Funkenhausen مارک Steuer باعث می شود یک معجزه از احساساتی ماکارونی

علامت Steuer به نام من یک jackass. سرآشپزها انجام نفرین من در هر حال حاضر و پس از آن, اما معمولا آن را نتیجه چ

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399

علامت Steuer به نام من یک jackass.

سرآشپزها انجام نفرین من در هر حال حاضر و پس از آن, اما معمولا آن را نتیجه چیزی unflattering من نوشته شده است در یک بررسی رستوران. اگر حافظه در خدمت من نوشته ام چیزی جز چیزهای خوب در مورد Steuer در طول کار خود را در رستوران ها مانند شکلات داغ, حمل, خانه, El Che نوار و اخیرا و در حال حاضر—Funkenhausen.

اما من هرگز دستور داد ظرف احساساتی اسپاگتی از هر یک از آشپزخانه خود را قبل از.

چند هفته پیش به عنوان underworked و یا خارج از محل کار سرآشپزها در سراسر زمین در ادامه به سیل رسانه های اجتماعی با خود به انزوا صفحه اصلی-پخت و پز فیلم بر روی تلفن های خود را, Steuer پیشنهاد به من که این زمان ممکن است حق به راه اندازی مجدد خواننده را تحسین عنصر کلیدی سریال. خوبمن تصمیم گرفتم. اما من شما را به آن را پشیمانی.

عنصر کلیدی بود پخت و پز نشان می دهد تولید شده توسط آنخواننده کارمند جولیا Thiel و مواد غذایی نویسنده/فیلمساز مایکل Gebert که در شیکاگو baddest سرآشپزها به چالش کشیده همکاران خود را به گرو در اوردن غیر معمول جنبهی یا اغلب شنیع مواد تشکیل دهنده با نمایش آنها در روکش ظروف که ممکن است یا ممکن است خوراکی است.

این همه آغاز شده در سال 2010 زمانی که من به چالش کشیده اعطای Achatz با اندونزی kluwak kupas—دانه kepayang درخت—و او تولید یک تام و جری کوکتل با آنها. Achatz انداخت چینی لوبیا سیاه و سفید در Curtis دافی که پس از آن punked جان des Rosiers با geraniums. Thiel و Gebert برنده جیمز ریش جایزه برای کار خود را در آن سال آنها رفت و به تولید مجموع 177 قسمت های این شهر را با استعداد ترین و ناراضی سرآشپزها پخت و پز با همه چیز از Malort به ناتو ناتو به balut به نهنگ استفراغ قبل از بازنشستگی آرامی عنصر کلیدی در سال 2018 است.

Steuer خود را در زمان به نوبه خود در سال 2011 زمانی که او آشپز در بدفورد ساخت یک jibarito با موز به دلیل قدیمی خود را رئیس Mindy سگال (sorghum شربت) می دانست که او آنها را متنفر بودم. آنها "یادآور پیر خرچنگ مانند زمانی که آن را پخته می شود," او گفت:.

که به من یک ایده است.

این زمان در اطراف سرآشپزها خود خواهد بود فیلمبرداران و به نظر می رسید طبیعی است که Steuer را اولین چالش در آنچه که ما در حال تماس عنصر کلیدی: بیماری همه گیر شربت خانه. بنابراین من پاداش ابتکار عمل خود را با احساساتی پخته ماکارونی, چیزی, من نمیفهمد او به ندرت مواجه, اما بسیاری از جدا شده آشپز خانه ممکن است رقیب با بسیاری می بینم.

و سپس او به من به نام jackass کردم و به کار می کنند.

او ظرف ؟ یک نسخه از مرزه, ژاپنی, کلوچه okonomiyakiکه پاک کردن یخچال و چیپس تا کسانی که خیس رشته شما در سمت چپ در پایین گلدان یک شبه پس از شما می نوشید همه ضد عفونی کننده دست و گذشت در کف آشپزخانه.

Steuer نگه داشته است چراغ در Funkenhausen در اوکراین با ایجاد کرد

ارائه تحویل و یا منظقه وانت از طریق یک تماس از پنجره نسبتا گسترده ای منو که شامل یک نسخه از kick-ass دودی Amish مرغ من خیلی دوست داشتم زمانی که من آن را بررسی.

این رستوران همچنین حمایت GoFundMe و فروش کارت های هدیه در حمایت از کارکنان خود را که قطعا بهره مندی از توجه شما.

هنوز آشپز در بر داشت زمان برای شلیک های ویدئویی خود را که شما می توانید تماشای آنلاین پس از یک مقدمه کوتاه به راه اندازی مجدد—از من. در آن را به من پناه در یک محل مخفی است که به هیچ وجه غیر قانونی speakeasy, پوشیدن یکی از استادانه درست شده پنهان من استفاده می شود به اتخاذ هر زمان که من می خواهم به بیرون رفتن در یک بررسی رستوران.

نشده اند انجام می دهند بسیار است که به تازگی. (با تشکر از COVID-19 . . . با تشکر از مغلوب ساختن پیشی جستن.)

خواهد Steuer قرار دادن ماکارونی okonomiyaki در carryout منو ؟ "ما نمی خواهد" او می گوید. اما چک کردن دستور زیر برای دفعه بعد که شما فراموش نکنید که وجود دارد اسپاگتی جوش بر روی اجاق گاز.

و نگران نباشید: شما نخواهد بود با دیدن من دوباره.

که بعدی:

اریک ویلیامز از هاید پارک فضیلت, آشپزی با ترشی تخم مرغ است. "از آنجا که من عاشق ترشی" گفت: Steuer. "و من عاشق تخم مرغ است. اما من نمی دانم چرا هر کسی را که به یک تخم مرغ است." v

پخته ماکارونی Okonomiyaki

آشپز علامت Steuer, Funkenhausen

1 فنجان آرد همه منظوره

¼ قاشق چای خوری جوش شیرین

½ قاشق چای خوری نمک

1 فنجان آب

1 فنجان اسپاگتی پخته (یا هر آنچه که شما پخته)

2 قاشق غذا خوری سیر خرد شده

2 قاشق غذا خوری تکه های فلفل فرزنو

½ فنجان قارچ ورقه شده

½ Cupshredded کلم یا کلم بروکسل

2 قاشق غذا خوری تکه تکه پیاز

2 قاشق غذا خوری برنج شراب

1 قاشق غذا خوری سویا سس

برای خمیر, ماهوت پاک کن زدن با هم آرد و بکینگ سودا و نمک را پس از آن ماهوت پاک کن زدن در آب تا صاف. اجازه می دهد برای نشستن به مدت 20 دقیقه.

برای رشته فرنگی در روغن نچسب تابه عرق تمام سبزیجات تا نرم و سپس deglaze با شراب برنج و سویا. کاهش می دهد. در یک کاسه بریزید و نودل و هم بزنید تا ترکیب. را کنار بگذارند.

تمیز کردن ماهی تابه, andover از متوسط حرارت بالا بریزید حدود 1 فنجان خمیر و چرخش ظرف به طور مساوی توزیع. در حالی که خمیر هنوز مرطوب, اضافه کردن نودل و سبزیجات مخلوط به طور مساوی پوشش خمیر. هنگامی که خمیر شروع به تنظیم فشار پایین در این رشته به آرامی به مطمئن شوید که آنها پایبند است. کوک برای حدود چهار ساعت در محیط کشت و سپس تلنگر کلوچه (استفاده از دو spatulas اگر شما نیاز به).

اضافه کردن یک کمی بیشتر روغن به تابه و کوک برای حدود پنج دقیقه.

برعکس بر روی یک تخته برش و برش به چهارم و سپس انتقال به یک صفحه و چاشنی زدن با هر یا همه موارد زیر:

  • تخم مرغ سرخ شده
  • Scallions
  • Okonomiyaki سس
  • سس تند
  • مایو
  • سیر سرخ شده
  • سوخاری موسیر
  • دانه های کنجد
  • بونیتو


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب