از ضد maskers به اجتماعات بزرگ: Kitsap جامعه هدایت تقسیم بیش از دولت COVID-19 قوانین

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 1:45 PM EDT Jul 25, 2020وجود دارد دو نوع از مشتریان در ساحل انجام آن بهترین س

توسط ABESTANEWS در 4 مرداد 1399

وجود دارد دو نوع از مشتریان در ساحل انجام آن بهترین سخت افزار: کسانی که به پوشیدن یک ماسک صورت و کسانی که نمی.

نیک و نیکول مک کالوم که شرکت خود را در ردموند فروشگاه سخت افزار می گویند اکثریت قریب به اتفاق مشتریان بیش از تمایل به پوشیدن ماسک. برخی از مردم ممکن است به بازگشت به ماشین به آنان است. دیگران فقط نیاز به یک یادآوری ملایم به نگه داشتن آن در بالای بینی خود را.

اما کسانی که نمی خواهید به پوشیدن یکی هستند هیچ چیز به جز خجالتی در مورد آن: "آنها بسیار مقابله راست به جلو در مورد آن" نیک گفت. "من تا به حال چند بچه سوگند در من و من انگشت وسط و می گویند من هرگز رفتن به فروشگاه اینجا دوباره."

برای ماه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سایر کارشناسان بهداشت و درمان به نام برای پوشیدن پوشش صورت به عنوان یک راه برای کاهش coronavirus' گسترش و برای محافظت از دیگران از این بیماری است.

پس از وزیر بهداشت جان Wiesman صادر ایالت دستور برای مردم به پوشیدن پارچه پوشش صورت در اماکن عمومی از جمله الزامات در همه کسب و کار آن را تبدیل به یک ریشه دوانده عادت برای بسیاری از Kitsap ساکنان مانند گرفتن کیف پول خود را و کلید ماشین قبل از خروج از خانه.

اما در مک کالوم فروشگاه که تا به حال مورد نیاز کارکنان و مشتریان به پوشیدن ماسک پس از باز کردن در-فروش مغازه در پایان ممکن است این قانون ساده را تبدیل به یک منبع از جنگ است.

چند anti-ماسک مشتریان را بطور شفاهی مورد آزار قرار گرفته, کارکنان, نیکول گفت: "فریاد لعن گفتن ما چقدر احمق ما هستند. گفتن ما چگونه ما گوسفند و دادن مدنی خود را."

شده است وجود دارد ستیز برخوردهای بین خریداران در پارکینگ. دو نفر نزدیک به جنگ با مشت داخل فروشگاه. دیرین مشتری لغو شد او 25 ساله حساب بیش از ماسک مورد نیاز است.

"من کار خرده فروشی برای همیشه و من هرگز در چنین وحشتناک آب و هوا. فقط افتضاح افتضاح آب و هوا" نیکول گفت. "همه بیش از یک شرط ساده برای پوشیدن ماسک."

در هفته های اخیر, Kitsap, مقامات بهداشت زده اند بیشتر فوری تن اصرار اعضای جامعه به دنبال دستورالعمل های بهداشتی به سرعت گسترش COVID-19 به عنوان ویروس موج در غرب صدا و سراسر کشور.

در این ماه به تنهایی Kitsap بهداشت عمومی منطقه گزارش شده بیش از 200 مورد تأیید بالاترین نرخ پس از همه گیر را شروع کنید. بسیاری از آنها مرتبط شده است به اجتماعی بزرگ اجتماعات و جشن ها و گروه ها در رستوران ها و یا میخانه, نشان می دهد, مردم, کاهش, کردن در محدودیت.

در نور از گسترش سریع, Kitsap, سلامت افسر سوزان ترنر می گوید آن را حتی بیشتر حیاتی برای ساکنان به مسئولیت شخصی انطباق رفتار خود و چوب به قوانین: ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است محدود کردن فرد در بازدید از تنها تعداد کمی از مردم نگه داشتن حداقل شش فوت دور از دیگران و پوشیدن چهره و پوشش ،

"ما نیاز به کمک همه به سرعت گسترش COVID-19 اضافی و جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در شهرستان" ترنر گفت: در یک بیانیه عمومی این هفته است. "اکثر اعضای جامعه و کسب و کار در حال تهدید این بیماری به طور جدی و ما سپاسگزار برای تعهد خود را. ما یک راه طولانی پیش رو داریم و باید با هم کار کنند برای حفاظت از سلامت همه Kitsap ساکنان."

اما حتی به عنوان دولت دستورالعمل های بهداشتی در حال حاضر به خوبی تثبیت آنها نیز به عنوان یک نقطه از مشاجره میان Kitsap ساکنان که می گویند وجود دارد طیف گسترده ای میان مردم و در نظر گرفتن قوانین به طور جدی کسانی که تبدیل شده اند بیشتر سهل انگاری و برخی که آشکار نادیده گرفتن و یا وقیحانه سرپيچي از اقدامات احتیاطی.

RJ Flemister, 24, از برمرتون گفت: او را از نزدیک زیر دستورالعمل دولت از جمله کسانی که مورد نیاز برای عکاسی و طراحی گرافیک کسب و کار. "من مردم نشان می دهد آنچه که من هستم و من به مردم آنچه را که آنها می توانند در اطراف من," او گفت:.

"متاسفانه سیاست آنقدر به این در حال حاضر" Flemister گفت. "مردم وجود دارد که در این نگاه به عنوان یک بیماری آنها در این نگاه به عنوان سیاست است."

حتی اقدامات ساده مانند پوشیدن ماسک در مکان های عمومی را تبدیل به قطبی در امتداد خط حزب. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به مدت طولانی در برابر پوشیدن یک ماسک صورت عمومی و تمسخر دیگران برای انجام این کار تنها در اطراف آمد و به ترویج آنها در هفته گذشته.

اخیر Crosscut نظرسنجی در بر داشت نزدیک به سه چهارم از واشنگتن پوشیدن ماسک زمانی که آنها را در ملاء عام و نمی تواند فاصله اجتماعی. اما این تفاوت در امتداد خط حزب: در حالی که تقریبا تمام دموکرات ها می گویند که پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی بیش از نیمی از جمهوری خواهان انجام همان.

بهداشت و سلامت دیگر اقدامات باعث شده مشابه تقسیم.

در رسانه های اجتماعی بخش نظر ها مملو از اهانت به ساکنان که گزارش کسب و کار و کارفرمایان برای نقض فرماندار امن شروع قوانین. برخی از گروه های محله در Facebook در حال حاضر منع هر گونه بحث مرتبط با ماسک قیمومیت با مدیران گفت: نظرات بارها و بارها از دست شایع تهدید و فحاشی.

که تند و سوزنده است و چشمانداز به زندگی روزانه که در آن به نظر می رسد کثیف و حقه باز نظرات رد و بدل شده در بقالی همسایه ها تماس همسایگان برای میزبانی حیاط بزرگ کباب و استدلال شکستن در میان اعضای خانواده است که ترویج نادرست تئوری های توطئه که حمله به کارشناسان بهداشت و درمان و مشاوره خود را در میان جدی ترین بحران بهداشت عمومی در یک قرن.

"آیا من می گویند چیزی؟': ساکنان سوال بهترین راه برای دست زدن به دیگران و نادیده گرفتن اقدامات بهداشت

بحث در اطراف این دولت دستورالعمل های بهداشتی یک چالش بوده است به حرکت با بسیاری از Kitsap ساکنان تعجب که چگونه آنها می توانید بهترین معامله را با دیگران که اصلا به دنبال قوانین: باید بگویم من چیزی به کسی نمی خواهد خود را حفظ فاصله در فروشگاه ؟ من چه کاری انجام دهید هنگامی که وجود دارد یک دسته از مردم حلق آویز کردن ؟ خواهد شد درخواست برای قرار دادن بر روی یک ماسک فقط ایجاد درگیری های غیر ضروری?

برمرتون ساکن توماس دبور, 54, می گوید که او تا به حال یک مشکل با همسایگان در سراسر خیابان که بارها و بارها نادیده گرفته شهرستان محدودیت در تجمع بیش از پنج نفر است. آخر هفته گذشته او شمارش بیش از 30 نفر حلق آویز کردن با هم.

"نه یکی از آنها با پوشیدن ماسک و آنها باید این اجتماعات بزرگ در همه زمان ها گفت:" دبور است که به خصوص نگران است چرا که او به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفتند و دیگر شرایط بهداشتی. "من واقعا نمی دانم که به تماس و یا چه کاری انجام دهید. واقعا وجود دارد هیچ پاسخ."

دبور می گوید او سعی در تماس با پلیس. اما سازمان های اجرای قانون محلی می گویند که آنها در حال تمرکز بر آموزش اعضای جامعه در مورد ماسک قیمومیت و دیگر دستورالعمل های بهداشتی به جای استناد و یا دستگیری متخلفان.

پس از بالا بردن این موضوع را با مسکن مجتمع دبور می گوید خانواده اش است انتقال به واحد دیگر. در عین حال او هنوز هم نگران از آنچه او را دیدن. "ما در حال رفتن به یک عمده شیوع در همسایه ما با توجه به راه مردم, بازیگری," او گفت:.

هدر Pugh, 52, از برمرتون می گوید: او می بیند اکثر دوستان و همسایگان پوشش و در نظر گرفتن قوانین به طور جدی. "اما از سوی دیگر من متوجه شده ام دیگر تعداد کمی از همسایه ها و دوستان که در دیگر اردوگاه" او گفت:.

یک مجموعه ای از همسایگان مثلا نیست به دنبال دستورالعمل های بهداشتی و باور بی اساس توطئه در مورد ویروس. "ما محدود ما تماس با آنها که احساس بی دست و پا" Pugh گفت.

در مکان های عمومی, Pugh می گوید: او مردد به مقابله با افرادی که نادیده گرفتن قوانین است. "من هنوز هم درخواست خودم وقتی که من می گویند چیزی ؟ آیا من چیزی بگویم ؟ و اگر من می گویند چیزی است که من چگونه می توانم آن را می گویند?" او گفت:. "من به احتمال زیاد فقط به جلوگیری از آنها را."

Tammy Kesler, 58, از باین بریدج ایسلند می گوید: تقریبا همه او را می بیند با پوشیدن ماسک در حالی که در. اگر آنها نمی, Kesler تلاش می کند تا به غریبه ها به نفع شک به جای سرزنش.

"اگر من می بینم کسی در مواد غذایی, من سعی کنید به فکر می کنم شاید آنها یک دلیل و یا یک دلیل پزشکی یا شاید مثل من آنها را فراموش کرده آن را," او گفت:.

با مردم او می داند که بهتر Kesler می دهد ظریف یادآوری در مورد محدودیت های در محل, اگر چه مردم همیشه تا پایان به دنبال آنها. او می گوید: بسیاری از مردم حتی کسانی که قاطعانه در مورد ماسک استانداردهای دوگانه دارند وقتی که می آید به میزبانی بزرگ فارغ التحصیلی احزاب و یا جشن های دیگر.

"من سعی می اتهامی اما سعی کنید به آن را قرار داده وجود دارد خارج وجود دارد" Kesler گفت. "آن را بسیار موثر تر را امتحان کنید به آن را قرار داده وجود دارد آرام کنید و سعی کنید به نوع مورد آن."

کلی پیرسون, 58, گفت که او تلاش می کند برای جلوگیری از عبور قضاوت و یا وارد شدن به بحث با افرادی که در حال فاصله گرفتن از قوانین است. "ما فقط سعی کنید به عنوان یک مثال خوب," او گفت:.

اخیرا که به معنای پرش از یک جشن تولد برای دوست نزدیک او را که به مراتب بیش از دولت محدودیت. اگر چه پیرسون پخته کیک, او نمی چسبد اطراف پس از ارائه آن.

"من گفت:" من شما را دوست دارم و من دوست دارم [خود] اما ما در حال رفتن به می آیند,'," او گفت:. "نبود چیزی که آسان به انجام است."

دیگر بحث در مورد ویروس ها و حتی بیشتر به چالش کشیدن مانند صحبت کردن با او پسر بالغ که "فقط فکر می کند همه چیز کلاهبرداری بزرگ است و این واقعی" پیرسون گفت. "و او فقط می رود زندگی می کنند زندگی خود را به عنوان اگر هیچ چیز وجود دارد نگران باشد."

"سیاست و دین و این [ویروس]," او گفت:. "مردم در حال جمع آوری اطلاعات خود را که در آن آنها آن را و شما نمی خواهید به تغییر ذهن خود را."

برمرتون ساکن Arrielle معبد می گوید خانواده او را به تجدید نظر دارد تا میزبان playdates با دیگر کودکان به خصوص با افزایش سریع در COVID-19 مورد در ماه گذشته است.

"ما می خواهیم به سرپا ایستادن به پایین چرا که همه چیز در حال افزایش" معبد 30 گفت. "ما برنامه ریزی برای خانواده ما به بازگشت به راه چیزهایی بودند در آغاز ماه مارس که در آن ما واقعا نمی رفتن در هر نقطه."

اگر چه بسیاری از همسایگان و دوستان به نظر می رسد محدود کردن فعالیت های خود و زیر دولت محدودیت های معبد می گوید: او تا به حال چند نفر از دوستان بودند که بیشتر شک و تردید در مورد پوشیدن ماسک. این تغییر پس از یک مکالمه کوتاه.

"من درک می کنم آن را ناراحت کننده است" معبد گفت. "اما ما فقط باید آن را انجام دهد."

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن