گلدن استیت قاتل پنجه نرم می کند گناه به دهه قتل و تجاوز در سراسر کالیفرنیا

Cassie Dubenstay این استاکتون رکوردمنتشر شده 7:12 PM EDT Jun 29, 2020جیمز جوزف دی آنجلو تأیید او مرد است و جور

توسط ABESTANEWS در 10 تیر 1399

جیمز جوزف دی آنجلو تأیید او مرد است و جور و به عنوان گلدن استیت قاتل دوشنبه به عنوان او pled گناه به 26 اتهامات — 13 فقره قتل درجه اول و 13 فقره آدم ربایی است.

یک دادستان از نزدیک به یک دوجین California counties بازگو دی آنجلو ترین جرم و جنایت های خشونت آمیز در موقت دادگاه در داخل دانشگاه سالن در ساکرامنتو ایالت پردیس دانشگاه.

بیش از 150 نفر از جمله قربانیان و خانواده های قربانیان و رسانه ها حضور داشتند.

"من همه که" دی آنجلو گفت: در حالی که به تنهایی در یک اتاق بازجویی پلیس پس از 2018 دستگیری Sacramento County دادستان Thien هو گفت.

"من نمی باید از این قدرت برای فشار او را" دی آنجلو گفت. "او ساخته شده من. او با من. آن را مانند در سر من منظورم این است که او بخشی از من است. من نمی خواهم به انجام این کارها. من تحت فشار قرار دادند و جری و تا به حال یک زندگی شاد. من همه آن چیزهایی است. من همه زندگی خود را. بنابراین در حال حاضر من باید به پرداخت قیمت."

هر بار قاضی در روز دوشنبه شنیدن خواسته 74 ساله و افسر پلیس سابق خود درخواست او پاسخ داد: "گناه."

این جلسه نشانه پایان یک دهه تحقیقات به جرم ولگردی و قانونی شکنی است که ترس و وحشت در جوامع در سراسر هر دو شمال و جنوب کالیفرنیا در دهه 1970 و 80. دی آنجلو اعتقاد بر این است که متعهد بیش از یک دوجین قتل نزدیک به 50 تجاوزات جنسی و غارت بیش از 100 خانه.

زیر تقاضای خود را مقابله با دادستان دی آنجلو را در خدمت زندگی در زندان بدون امکان آزادی مشروط در جای مجازات اعدام. به عنوان بخشی از این معامله دی آنجلو نیز ملزم به اعتراف به ده ها تن از خالی جنایات. اساسنامه محدودیت ها در حال حاضر تمام شده در بسیاری از موارد تجاوز به عنف است که در آن دی آنجلو متهم شده بود زمانی که او دستگیر شد و در آوریل سال 2018 است.

دهه انتظار برای عدالت

برای بیش از سه ساعت دی آنجلو شنبه در یک صندلی چرخدار با پوشیدن یک چهره سپر flanked توسط وکلای خود در حالی که دادستان در زمان تبدیل دلخراش توصیف در جزئیات سرقت ضرب و جرح و تجاوز و قتل او متعهد بیش از یک دوره 10 ساله از سال 1975 به سال 1986.

بسیاری از قربانیان به آن اشاره شد تنها به عنوان جین و جان می کند از جمله در اضافی خالی جنایات. یازده استان ها در حال باز کردن موارد در برابر گلدن استیت قاتل اما فقط شش — Sacramento, Contra Costa, نارنجی, Santa Barbara, شهرستان تولار و Ventura — آورده اتهام رسمی علیه DeAngelo در مفصل دادستان رهبری ساکرامنتو دفتر دادستان منطقه.

دادستان منطقه دفاتر که در آن اضافی خالی جنایات متعهد شد توافق برای پرهیز از تعقیب دی آنجلو را به عنوان بخشی از مورد درخواست.

"اعضای خانواده قربانیان باید منتظر دهه عدالت برای عزیزان خود. از تجاوز جنسی قربانیان باید منتظر دهه برای عدالت است. مردانی که همسران یا دوست دختر بودند sexually assaulted باید منتظر دهه عدالت" گفت: Amy هالیدی Sacramento County معاون دادستان منطقه. "قطعنامه نهایی در این مورد در این زمان اجازه خواهد داد که باقی مانده قربانیان و اعضای خانواده قربانیان به شنیدن متهم اعتراف است که او مرتکب این اعمال و جنایات و اجازه می دهد آنها را به شنیده می شود در زمان صدور حکم است."

در آینده جلسه DeAngelo خواهد شد و محکوم به 11 فقره از زندگی بدون امکان آزادی مشروط به خدمت متوالی و همچنین 15 همزمان زندگی جملات و سلاح اتهامات به خدمت به صورت همزمان یا متوالی توسط قانون است.

او نیز ملزم به پرداخت جریمه و جبران. این مبلغ نشده است تعیین می شود.

شناخته شده توسط یک میزبان از نام

دی آنجلو در ابتدا به اتهام دو فقره قتل در Sacramento County برای 1978 مرگ یک جوان Rancho Cordova, زن و شوهر, بودند که به کشته به عنوان آنها راه می رفت سگ خود را. اما تحقیقات ادامه داد: اتهامات رشد به 26 در ارتباط با جنایات پوشا شش شهرستان از جمله آدم ربایی و 13 فقره قتل است.

در سال 2016 اف بی آی و مقامات کالیفرنیا تجدید جستجوی خود را برای سریال متجاوز و قاتل لقب گلدن استیت قاتل که پس از آن در ارتباط بود به بیش از 175 جنایات. آنها به ایجاد یک نیروی کار به کرک یکی از دولتی ترین و سرد مورد پیوستن به این منابع از دادستان منطقه دفاتر ماموران فدرال و سازمان های اجرای قانون در 10 شهرستان است.

از Ventura: اتهام دولت طلایی قاتل پنجه نرم می کند گناه به قتل زن و شوهر در سال 1980

قبل از اینکه نسبت به یک مجرم از طریق تحقیق و DNA بسیاری از جنایات دولت طلایی قاتل بسته بود به یک میزبان از نام های دیگر از جمله ویسالیا Ransacker شرق تهران متجاوز شرق خلیج متجاوز الماس گره قاتل اصلی Night Stalker و احتمالا Cordova, گربه Burgler.

برخی از monikers آمد از مناطق که در آن جنایات شده است در حالی که دیگران بودند و با توجه به ماهیت جرایم خود را. الماس گره قاتل برای مثال نامگذاری شد پس از راه برخی از قربانیان محدود شد.

در علاوه بر این به 13 قتل گلدن استیت قاتل متهم است که بیش از 50 تجاوز و ده ها تن از شکست ، بسیاری از جرایم رخ داده در منطقه ساکرامنتو با قربانیان اعم بین سنین 13 و 41.

بسیاری از جنایات رخ داده در مد مشابه. نقاب دار و مسلح با تفنگ DeAngelo خواهد شکستن به خانه از طریق درب یا پنجره در وسط شب در حالی که زنان مجرد یا زوج خواب بودند. او کراوات و شمع ظروف بر پشت او را تهدید به کشتن آنها هر دو اگر ظروف سقوط قبل از تجاوز به زن در اتاق دیگر.

او پس از صرف ساعت رفتن را از طریق خانه های خود را سرقت پول و طلا و جواهر و یا انواع دیگر موارد قبل از فرار با پای پیاده و یا با دوچرخه.

اولین قتل شناخته شده در حال حاضر نسبت به دی آنجلو رخ داده در شهرستان تولار شهرستان در سال 1975. یک سری نمیتوانیم در سراسر شهرستان خمین بیش از دو سال دوره گرایید و در سپتامبر آن سال هنگامی که دی آنجلو به ضرب گلوله کشته و 45 ساله کلود Snelling یک کالج Sequoias استاد روزنامه نگاری بود که در تلاش برای محافظت از خود از 16 سال پس از DeAngelo شکست را به خانه و خانواده.

دی آنجلو کار کرده بود به عنوان یک افسر پلیس از 1973 تا 1976 در اکستر یک شهر تقریبا در نیمه راه میان ساکرامنتو و لس آنجلس و فقط پایین جاده از Visalia. او در سمت چپ اکستر اداره پلیس برای پیوستن به Auburn اداره پلیس فقط در شمال ساکرامنتو.

دو قتل و بسیاری از تجاوزات جنسی نسبت به گلدن استیت قاتل رخ داده در سه سال DeAngelo صرف به عنوان یک Auburn افسر پلیس است. گروه اخراج او در سال 1979 پس از او دستگیر شد و به سرقت از یک چکش و یک می توانید از سگ دافع از یک فروشگاه.

آخرین جرم متصل به دولت طلایی قاتل بود و قتل 18 ساله Janelle لیزا کروز در مارس 1986. کروز مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد و در خانه پدر و مادرش در ارواین.

برای دهه اجرای قانون تا به حال چند منجر می شود. اما محققان در نهایت گرفتار DeAngelo بعد از آپلود صحنه جرم DNA به یک شجره نامه وب سایت که در آن آنها قادر به بررسی آن در برابر پروفایل ژنتیکی. آنها تنگ مشکوک فهرست با ردیابی درختان خانواده.

قبلی: آنچه ما در مورد گلدن استیت قاتل اتصال به ردینگ

دی آنجلو دستگیر شد در خارج از Citrus Heights خانه در مارس 2018 پس از DNA خود را — که به دست آمده توسط مقامات از گرد و خاک روی ماشین دستگیره درب — همسان سازی DNA گرفته شده از قربانی شارلین اسمیت یک شهرستان ونتورا ساکن که مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.

دی آنجلو در نیویورک متولد شد اما فارغ التحصیل شد و در سال 1964 از Folsom دبیرستان واقع در حومه فقط در خارج از ساکرامنتو. او به خانه آمد تزئین ویتنام جانباز پس از بهره گرفتن و گذراندن دو سال در نیروی دریایی است. او سپس به دست آورده مدرک دیپلم در پلیس علم از سیرا دانشگاه و مدرک لیسانس خود را در عدالت کیفری در ایالتی ساکرامنتو.

بازنشسته شد در سال 2017 پس از کار 27 سال در یک مرکز توزیع برای نجات مارت شرکت.

تماس با خبرنگار Cassie Dubenstay در (209) 546-8299 یا cdickman@recordnet.com. او در توییتر دنبال کنید @byCassieDickman.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب