گودزیلا می تواند به توقف موسیقی در (فانتزی) فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته, فانتزی, فرفره یک مرد نیست بنابراین راز رویا. هنرمند محلی جان Natzke ایج

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید show_poster.jpg

این هفته, فانتزی, فرفره یک مرد نیست بنابراین راز رویا. هنرمند محلی جان Natzke ایجاد یک پوستر برای یک خیالی کنسرت را در یک محل (توقیف در حال حاضر) در روز تولد خود در ماه جولای.

Natzke انتخاب بین المللی با صدای بلند-سنگ صف برای این "آن را برنامه ریزی شده اما شاید آن را باید" کنسرت. او تصور گروه راک بریتانیایی Idles headlining مترو پشتیبانی شده توسط veteran DIY پانک جف Rosenstock و ملبورن, خبرگزاری مستقل, پانک اسمیت خیابان باند. "حقیقت گفته شود, این یک رویا برای من" Natzke می گوید. "من یک فن بزرگ از تمام اعمال من اشاره کرد. همه آنها birthed از پانک و تبادل نظر صحنه; استفاده از تمام روش های مختلف از گفتن همان نوع احساسی, داستان های شخصی با برخی از پرخاشگری و انرژی است. تمام شده است من را از طریق بسیاری از قرنطینه—نه فقط موسیقی بلکه با استفاده از رسانه های اجتماعی به فشار برای هر کسی که برای کمک به هنرمندان و صرفه جویی در سالن های موسیقی."

میلواکی گروه Telethon دوستان از Natzke است که بازی برای اولین بار برای قرار دادن یک گیلاس در بالا از تولد او گفته: "این تاریخ روز تولد من است. موسیقی زنده همواره به معنای زیادی به من و این امر می تواند ایده آل نشان می دهد به تجربه. من تو را دیدم جف Rosenstock بازی Metro چند سال پیش و در او دمیده دور به پخش چنین بزرگ و تاریخی محل در مقابل جمعیت فروخته شده. اگر من می توانم من می خواهم به من بدهید که به گروههای دیگر و دوستان من در Telethon. همه آنها سزاوار شناخت."

Natzke کار هفتم, فانتزی, فرفره, پوستر از خواننده برجسته است در این فضا در طول همه گیر—آن را در واقع هشتم, پست, اما که در سال 1937 WPA فرفره پوستر در مارس برای یک کنسرت نه یک تصور یک. و ما همچنان به قبول ارسالی.

برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی خواهد بود قادر به انتشار همه چیز را از ما دریافت خواهید کرد اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این بحران همچنان ادامه دارد. تسلیم شما همچنین می تواند شامل یک غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Jon Natzke
فانتزی GIG: Idles جف Rosenstock این Smith Street Band و Telethon در مترو در جان تولد (دوشنبه تیر 6, 2020)
اطلاعات هنرمند: jonatzke.threadless.com
NPO بدانید: Jon می خواهم به شما را به شیکاگو صندوق امداد هنرمندان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب