی برای احیای اقتصاد کشور به نظر می رسد به طور فزاینده ای روشن است که اجازه می دهد بیمارستان ها و پزشکان برای از سرگیری ارائه الکتيو با روش های پزشکی خواهد بود بخشی از این استراتژی است.

DeSantis ساخته شده حضور در این آخر هفته با پزشکان در کلینیک کلیولند در Broward شهرستان و اورلاندو بهداشت و متمرکز در بخش, در روش های پزشکی شده اند که به تعویق افتاد به عنوان دولت ramped تا برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. وی همچنین با اشاره به در دسترس تخت بیمارستان در دولت است.

"روش انتخابی من فکر می کنم زمانی که مردم از شنیدن این که آنها فکر می کنم آن را مانند" من می دانم من قصد دارم به مانند برخی از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی عمل جراحی و یا چیزی.' این روش انتخابی واقعا تاثیر سلامت بیماران. شما در حال صحبت کردن در مورد نمایش شما در حال صحبت کردن در مورد چیزهایی که واقعا مهم است" DeSantis گفت: شنبه در کلینیک کلیولند ، "من درک می کنم که چرا این کار انجام شد (به تعویق انداختن روش) چون ما نمی دانیم چه شد پایین آمدن پایک اما واقعیت این است که ما در دسترس است و می تواند جای آن, من فکر می کنم ما نیاز به حرکت در این جهت است."

DeSantis در 20 مارس با صدور یک فرمان اجرایی کارگردانی بیمارستان سرپایی مراکز جراحی اتاق عمل جراحی در مراکز دندانپزشکی دفاتر و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به توقف انجام انتخابی خدمات. با استناد به فدرال توصیه اورژانس به منظور گفت: "نمونه هایی از روش های به تاخیر ممکن است شامل اما نه محدود به برخی از آندوسکوپی ترین کاتاراکت و لنز عمل جراحی غیر ضروری ستون فقرات و ارتوپدی روش و رویه لوازم آرایشی و بهداشتی."

منظور اجرایی ناشی از فشار برای صرفه جویی در لوازم پزشکی از جمله شخصی-تجهیزات حفاظتی به عنوان بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی کارگران آماده برای یک افزایش در بيماران مبتلا به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

منظور صادر کرد: رژیم صهیونیستی است. DeSantis مسائل اجرایی به منظور به تأخیر انداختن غیر ضروری انتخابی پزشکی

آیا جلوگیری از استروژن در صورت نیاز: یک اورژانس ؟ جلوگیری نمی ER در طول همه گیر Pensacola بيمارستان استرس

منظور اجرایی است که میله میله به گذشته از طریق مه 8 اما بیمارستان و پزشک سازمان در هفته گذشته با ارسال نامه به DeSantis به دنبال به مقیاس محدودیت در روش. نامه آمد به عنوان یک DeSantis-ایجاد نیروی کار مشغول به کار در توصیه هایی در مورد بازگشایی صنایع مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی. DeSantis است که انتظار می رود به انتشار برنامه در طول هفته های آینده.

"همانطور که ما به سهولت برخی از این محدودیت های نظام سلامت است که به شدت آماده با تجهیزات, تخت, نیروی انسانی. بنابراین من 100 درصد اعتماد به نفس که ما می تواند رسیدگی به بیماران که ما قرار داده ایم و من از این واژه استفاده آزادانه 'انتخابی' عمل جراحی" پزشک Sunil دسای یک معاون ارشد رئيس جمهور از اورلاندو بهداشت بوده و در یک گروه کاری است که بخشی از DeSantis' نیروی کار روز یکشنبه اعلام کردند. "یک نکته من می خواهم بگویم این است که یک حیوان خانگی کوچک غرض از معدن مورد انتخابی این انتخابی که به شما در تنظیم زمان. این تنها چیزی است که باعث می شود آن را انتخابی. به که بیمار یا خانواده که در آن است نه انتخابی. آن چیزی است که آماده شد ،

حمایت از طرح دعوی در دادگاه: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دنبال حمایت های حقوقی از پرونده های حقوقی ناشی از ارائه مراقبت در طول همه گیر

موبایل تست آسیب پذیر در جوامع: سلامت جامعه غربی فلوریدا ارائه می دهد درایو از طریق COVID-19 تست شنبه در اردوگاه

در طول DeSantis' آخر هفته حضور پزشکان نیز گفت: بیماران باید قرار داده به دنبال درمان برای مراقبت های اضطراری است که می تواند منجر به عوارض بعد از آن. پزشک جورج Ralls معاون رئیس جمهور از کیفیت و بالینی تحول برای اورلاندو بهداشت گفت: مقامات نگران آینده "افزایش نیازهای پزشکی برآورده نشده."

"وجود دارد بسیاری از موارد که ما دیده می شود به بخش اورژانس که خیلی بدتر از آنها می شده اند به حال آنها می آیند در چند روز قبل از" Ralls گفت. "ما تا به حال بیمارانی که نادیده گرفته درد قفسه سینه برای روز و در آمد در ایست قلبی. ما تا به حال بیمارانی که نادیده گرفته تشنج و آمد با خیلی شدید تر شرایط."

پزشک کارلا McWilliams, یک متخصص بیماری های عفونی در کلینیک کلیولند گفت: بیمارستان گرفته اند اقدامات احتیاطی برای محافظت از بیماران با شرایط دیگر از بودن در معرض COVID-19.

"ما بسیار نگران در مورد بیمارانی که شرایط دیگر نه در آینده به دنبال مراقبت و پتانسیل پایین دست عواقب ناشی از آن," او گفت:. "و فقط برای اطمینان بخشیدن به عموم مردم ما در بیمارستان همراه با هر بیمارستان است به طول های بزرگ رفته برای ایجاد آنچه ما تماس بگیرید گروه واحد. و آنچه را که بدان معنی است که تمام بیماران با COVID در حال قرار دادن در یک منطقه خاص از بیمارستان با کارکنان اختصاص داده شده. ما باید در محیطی تمیز کردن انجام شده بر روی یک پایه منسجم است که اساسا مانع و یا حذف هر گونه خطر برای هر یک از بیماران دیگر که ممکن است در طبقه دیگر و یا در مناطق دیگر."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب