گلف بازان دریافت چراغ سبز به نوسان دور در Kitsap دوره

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 11:29 PM EDT مه 5 سال 2020صبح سه شنبه در اوایل ماه مه به طور معمول نیست یک زمان

توسط ABESTANEWS در 17 اردیبهشت 1399

صبح سه شنبه در اوایل ماه مه به طور معمول نیست یک زمان برای جشن در زمین گلف. این نیست معمولی برابر است.

صدا از نوسان گلف زنگ زد با صدای بلند و روشن مارس 5 در سراسر Kitsap County, مفهوم بازگشت تفریحی آزادی به طور موقت متوقف با توجه به COVID-19. یک هفته پیش رژیم صهیونیستی. جی Inslee به گلف اپراتورهای چراغ سبز دوباره باز برای بازی با اجتماعی-دورى و گلف-دستورالعمل های خاص در محل. Inslee همچنین مشخص یک برنامه برای ماهیگیری و شکار بخشی از رزومه.

گلف نمی هر گونه مشکل پر شدن خود به سه راهی ورق سه شنبه. ترین سالن در شهرستان Kitsap بودند رزرو از صبح تا زمان شام.

"این یک شنبه در یک شنبه گفت:" اریک بریگز حرفه ای سر در لیکلند گلف در Allyn.

"اگر شما امروز صبح از خواب بیدار به دنبال بازی و نمی باید یک توپ را روی گوه زمان" اضافه شده طلا در کوه باشگاه گلف مدیر کل Daryl Matheny "شما احتمالا از شانس."

بیشتر از هر دوره در Kitsap و در سراسر کشور به طور موقت بسته شده و در اواخر ماه مارس پس از فرماندار "در خانه بمانند سالم" به منظور رفت و به محل. نعل اسب دریاچه در پورت اورچارد بسته مارس 13 پس از دریافت shutdown اطلاع از Inslee را پس از غذای قبلی منظور خاموش کردن به عنوان یک غیر ضروری کسب و کار.

با باشگاه بسته به اپراتور در زمان استفاده از عدم بازی گرفتن دوره های خود را در شکل نوک بالا است. در طلا کوه Matheny گفت: کارگران aerified سبزی و جدید اضافه شده جعبه توپ را روی گوه به شماره 1 و 8 در المپیک دوره و شماره 3 در آبشار ، در لکلند روستای بریگز گفت: کارگران پرداخت توجه خاص به سبزی و fairways.

Briggs گفت: در آن زمان بیشتر برنامه ریزی برای اطمینان از ایمنی از پروتکل های — مانند تمیز کردن در دوره دستشویی در طول روز و داشتن ضد عفونی کننده دست در دسترس بودند در محل قبل از روز سه شنبه دوباره باز کردن.

"ما شده است در حال اجرا در اطراف با سر ما قطع برای 48 ساعت گذشته," Briggs گفت.

حتی با محدودیت در جای کاهش تعداد گلف بازان مجاز در دوره های اپراتورهای امیدوارم که روز شنبه نشان دهنده یک چرخش در جهت درست است.

"این سخت است برای شکایت در مورد هر چیزی در حال حاضر که ما در حال باز" Matheny گفت.

برای Kitsap گلف بازان در حال برنامه ریزی برای بازی در آینده نزدیک, در اینجا چیزهایی که در نظر بگیرید قبل از رفتن به دوره:

در پیشبرد برنامه ریزی برای سه بار: اگر شما در حال حاضر ساخته شده است یک توپ را روی گوه زمان آن ممکن است خیلی دیر شده اگر شما به دنبال برای بازی در چند روز آینده. در کوه طلا, توپ را روی گوه ورق بسیار رزرو از طریق پنج شنبه. گلف بازان باید انعطاف پذیر و تماس در اطراف به منطقه دروس و فکر می کنم یکی و دو هفته آینده. آماده به پرداخت آنلاین و یا از طریق تلفن.

سریعتر دور: در زمان حاضر گلف بازان هستند فقط مجاز به بازی در twosomes (شوهر چهارتایی, چهارتایی مجاز به بازی اگر همه از همان خانواده). با twosomes به خصوص با تنها یک سوار مجاز در هر سبد, آن را باید برای سریعتر دور. فکر می کنم 3 ساعت برای 18 سوراخ.

تنظیم قوانین جدید: با فاصله دستورالعمل در محل فقط آگاه باشید از محیط اطراف خود است. در بسیاری از مناطق عمل مانند قرار دادن سبزی و رانندگی محدوده دوره علائم محدود کردن دسترسی و/یا تشویق فاصله. ممکن است عدم نرمال امکانات رفاهی از قبیل رستوران دسترسی و آشامیدنی چرخ بنابراین برنامه ریزی برای آوردن تنقلات و نوشیدنی از خانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن