در شکل گیری در فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته فرفره پوستر تبلیغ یکی از چندین livestreamed جشنواره های موسیقی برنامه ری

توسط ABESTANEWS در 8 مرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید diamond_formation_url.png

این هفته فرفره پوستر تبلیغ یکی از چندین livestreamed جشنواره های موسیقی برنامه ریزی شده برای این آخر هفته. ترل دیویس ایجاد این تصویر در حمایت از الماس تشکیل URL آنلاین جشنواره: 13-and-a-half-ساعت صف, موسیقی, عملکرد, و چند رسانه ای شروع می شود که این بعد از ظهر شنبه در هوشمند نوار سازماندهی شده توسط هنرمندان آریل Zetina, Dutchesz برج جوزا (به تازگی نقل مکان به مینیاپولیس) و خانم, بدون مو, ایالات متحده آمریکا. این کنسرت را از ویژگی های 15 دی جی از جمله DJ Stingray از دیترویت اکوا از بروکلین و آنها/آنها DJ از لس آنجلس همراه با اجرای زنده توسط Cae Monae عزیزم برشی و دیگران. کل بزم رایگان برای پخش در Smart نوار, Mixcloud, صفحه, اما کمک های مالی پذیرفته می شود به نفع هوشمند بار و مترو را GoFundMe برای کارمندان خود شجاع فضا داد ملاس شیکاگو روستای کوچک همبستگی شبکه و Afrorack.

این خواننده در ادامه به استقبال ارسالی از فرفره پوستر برای آینده کنسرت بود آنها مجازی و یا در فرد است. ما همچنین می خواهم عشق را به نگه داشتن خود را دریافت فانتزی فرفره طراحی پوستر.

برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی خواهد بود قادر به انتشار همه چیز را از ما دریافت خواهید کرد اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است. شما e-mail باید شامل جزئیات در مورد واقعی یا فانتزی کنسرت و در مورد هر غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک گیگ پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Terell Davis
فرفره: الماس تشکیل URL livestream از 2 ساعت در شنبه 8/1 تا 3:30 صبح در خورشید 8/2
اطلاعات بیشتر: ترل Davis
NPOs بدانید: الماس تشکیل URL ذینفع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن