از گلخانه به سر چشمه

آخر هفته گذشته جودی و لیزا—Once in a Lifetime: The London پالادیوم کنسرت—ادای احترام شد اولین داخل سالن تولید

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399

آخر هفته گذشته جودی و لیزا—Once in a Lifetime: The London پالادیوم کنسرت—ادای احترام شد اولین داخل سالن تولید تئاتر در شیکاگو برای باز کردن در فاز چهار (و یا بازگشایی دقیق تر پس از آن در اصل فرار برای یک آخر هفته در ماه مارس قبل از COVID-19 shutdown). که آزمایش در آوردن زندگی می کنند داخل سالن تئاتر معکوس در نور گسترده انتقاد در رسانه های اجتماعی حتی قبل از اولین عملکرد از جمله های عمومی بسیار استعفای از گلخانه تئاتر مرکز مدیر کل درک Rienzi ون Tassel در جولای 18.

نشان می دهد coproduced توسط نانسی هیز (که نقش جودی گارلند در کنار الکسا Castelvecchi را Liza) و گلخانه بسته پس از سه اجرای برنامه. و ویلیام و وندی Spatzصاحبان گلخانه ای در حال حاضر می گویند آنها دیگر تولید خواهد شد یا coproducing هر گونه نشان می دهد: این همه اجاره از اینجا. (این Spatzes توجه داشته باشید که تصمیم به بستن جودی و لیزا ساخته شده توسط هیز.)

در یک نامه سرگشاده منتشر شده در تئاتر سایت ویلیام Spatz اظهار داشت که "Facebook اوباش impugned شخصیت ما ما شهرت و ما کمک به جامعه. کمی وجود دارد نکات دقیق وظریف متفکر پیشنهادات و نه هیچ مهربانی از ما همکار تئاتر تولید کنندگان و سازندگان. ما همه جاروب در یک توده بزرگ و درمان مانند کل خاک." (برای بخش هیز صادر Facebook بیانیه خواندن در بخش "ما عاشق تئاتر بود و هیچ قصد و باعث ناراحتی و یا خطر به هر کسی که پس از ما عذر خواهی به کسانی که تحت تاثیر قرار است.")

این Spatzes خرید ساختمان در شمال لینکلن (به دیرین خانه باغ پیروزی و از بین رفته بدن اجتماعی تئاتر) از باغ پیروزی پس از دوم نقل مکان کرد و تا خیابان به Biograph در سال 2008 برای 2.5 میلیون دلار در یک معامله است که اطمینان که حداقل بخشی از ساختمان باقی می ماند و باید به عنوان یک تئاتر تا 2033. علاوه بر خدمت به عنوان یک اجاره تاسیسات گلخانه ای (که به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی) نیز بوده است خانه را به شرکت های ساکن مانند MPAACT (که نیز وجود دارد که فضای گلخانه ای بود و هنوز هم متعلق به باغ پیروزی).

شروع در سال 2014 گلخانه نقل مکان کرد و به تولید با نمایش انفرادی چرچیل توسط رونالد Keaton. با توجه به Spatz نامه "در 5 سال گذشته ما تولید می شود و یا co-تولید 30+ پخش عمدتا در شیکاگو بلکه در نیویورک و فلوریدا از جمله متعدد جهان premiers [sic]." (Coproductions با توجه به Spatz به طور کلی پرداخت حدود نیمی از معمول اجاره یک از پنج جاری در سالن ساختمان و شرکت های مقیم دریافت اجاره بها کاهش و "کمی بیشتر در منافع است.")

رسیده به گوشی ویلیام Spatz اشاره شده (به عنوان او همچنین در نامه سرگشاده خود) زودتر جنجال مربوط به سقط 2018 تولید با اسکوکی را MadKap Productions David Mamet را Oleannaکه تحت رسانه های اجتماعی آتش هنگامی که یک بازیگر در یک قبلی نصب نشان می دهد مطرح پرچم قرمز در مورد چند مسائل ایمنی از جمله ادعای ناکافی مبارزه جهت. اما او مدعی است که تصمیم به توقف تولید به وجود آمد تنها از بحث کنونی.

"ما رو برداشت چون تئاتر جامعه دوست دارد به توده ای آن در. اما خط پایین این است که وجود دارد در حال حاضر سالن های خارج وجود دارد وجود دارد. وجود باشگاه های جاز که در حال باز کردن وجود دارد موزه ها که باز می گوید:" Spatz. چون گلخانه ای نمی کند و تحت عمل یک بازیگر سهام قرارداد آنها مصون از سهام فعلی "چهار هسته ای اصول" برای بازگشایی با استفاده از اتحادیه بازیگران. "AEA است در برخی از نقطه خواهید برای تصمیم گیری—من از آنها بدم میاید به مقایسه آن با NFL, اما شما در حال رفتن به باید تصمیم بگیرید که آیا شما می خواهم به ماندن برای همیشه بسته و یا شما در حال رفتن به سعی کنید به ایجاد یک وضعیت که در آن خطر محدود شده است و به عنوان بهترین عنوان شما می توانید و سپس آن را به بازیگران و کارگردانان و همه چیز به تصمیم می گیرید که آیا آن را به اندازه کافی امن به بازگشت ؟" می گوید: Spatz.

در شرایط عملی گلخانه هنوز باز است برای اجاره هر چند Spatz اشاره می کند که بدون شرکت در حال برنامه ریزی تولید وجود دارد برای بقیه سال 2020 در این نقطه است. در نامه خود Spatz تصریح کرد: "اما پیش بینی من این است که کسی قادر به انجام آنچه که ما در سال آینده و یا دیر هنگام این بیماری همه گیر است که هنوز هم با ما. من هم پیش بینی واکنش خواهد شد قابل ملاحظه ای خاموش. واقعیت را پا زدن در. حداقل من امیدوارم."

اما در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد اشتهای کمی برای شیکاگو هنرمندان تئاتر به خطر بازگشت به اجرای زنده وجود ندارد و واکسن و یا درمان.

رهبری جدید در دیدن شیکاگو رقص و در مورد چهره

در حالی که رقص طول می کشد چند قدم به جلو به (اجتماعی فاصله گرفته و آزاد) اجرای برنامه به عنوان خواننده شرکت کننده ایرنه Hsiao مورد نوشت: اوایل این هفته بیشتر رقص شرکت باقی می ماند در همان "صبر کنید و ببینید" برزخ به عنوان تئاتر همتایان وقتی که می آید برای اجرای زنده است. اما متوقف نشده دیدن شیکاگو رقص از حرکت به جلو با یک چشم انداز برای آینده است. هفته گذشته سازمان خدمات اعلام کرد انتصاب جولیا مایر به عنوان مدیر اجرایی.

در علاوه بر این به یک پس زمینه در رقص مایر گسترده ای از سر در سازمان های غیر انتفاعی زمینه از جمله خدمت به عنوان مدیر توسعه برای 3Artsارشد برنامه افسر در Richard H. Driehaus بنیادو معاون برنامه ریزی و عملکرد برای شیکاگو علوم انسانی جشنواره. در یک بیانیه رسمی مایر می گوید: "ببینید شیکاگو رقص متعهد به تبدیل شدن به یک عادلانه تر و متنوع سازمان است. من مشتاقانه منتظر پیشرو و یادگیری با همکاران و جامعه به عنوان ما را در آغوش تغییر گسترده و تجسم راه که تنها رقصنده می توانید."

ضمن در مورد چهره تئاتر به نام Mikael برک به عنوان دانشیار و مدیر هنری. برک قبلا با جامعه گرا شرکت به عنوان یک مدیر در سال 2016 "ایدز در مرحله" خواندن سری و به عنوان مدیر 2018 تولید هریسون David Rivers's این تلخ زمین. برک که در بیانیه "به عنوان عجیب و غریب, سیاه, هنرمند و مربی من اختصاص داده شده به ایجاد فضاهای یادگیری و ایجاد که decenter سفیدی و در آغوش طیف کاملی از تجارب و هویت."

تجلیل ساموئل G. رابرتسون جونیور

در سال 2017 لیگ شیکاگو تئاتر سالانه جشن بازیگر Cheryl Lynn بروس پرداخت می شود در حال حرکت ادای احترام به ساموئل G. رابرتسون جونیوربازیگر و کارگردان هنری کنگو مربع تئاتر شرکت که مرده بود روز قبل در 34 سال پس از مبارزه با سرطان خون پس از او هشت ساله بود. در حال حاضر لیگ برتر را اعلام کرد ساموئل G. رابرتسون جونیور ساکن یارانتعیین شده برای اوایل به اواسط حرفه ای سیاه و سفید هنرمندان.

یاران بودجه توسط McMullen & Kime خیریه اعتماد طراحی شده است برای ارائه یک سال اقامت در همکاری با منطقه شیکاگو تئاتر با اولویت داده شده به تئاتر که "باید اعلام ماموریت به تولید و کار سیاه و سفید و یا BIPOC هنرمندان است." هدف این است که برای کمک به این هنرمند و اقامت شرکت توسعه یک قطعه برای اجرای عمومی با انتخاب هنرمند از دریافت $20,000 و همکاری تئاتر 7500 دلار در سال. یاران نیز در تمرکز های مختلف نظم و انضباط در هر سال با این افتتاحیه یاران طراحی شده برای حمایت از یک نمایشنامه نویس. برنامه های کاربردی در حال باز از 1 اوت-سپتامبر 13 و در این سال دریافت کننده اعلام خواهد شد اکتبر 30. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن